Перегляд за Автор "Seliukov, V. S."
Зараз показуємо 1 - 20 з 69
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Law enforcement agencies in the system of subjects of human rights protection and defence(Revista de Gestão e Secretariado (Management and Administrative Professional Review). - 2023. - Vol. 14, № 9. - P. 15004-15019, 2023) Muzychuk, O. M.; Музичук, О. М.; Salmanova, O. Y.; Салманова, О. Ю.; Khromov, A. V.; Хромов, А. В.; Seliukov, V. S.; Селюков, В. С.Правоохоронні органи — окремий вид органів державної влади, основним завданням яких є охорона та захист прав і свобод громадян шляхом здійснення профілактичних, кримінально-процесуальних, адміністративно-юрисдикційних та оперативно-розшукових функцій. До переліку правоохоронних органів України входять: Служба безпеки України, Національна поліція України, Державне бюро розслідувань, Бюро економічної безпеки України, Національне антикорупційне бюро; Державна прикордонна служба України, Військова служба правопорядку, Національна гвардія України, Державна кримінально-виконавча служба; Держлісагентство України, Держрибагентство тощо. Доведено недоцільність віднесення до правоохоронних органів державних органів, які виконують контрольно-наглядові чи обслуговуючі функції або виконують судові рішення чи провадять професійну діяльність. у сфері прав людини (адвокати, Уповноважений з прав людини та ін.). З метою уніфікації законодавчих та наукових підходів до визначення ознак та переліку правоохоронних органів зроблено висновок про необхідність прийняття окремого Закону України «Про правоохоронні органи», а також внесення додаткових змін до нормативних акти, що регулюють правовий статус відповідних державних органів.Документ Public Administration as One of the Forms for Exercising State Power(Jurnal Cita Hukum: Indonesian Law Journal . - 2021. - Vol. 9, No. 2. - P. 279-290, 2021) Serohina, S. H.; Mykolenko, O. M.; Seliukov, V. S.; Селюков, В. С.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Lialiuk, O.Розглянуто проблемні питання, пов'язані з визначенням публічного адміністрування як однієї з форм реалізації державної влади. Проаналізовано рівень впливу якості процесів державного управління на функціонування державної системи та її ключових механізмів. Важливий акцент робиться на тому, що корисного з успішних практик функціонування публічного адміністрування у розвинених країнах можна запозичити для державної системи України. Визначено сучасні проблеми та шляхи їх ефективного вирішення на різних рівнях державного та місцевого управління. Запропоновано аналіз основних структурних елементів якісного публічного адміністрування, рівень їх впливу на процеси реалізації державно-владних повноважень у межах функціонування державної системи.Документ Public Administration of Personal Data Protection in Modern Ukraine(Politické vedy. – 2018. – Vol. 21, № 2. – P. 138-158, 2018) Gurzhii, T.; Гуржій, Т. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3348-8298; ResearcherID: C-1021-2019; Gurzhii, A.; Гуржій, А. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5757-592X; ResearcherID: M-5511-2016; Seliukov, V. S.; Селюков, В. С.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484Інституціоналізація захисту персональних даних як невід'ємна частина інформаційного права та одного з основних напрямків національної інформаційної політики, актуалізує питання вдосконалення її організаційно-правової бази. Перш за все, стан інформаційної безпеки залежить від його організаційно-правової підтримки. Розвинена законодавча та адміністративна основа оптимізує обсяг інформаційних відносин, роблячи його толерантним до внутрішніх та зовнішніх загроз. У свою чергу, серйозні законодавчі та організаційні вади спричиняють широкий спектр руйнівних наслідків. Це підриває інформаційну безпеку, провокує конфлікти, створює передумови для маніпуляцій, зловживань та переслідувань. З року в рік збільшується кількість нелегальних баз даних, випадків несанкціонованого доступу до систем персональних даних, недотримання персональних даних захисту та прав його власників. Очевидно, що ці тенденції відбудуться доти, доки не будуть усунені системні недоліки в правовому регулюванні та організаційне забезпечення захисту персональних даних. Це обумовлює необхідність всебічного покращення законодавчої та організаційної підтримки захисту персональних даних на основі досягнень сучасної науки, прогресивного законодавства та правоохоронних тенденцій, найкращої адміністративної практики у сфері інформаційної безпеки та захисту персональних даних.Документ The observance of human right to freedom from torture in professional activity of the National Police of Ukraine (article 3 of the Convention for the protection of human rights and fundamental freedoms)(JANUS.NET: e-journal of International Relations. - 2019. - Vol. 10, N.º 2. - P. 152-165, 2019) Войціховський, А. В.; Voitsikhovskyi, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5629-8852; Bakumov, O. S.; Бакумов, О. С.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4003-1974; Ustymenko, O. S.; Устименко, О. С.; ORCID:https://orcid.org/0000-0002-5169-0123; Seliukov, V. S.; Селюков, В. С.