Вісник Національного університету внутрішніх справ, 2002, Вип. 20
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/8559
Переглянути
57 результатів
Результати пошуку
Документ Співвідношення змісту національної та відомчої освіти(Вісник Національного університету внутрішніх справ.- 2002.- Вип. 20.- С. 138 -145, 2002) Гриця, Т. Г.; Gritsya, T. G.Аналізується нормативний компонент змісту освіти, який визначається відповідним державним стандартом освіти, а вибірковий – вищими закладами освіти. Анализируется нормативный компонент содержания образования, который определяется соответствующим государственным стандартом образования, а выборочный - высшими учебными заведениями. The normative component of the content of education is analyzed, which is determined by the relevant state standard of education, and the selective - by higher educational institutions.Документ Правова кваліфікація насильства в сім'ї(Вісник Національного університету внутрішніх справ.- 2002.- Вип. 20.- С. 133 - 138, 2002) Бойко, О. В.; Boiko, O. V.Досліджено правовий механізм реалізації діяльності держави по запобіганню і профілактиці насильства в сім'ї. Исследован правовой механизм реализации деятельности государства по предотвращению и профилактике насилия в семье. The legal mechanism of realization of activity of the state on prevention and prevention of domestic violence is investigated.Документ Інформаційно-правовий аспект управління міжнародною правоохоронною діяльністю ОВС України: міжнародні стандарти(Вісник Національного університету внутрішніх справ.- 2002.- Вип. 20.- С. 129 - 133, 2002) Леженіна, О. І.; Lezhenina, O. I.Досліджується ефективність управління міжнародною правоохоронною діяльністю органів внутрішніх справ України, зокрема, інформаційно-правовий аспект цієї проблеми. Исследуется эффективность управления международной правоохранительной деятельностью органов внутренних дел Украины, в частности, информационно-правовой аспект этой проблемы. The effectiveness of the management of international law enforcement activities of the internal affairs bodies of Ukraine, in particular, the information and legal aspect of this problem is studied.Документ Надзвичайне законодавство в закордонних країнах(Вісник Національного університету внутрішніх справ.- 2002.- Вип. 20.- С. 125 - 129, 2002) Кузніченко, С. О.; Kuznichenko, S. O.Досліджуються актуальні проблеми надзвичайного законодавства в зарубіжних країнах, пропонується використовувати багатий теоретичний досвід і практику його застосування при розробці надзвичайного законодавства в Україні. Исследуются актуальные проблемы чрезвычайного законодательства в зарубежных странах, предлагается использовать богатый теоретический опыт и практику его применения при разработке чрезвычайного законодательства в Украине. Current issues of emergency legislation in foreign countries are studied, it is proposed to use the rich theoretical experience and practice of its application in the development of emergency legislation in Ukraine.Документ Поняття "Особливі умови для органів внутрішніх справ" потребує деяких уточнень(Вісник Національного університету внутрішніх справ.- 2002.- Вип. 20.- С. 120 - 125, 2002) Дубко, Ю. В.; Dubko, Yu. V.На думку автора, зміст особливих умов складає особлива оперативна обстановка і реагування на неї, що виражається у вигляді переходу на оперативно-бойову організацію та подальші дії (операції) з локалізації та ліквідації наслідків надзвичайного стану чи надзвичайної обстановки. При цьому реагування органів внутрішніх справ на надзвичайні обставини може випереджати подію. По мнению автора, содержание особых условий составляет особая оперативная обстановка и реагирования на нее, что выражается в виде перехода на оперативно-боевую организацию и дальнейшие действия (операции) по локализации и ликвидации последствий чрезвычайного положения или чрезвычайной обстановки. При этом реагирования органов внутренних дел на чрезвычайные обстоятельства может опережать события. According to the author, the content of special conditions is a special operational situation and response to it, which is expressed in the form of transition to operational combat organization and further actions (operations) to localize and eliminate the consequences of a state of emergency or emergency. In this case, the response of law enforcement agencies to emergencies may precede the event.Документ Антилегалізаційне законодавство: світовий досвід і тенденції розвитку(Вісник Національного університету внутрішніх справ.- 2002.- Вип. 20.- С. 116 - 120, 2002) Мезенцева, І. Є.; Mezenntseva, I. Ye.Досліджуються актуальні проблеми антилегалізаційного законодавства: світовий досвід і тенденції розвитку. Исследуются актуальные проблемы антилегализацийного законодательства: мировой опыт и тенденции развития. Current issues of anti-legalization legislation are studied: world experience and development trends.