Наукові публікації (Scientific publications). УДК 33

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/235

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз використаня рейтингів для оцінки конкурентоспроможності підприємства
    (Актуальні проблеми правової науки і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції : зб. матеріалів ІХ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 трав. 2016 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2016. – С. 289-291, 2016) Маковоз, О. С.; Makovoz, O. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8728-1500
    Підкреслено, що оцінку конкурентоспроможності підприємства сьогодні необхідно здійснювати не виключно в рамках груп підприємств, які належать до однієї галузі або випускають аналогічні продукти (послуги). Найбільш повно можна оцінити конкурентоспроможність підприємства тільки шляхом порівняння між собою всієї сукупності груп підприємств-конкурентів як в масштабах однієї країни, так і в масштабах світового ринку. Відзначено, що для більш повної та об’єктивної оцінки конкурентоспроможності підприємства доцільно використовувати системи рейтингів.
  • Ескіз
    Документ
    Фінансова безпека регіонів Україні
    (Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 18 листоп. 2016 р.). – Харків, 2016.– С. 445-449, 2016) Маковоз, О. С.; Makovoz, О. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8728-1500; Бессараб, В. В.; Bessarab, V. V.
    Зазначено, що фінансова безпека регіону являє собою стан економічного розвитку регіону, що характеризується необхідними фінансовими ресурсами для задоволення потреб населення регіону, виконання своїх функціональних зобов’язань усіма ланками фінансової системи стосовно захисту його фінансових інтересів, попередження фінансових загроз та небезпек, подолання фінансової кризи та забезпечення ефективного функціонування економіки регіону в цілому. Наголошено, що виважена бюджетна політика держави повинна попереджати, нейтралізувати та ліквідувати негативні фактори фінансової безпеки регіону.
  • Ескіз
    Документ
    Система захисту інформації платіжних карт в Україні
    (Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2017. - Вип. 12, т. 2 . - С. 140-149., 2017) Маковоз, О. С.; Makovoz, О. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8728-1500; ResearcherID: J-7269-2016; Передерій, Т. С.; Perederii, T. S.; Чмирь, А. Ю.; Chmyr, A. Yu.
    Метою статті є характеристика системи захисту інформації при використанні платіжних карт в Україні. Дослідити основні причини які призводять до шахрайства з платіжними картками. Проаналізувати переваги й недоліки використання платіжних карток суб'єктами економічних відносин. Оцінити сучасний стан використання платіжних карток та шляхи забезпечення безпеки використання платіжних карток.
  • Ескіз
    Документ
    Еквайринг як інструмент безпеки платежів в електронному середовищі
    (Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 листоп. 2018 р.). – Харків: ХНУВС, 2018. – С. 261-263, 2018-11-30) Маковоз, О. С.; Makovoz, О. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8728-1500; Передерій, Т. С.; Perederii, T. S.
    Проведено аналіз сучасних умов застосування новітніх технологій евайрингу, що мають вплив на формування інструментів електронної комерції та відіграють важливу роль у задоволенні потреб суб’єктів господарювання.
  • Ескіз
    Документ
    Архітектура та архітектоніка механізмів економічного захисту інвестиційної діяльності суб’єктів аграрного бізнесу
    (Актуальні проблеми інноваційної економіки. – 2018. – № 2. – С. 81-86, 2018) Маковоз, О. С.; Makovoz, O. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8728-1500; ResearcherID: J-7269-2016
    Представлено сутність категорій «інвестиції» та «економічний захист». Надано класифікаційні ознаки для систематизації інструментів економічного захисту результатів інвестиційної діяльності суб'єктів агробізнесу. Надана детермінанти формування та функціонування механізмів та інструментарій економічного захисту інтересів інвесторів підприємства. Визначено, що інтегрований механізм економічного захисту результатів інвестиційної діяльності включає п'ять механізмів: економічний, фінансовий, організаційний, ціновий та страховий. Надано структурні складові системи економічного захисту результатів інвестиційної діяльності аграрних підприємств та об'єднань.