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484У статті розглядається питання дотримання органами Національної поліції України права людини на свободу від катувань чи нелюдського поводження або покарання. Практика Європейського суду з прав людини свідчить про те, що українці все частіше звертаються до суду за порушеннями заборони на катування або нелюдське поводження з боку поліції. Дотримання національного законодавства, застосування положень Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та практика Європейського суду з прав людини будуть сприяти підвищенню суспільної довіри і поваги до правоохоронних органів і підвищенню ефективності української судової системи.Документ Автономність дитини у реалізації свого права на освіту(Суверенність, незалежність, конституційність: становлення та розвиток української держави: зб. матеріалів ІІ наук.-практ. конф. (м. Харків, 12 черв. 2015 р.). – Харків, 2015. – С. 116-120, 2015) Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484В дослідженні описані суміжні з правом на освіту права дитини. Охарактеризовано позитивні риси впровадження механізму вибірковості форми та виду навчання, його змісту з урахуванням думки самої дитини.Документ Адміністративна діяльність органів поліції України : підручник(Харків: ХНУВС, 2017. – 432 с., 2017) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8923-5639; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Троян, В. А.; Troian, V. A.; Синявська, О. Ю.; Syniavska, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6386-4151; Угровецький, О. П.; Uhrovetskyi, O. P.; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Денисюк, Д. С.; Denysiuk, D. S.; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Руколайніна, І. Є.; Rukolainina, I. Ye.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6010-0570; Хряпинський, А. П.; Khriapynskyi, A. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4899-3326; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Качинська, М. О.; Kachynska, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7319-4470; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8810-7950; ResearcherID: B-9017-2018; ResearcherID: B-9071-2018; Сокуренко, В. В. - редакторУ підручнику висвітлено основні положення законодавства України, що регулює адміністративну діяльність органів поліції, розкрито зміст і напрями цієї діяльності, висвітлено особливості превентивної роботи поліції, зокрема в частині налагодження взаємодії поліції та суспільства. Охарактеризовано особливості організації підтримання публічної безпеки та порядку, захисту й дотримання прав і свобод людини в діяльності поліції, адміністративно-юрисдикційної діяльності поліції, контролю і нагляду як основи забезпечення законності в діяльності органів поліції. Викладено алгоритм дій поліцейських щодо протидії насильству в сім’ї, протидії нелегальній міграції та у разі настання надзвичайних ситуацій.Документ Адміністративна діяльність поліції у питаннях та відповідях : навчальний посібник(Харків: ХНУВС, 2017. — 242 с., 2017) Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0240-5517; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Князєв, С. М.; Kniaziev, S. M.; Олефір, В. І.; Olefir, V. I.; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Денисюк, Д. С.; Denysiuk, D. S.; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Руколайніна, І. Є.; Rukolainina, I. Ye.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6010-0570; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Качинська, М. О.; Kachynska, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7319-4470; Романенко, М. В.; Romanenko, M. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3469-2119; Хряпинський, А. П.; Khriapynskyi, A. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4899-3326; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8810-7950У навчальному посібнику висвітлено основні положення законодавства України, що регулює адміністративну діяльність органів поліції; розкрито зміст та напрями адміністративної діяльності поліції; розглянуті особливості превентивної роботи поліції, у тому числі в частині налагодження взаємодії поліції та суспільства. Охарактеризовано специфіку організації підтримання публічної безпеки та порядку, захисту та дотримання прав і свобод людини в поліції, адміністративно-юрисдикційної діяльності поліції, контролю і нагляду як основи забезпечення законності в органах поліції. Навчальний посібник розраховано на курсантів, слухачів, ад’юнктів, аспірантів, докторантів, викладачів вищих навчальних закладів МВС України зі специфічними умовами навчання. Ознайомлення з матеріалами даного посібника також буде корисним курсантам та слухачам під час підготовки до атестації здобувача вищої освіти для отримання освітнього ступеню «бакалавр» і «магістр» та для працівників поліції, виконуючих обов’язки у сфері адміністративної діяльності поліції.