Документ Щодо визначення місця ст. 202 КК України "Порушення порядку зайняття господарською і банківською діяльністю" в системі Особливої частини КК України(Вісник Національного університету внутрішніх справ.- 2002.- Вип. 20.- С. 112 - 116, 2002) Лантінов, Я. О.; Lantinov, Ya. O.Автор у цій роботі обгрунтовує, що, зважаючи на неоднорідність діянь, які поєднані в ст.202 КК «Порушення порядку зайняття господарською і банківською діяльністю», є доцільним поділити її на три окремі норми. Першу з них, що встановлювала б відповідальність за здійснення без державної реєстрації, як суб’єкта підприємницької діяльності, що має ознаки підприємницької і яка підлягає ліцензуванню – розмістити в Розділі ІХ Особливої частини КК «Злочини проти суспільної безпеки». Другу, яка б встановлювала відповідальність за безліцензійне господарювання – залишити в рамках ст.202 КК, а третю – здійснення видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню з порушенням умов ліцензування – декриміналізувати. Автор в этой работе обосновывает, что, несмотря на неоднородность деяний, которые объединены в ст.202 УК «Нарушение порядка занятия хозяйственной и банковской деятельностью», целесообразно разделить ее на три отдельные нормы. Первую из них, устанавливала бы ответственность за осуществление без государственной регистрации как субъекта предпринимательской деятельности, имеющей признаки предпринимательской и подлежащей лицензированию - разместить в разделе ІХ Особенной части УК «Преступления против общественной безопасности». Вторую, которая устанавливала ответственность за безлицензионное хозяйствования - оставить в рамках ст.202 УК, а третью - осуществление видов хозяйственной деятельности, подлежащих лицензированию с нарушением условий лицензирования - декриминализировать. The author substantiates in this work that, given the heterogeneity of acts, which are combined in Article 202 of the Criminal Code "Violation of the order of economic and banking activities", it is appropriate to divide it into three separate rules. The first of them, which would establish responsibility for carrying out without state registration, as a business entity that has the characteristics of business and which is subject to licensing - to be placed in Section IX of the Special Part of the Criminal Code "Crimes against public safety". The second, which would establish liability for unlicensed management - to leave under Article 202 of the Criminal Code, and the third - the implementation of economic activities subject to licensing in violation of licensing conditions - to decriminalize.Документ Правове регулювання судового рішення в адміністративному судочинстві(Вісник Національного університету внутрішніх справ.- 2002.- Вип. 20.- С. 94 - 97, 2002) Бородін, І. Л.; Borodin, I. L.Розглянуті актуальні питання про повноваження суду при винесенні рішення за результатами перевірки законності і обгрунтованості адміністративних актів. Рассмотрены актуальные вопросы о полномочиях суда при вынесении решения по результатам проверки законности и обоснованности административных актов. The topical issues about the powers of the court in making a decision based on the results of checking the legality and validity of administrative acts are considered.Документ Окремі проблеми охорони озонового шару(Вісник Національного університету внутрішніх справ.- 2002.- Вип. 20.- С. 365 - 367, 2002) Ільїна, О. В.; Ilyina, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5693-5273У статті висвітлені проблеми правового захисту озонового шару Землі як окремого суб’єкта атмосферного повітря. В статье освещены проблемы правовой защиты озонового слоя Земли как отдельного субъекта атмосферного воздуха. The article highlights the problems of legal protection of the ozone layer of the Earth as a separate subject of atmospheric air.Документ Постанови і їх виконання у справах про порушення правил рибальства й охорони рибних запасів(Вісник Національного університету внутрішніх справ.- 2002.- Вип. 20.- С. 361 - 365, 2002) Гожиков, С. А.; Hozhykov, S. A.Аналіз літератури про адміністративні правопорушення, що стосуються постанов і їх виконань у справах про порушення правил рибальства й охорони рибних запасів, свідчить про відсутність деяких регламентацій чи розпоряджень. З огляду на актуальність питання, у цій статті зроблена спроба аналізу цієї проблеми . Анализ литературы об административных правонарушениях, касающиеся постановлений и их исполнений по делам о нарушении правил рыболовства и охраны рыбных запасов, свидетельствует об отсутствии некоторых регламентаций или распоряжений. Учитывая актуальность вопроса, в настоящей статье предпринята попытка анализа этой проблемы. An analysis of the literature on administrative offenses related to regulations and their implementation in cases of violation of the rules of fisheries and protection of fish stocks shows the absence of some regulations or orders. Given the urgency of the issue, this article attempts to analyze this problem.