  • Ескіз
    Документ
    Блокчейн як запорука валютної безпеки
    (Східна Європа: економіка, бізнес та управління, – 2018. – Вип. 1 (12). – С. 359-363, 2018) Маковоз, О. С.; Makovoz, О. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8728-1500; ResearcherID: J-7269-2016; Передерій, Т. С.; Perederii, T. S.
    Статтю присвячено теоретичним та практичним аспектам використання технології блокчейн як елементу валютної безпеки в Україні. Проаналізовано сучасний стан фінансової безпеки та її валютної складової. Охарактеризовано сучасні тенденції у сфері використання технології блокчейн. Обгрунтовано доцільність застосування технології блокчейн щодо підвищення рівня валютної безпеки в сучасних умовах господарювання.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив тіньової економіки на економічну безпеку підприємства
    (Інноваційна економіка. – 2017. – № 3-4 (68). – С. 84-88, 2017) Маковоз, О. С.; Makovoz, О. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8728-1500
    Мета. Узагальнення наукових підходів до аналізу впливу тіньової економіка на економічну безпеку підприємства. Методика дослідження. У процесі дослідження було використано загальнонаукові методи, зокрема: методи теоретичного узагальнення – для характеристики економічної безпеки підприємства у процесі аналізу наукових праць провідних вчених та нормативно-законодавчих актів в галузі економічної безпеки підприємства; системний підхід – для характеристики зовнішніх та внутрішніх загроз економічній безпеці підприємства та для дослідження впливу тіньової економіки на економічну безпеку підприємства; абстрактно-логічний підхід – для формулювання висновків. Результати дослідження. Визначено необхідність створення державою стабільних сприятливих умов для розвитку підприємств саме у легальній економіці. Встановлено, що тіньова економіка – це об’єктивна складова соціально-економічної системи підприємства, яке ставить за мету отримання максимального прибутку та задоволення суспільних потреб. Виявлено, що розвиток тіньової економіки призвів до прямих загроз економічній безпеці підприємств. Обґрунтовано необхідність створити для бізнесу таке інституційне середовище, для якого тіньова економіка була б неефективною. Для поліпшення інвестиційного клімату в Україні та подальшого розвитку національної економіки запропоновано вести облік впливу тіньової економіки на економічну безпеку підприємств. Встановлено, що при формуванні механізму забезпечення економічної безпеки підприємництва з мінімізацією використання тіньових відносин за рахунок оптимізації системи оподаткування необхідно в першу чергу виявити ризики і загрози, які стримують розвиток соціально-економічних механізмів держави в цілому і окремих підприємств окрема. Визначено, що для превентивних заходів або зниження впливу внутрішніх та зовнішніх загроз економічній безпеці підприємства необхідно здійснювати оцінку тіньової економіки, яка виявляє суттєвий вплив на функціонування підприємства, змінює фінансову та економічну динаміку. Обґрунтовано, що тіньова економіка повинна стати спеціальним об’єктом аналізу як на рівні держави, так і на рівні окремого підприємства. Наукова новизна результатів дослідження. Доведено важливість здійснення оцінки рівня тіньової економіки на підприємствах за типовою методикою, що надасть можливість скласти об’єктивне уявлення про реальні масштаби економічної діяльності та забезпечить захист економічної безпеки окремого підприємства та держави загалом. Практична значущість результатів дослідження. Отримані результати є підґрунтям для вирішення практичних завдань щодо подолання розповсюдження тіньової економіки, а також вдосконалення методів і форм оцінки тіньової економіки, удосконалення відповідних законодавчих норм регулювання національної економіки. Враховуючи, що чітко визначити рівень та масштаби тінізації діяльності підприємства майже неможливо, оскільки відсутніми є загальновизнані (типові) методи оцінки тіньової економіки, запропоновано приймати більш обґрунтовані, дієві рішення при реформуванні національної економіки.