Документ Адміністративно-правові засади кінологічного забезпечення правоохоронної діяльності в Україні : автореферат дисертації(Суми, 2020) Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; Безпалова, О. І. - науковий консультантДисертацію присвячено аналізу адміністративно-правових засад кінологічного забезпечення правоохоронної діяльності в Україні. У роботі встановлено закономірності становлення та розвитку службової кінології, охарактеризовано кінологічне забезпечення правоохоронної діяльності як об’єкта адміністративно-правового регулювання, встановлено його мету, завдання та принципи. Проаналізовано правові засади кінологічного забезпечення правоохоронної діяльності в Україні та з’ясовано місце в них адміністративного законодавства. Окреслено коло суб’єктів кінологічного забезпечення правоохоронної діяльності в Україні, уточнено коло їх завдань та функцій. Надано характеристику форм та методів використання службових собак з метою вирішення оперативно-службових завдань. Охарактеризовано стан кадрового забезпечення діяльності кінологічних підрозділів правоохоронних органів в Україні. Розкрито зміст матеріально-технічного забезпечення діяльності кінологічних підрозділів правоохоронних органів в Україні. Узагальнено зарубіжний досвід діяльності суб’єктів кінологічного забезпечення правоохоронної діяльності та визначено можливості його використання в Україні. Окреслено перспективні напрями удосконалення адміністративного законодавства, яке регламентує кінологічне забезпечення правоохоронної діяльності в Україні. Сформульовано пропозиції щодо розвитку форм та методів кінологічного забезпечення правоохоронної діяльності в Україні.Документ Адміністративно-юрисдикційна діяльність Національної поліції України : навчальний посібник(Харків : ХНУВС, 2021. – 468 с., 2021) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Пчелін, В. Б.; Pchelin, V. B.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9540-9084; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8810-7950; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Качинська, М. О.; Kachynska, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7319-4470; Корнієнко, В. В.; Korniienko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7338-0794; Макаренко, В. C.; Makarenko, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684; Бахаєва, А. С.; Bakhaieva, A. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6498-2213У навчальному посібнику висвітлено основні положення законодавства України, що регулює адміністративно-юрисдикційну діяльність Національної поліції України. Навчальний посібник буде корисним курсантам, слухачам магістратури, ад’юнктам, аспірантам, докторантам, викладачам закладів вищої освіти із специфічними умовами навчання, в яких здійснюється підготовка кадрів для Міністерства внутрішніх справ України і Національної поліції, працівникам органів та підрозділів Національної поліції.Документ Базові засади годування службових собак(Особливості організації кінологічної діяльності правоохоронних органів в Україні : тези доп. учасників наук.-практ. семінару (м. Харків, 29 жовт. 2020 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Харків : ХНУВС, 2020. – С. 31-34., 2020) Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484Зазначено, що годування як процес забезпечення здоров’я собак має здійснюватися виключно відповідно до визначених засад та під пильним контролем спеціаліста ветеринарної медицини. Крім цього, собака як живий організм потребує належних умов харчування для забезпечення нормального функціонування його організму і як наслідок кращих результатів службової діяльності. Отмечено, что кормление как процесс обеспечения здоровья собак должно осуществляться исключительно в соответствии с определенными устоями и под пристальным контролем специалиста ветеринарной медицины. Кроме этого, собака как живой организм нуждается в надлежащих условиях питания для обеспечения нормального функционирования его организма и как следствие лучших результатов служебной деятельности. It is noted that feeding as a process of ensuring the health of dogs should be carried out exclusively in accordance with certain principles and under the close supervision of a specialist in veterinary medicine. In addition, a dog, as a living organism, needs proper nutritional conditions to ensure the normal functioning of its body and, as a result, better performance results.Документ Види суб’єктів кінологічного забезпечення правоохоронної діяльності в Україні(Юридична наука. - 2019. - №2 (92). - С. 207-219, 2019) Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484Розглянуто основні характеристики суб’єктів кінологічного забезпечення правоохоронної діяльності в Україні. Запропоновано декілька критеріїв для класифікації суб’єктів кінологічного забезпечення. Особливе місце серед них варто віднести саме органам державної влади, однак інституцій громадського суспільства також чинять сильний вплив на розвиток службової кінології і кінологічного забезпечення правоохоронної діяльності. Поряд із функціями суб’єктів значну увагу приділено формуванню загальних завдань кінологічного забезпечення правоохоронної діяльності, які є універсальними для усіх суб’єктів.Документ Використання службових собак кримінально-виконавчою службою України(Науковий вісник публічного та приватного права. – 2020. - Вип. 6, т. 2. – С. 263-269, 2020) Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484Розглянуто особливості діяльності Державної кримінально-виконавчої служби України у сфері здійснення кінологічного забезпечення правоохоронної діяльності. Наголошено, що в установах виконання покарань, крім «повсякденних» розшукових, пошукових та охоронних функцій службові собаки здійснюють і функції психологічного впливу на осіб, що утримуються у місцях позбавлення волі. Тому використання службових собак кримінально-виконавчою службою є одним із головних методів підтримання належного правопорядку та забезпечення безпеки як ув’язнених, так і персоналу установ.Документ Використання собак у службових цілях у давні часи(Правова наука і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції: матеріали ХІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 24-25 трав. 2019 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2019. – С. 16-18, 2019) Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484В роботі досліджено історичні етапи появи та розвиту кінології в світі в стародавні часи. Описано вектори використання собак з моменту їх приручення до початку використання в війні в якості бойової одиниці.Документ Від міліції до поліції: правові проблеми, чинники, вектори реформування(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2013. - № 1 (60). - С. 198-206, 2013) Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484Розглянуто основні питання, що стосуються процесу та необхідності підготовки нормативно-правової бази України до перетворення української міліції на поліцію. Визначено позитивні та негативні сторони процесу рефор- мування системи правоохоронних органів України. Виділено та проаналізовано чинники, що сприятимуть успішному проведенню даної реформи.Документ Гражданское общество как субъект кинологического обеспечения правоохранительной сферы(Knowledge, Education, Law, Management. – 2020. – Vol. 2, № 4 (32). – P. 145-151, 2020) Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484Зазначено, що виходячи з того, що кінологічне забезпечення є досить широким за змістом поняттям, слід зазначити, що є кілька груп інститутів, які стосуються кінологічного забезпечення правоохоронної діяльності в Україні у контексті створення можливостей для реалізації прав громадян у сфері кінологічної діяльності та утримання домашніх тварин, а також захист їх інтересів. Наголошено, що кінологічна діяльність не може існувати без таких реальних впливових інститутів громадянського суспільства – ветеринарні установи, громадські організації, медичні установи – всі ці органи тим чи іншим чином розкривають потенціал собак, що надалі суспільство, зокрема державні суб'єкти правоохоронної діяльності, використовує на користь людства для забезпечення його безпеки та підтримання правопорядку.Документ Дисциплінарний статут Національної поліції України : науково-практичний коментар(Харків : Майдан, 2019. - 253 с., 2019) Харківський національний університет внутрішніх справ; Kharkiv National University of Internal Affairs; Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8923-5639; ResearcherID: B-9017-2018; Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0240-5517; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018; Науково-дослідна лабораторія з проблем протидії злочинності; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Федосова, О. В.; Fedosova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5577-8333; ResearcherID: I-7854-2016; Гладкова, Є. О.; Gladkova, Ye. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4621-1738; ResearcherID: I-7032-2016; Святокум, І. О.; Sviatokum, I. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4374-5494; ResearcherID: I-7047-2016; Кафедра адміністративної діяльності поліції факультету № 3; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; ResearcherID: AAG-1418-2019; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8810-7950; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Пчелін, В. Б.; Pchelin, V. B.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9540-9084; ResearcherID: L-2114-2016; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Качинська, М. О.; Kachynska, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7319-4470; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Кафедра адміністративного права і процесу факультету № 3; Салманова, О. Ю.; Salmanova, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6376-1160; ; Гусаров, С. М.; Gusarov, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8136-0694; ; Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7377-9241; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; ; Кафедра трудового та господарського права факультету № 2; Мельник, К. Ю.; Melnyk, K. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8960-0234; ResearcherID: J-7829-2016; Кафедра цивільно-правових дисциплін факультету № 4; Степаненко, Т. В.; Stepanenko, T. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2323-987X; ; Факультет № 1 Харківського національного університету внутрішніх справ; Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8367-2504; Сокуренко, В. В. - редакторНадано науково-практичний коментар Дисциплінарного статуту Національної поліції, який має розв’язати низку таких проблем: забезпечити єдине розуміння службової дисципліни в органах Національної поліції; визначити правовий статус керівників та підлеглих, особливості видання та виконання наказів в системі Національної поліції України; розкрити підстави та порядок застосування заохочень та здійснення процесу нагороджень поліцейських; дослідити зміст та особливості роботи дисциплінарних комісій, а також реалізацію поліцейським його права на захист в процесі службового розслідування; здійснити науковий аналіз застосування дисциплінарних стягнень до працівників Національної поліції України; розтлумачити механізм обліку заохочень та дисциплінарних стягнень в органах Національної поліції України. Над підготовкою видання працювали фахівці в галузі теорії управління, адміністративного права і процесу, адміністративної діяльності поліції, цивільного та трудового права, практичні працівники правоохоронних органів, що дозволило врахувати усі останні зміни у нормативно-правовій базі, яка регулює діяльність Національної поліції України.Документ Досвід Норвегії у запобіганні корупції(Реалізація державної антикорупційної політики в міжнародному вимірі: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 7 груд. 2018 р.) : у 2 ч. – Київ : Нац. акад. внутр. справ, 2018. – Ч. 2. – С. 251-253, 2018) Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484У доповіді охарактеризовано основні завдання та специфіку роботи Норвезького національного управління з розслідування і кримінального переслідування злочинів у сфері економіки і навколишнього середовища. Акцентовано увагу на низькому рівні корупційних ризиків, що виникають в країні. Окреслено специфіку діяльності вказаного органу і рівень впливу на стан антикорупційної політики в Норвегії.Документ Дії працівників поліції під час виборчого процесу в Україні : методичні рекомендації(Харків: ХНУВС, 2019. - 82 с., 2019) ХНУВС; Kharkiv National University of Internal Affairs; Бакумов, О. С.; Bakumov, O. S.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4003-1974; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Гудзь, Т. І.; Gudz, T. I.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136; Кікінчук, В. В.; Kikinchuk, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2241-6384; Котелюх, М. О.; Koteliukh, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5580-7798; Марчук, М. І.; Marchuk, M. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0217-478X; Орлова, Т. А.; Orlova, T. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7635-1160; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Таранов, В. Л.; Taranov, V. L.;Дані рекомендації розроблені відповідно до рішення Науково-методичної ради ХНУВС від 26.12.2018 року № 12 з метою організаційно-правового забезпечення діяльності органів та підрозділів Національної поліції України під час виборчого процесу в Україні, в рамках реалізації Стратегії розвитку органів системи Міністерства внутрішніх справ на період до 2020 року, схваленої розпорядженням КМУ від 15.11.2017 р. № 1023-р. В них розглядаються загальні положення виборчого процесу в Україні, окремо звернута увагу на вибори Президента України, що відбудуться у 2019 році, охарактеризовано функціональні обов’язки працівників поліції під час виборчого процесу, проаналізовано алгоритм дій працівників поліції під час виборчого процесу, здійснено аналіз адміністративної та кримінальної відповідальності за порушення виборчого законодавства.Документ Ефективність організаційно-штатної структури відділів поліції за кущовим принципом: шляхи удосконалення : науково-методичні рекомендації(Харків: ХНУВС, 2019. - 20 с., 2019) Харківський національний університет внутрішніх справ; ХНУВС; Kharkiv National University of Internal Affairs; Кафедра поліцейської діяльності та публічного адміністрування; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Пчелін, В. Б.; Pchelin, V. B.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9540-9084; ResearcherID: L-2114-2016; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961XМетодичні рекомендації відображають основні шляхи удосконалення ефективність організаційно-штатної структури відділів поліції за кущовим принципом. Їх метою є опрацювання питань організаційно-штатної структури відділів поліції за кущовим принципом з урахуванням загальних вимог, що висуваються до організаціно-штатної структури органів та підрозділів Національної поліції України.Документ Завдання післядипломної освіти працівників Національної поліції України(Сучасні проблеми адміністративного права та процесу : тези доп. учасників Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 черв. 2017 р.). – Харків, 2017. – С. 165-167, 2017) Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484Визначено загальні завдання післядипломної освіти працівників поліції. Зміст та види післядипломної освіти характеризуються різноманітністю, а тому, для кожного виду післядипломної освіти мають бути сформовані конкретні завдання. Виокремлено такі її види: спеціалізація, перепідготовка, підвищення кваліфікації та стажування.