Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/92
Переглянути
27 результатів
Результати пошуку
Документ Конструктивність проблематики психолого-педагогічної професійної підготовки та патріотичного виховання персоналу системи МВС в умовах повномасштабної агресії РФ на території України(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 29 берез. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 57-60, 2024) Швець, Д. В.; Shvets, D. V.Наголошено, що в системі освіти МВС України необхідно посилити виховання, формування тих цінностей, які нададуть змогу з’явитися лідерам-патріотам нового типу, завдяки науково-професійній саморефлексії й конструктивній систематизації досягнень у площині проблематики психолого-педагогічної професійної підготовки та патріотичного виховання персоналу системи МВС в умовах повномасштабної агресії рф на території України.Документ Інноваційна діяльність у професійній підготовці слідчих(Шляхи удосконалення досудового розслідування: організаційно-правові аспекти : матеріали наук.-практ. круглого столу (м. Харків, 24 жовт. 2019 р.). - Харків, 2019. - С. 8-12, 2019) Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956Розкрито роль інноваційної діяльності у професійній підготовці слідчих в Україні.Документ Роль закладів вищої освіти із специфічними умовами навчання в підготовці правників у контексті зміцнення кадрового потенціалу органів Національної поліції(Сучасний стан забезпечення трудових прав і прав у сфері соціального забезпечення та перспективи його поліпшення : матеріали ІХ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 4 черв. 2021 р.). - Xарків : ХНУВС, 2021. - С. 19-22, 2021) Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956Наголошено, що реформування системи вищої юридичної освіти не має бути пов’язане з боротьбою окремих ЗВО за державне замовлення та штучне позбавлення ЗВО із специфічними умовами права готувати правників. Система підготовки правників має враховувати вимоги основних роботодавців.Документ Забезпечення якості освітніх програм з підготовки поліцейських у закладах вищої освіти системи МВС України(Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків: ХНУВС, 2021. – С. 237-241, 2021) Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956У доповіді проаналізовано ключові вимоги до якості освітніх програм, за якими здійснюється підготовка поліцейських у закладах вищої освіти МВС України. Проаналізовано окремі критерії якості освітніх програм, які впливають на дотримання державних стандартів підготовки майбутніх поліцейських.Документ Інтерактивні технології у професійній підготовці поліцейських(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 2 квіт. 2021 р.). – Харків : ХНУВС, 2021. – С. 69-72, 2021) Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018; Кобко, Є. В.; Kobko, Ye. V.Підкреслено значущість інтерактивних технологій у підготовці поліцейських, розглянуто найбільш ефективні методи інтерактивного навчання, які бажано використовувати в закладах вищої освіти зі специфічними умовами навчання.Документ Police training or police education: view on the matter(International Journal of Applied Exercise Physiology. – 2020. – Vol. 9 (12). – P. 129-136, 2020) Okhrimenko, I. M.; Орхіменко, І. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8813-5107; Yevdokimova, O. O.; Євдокімова, О. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4211-7277; Shvets, D. V.; Швець, Д. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018; Pakhomova, N.; Пахомова, Н. Г.; ; Fediy, O. A.; Федій, О. А.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9988-7929У будь-яких трансформаційних процесах, що відбуваються в суспільстві, проблема безперешкодного функціонування правоохоронної системи відіграє ключову роль. У світлі останніх гучних подій, пов’язаних з діяльністю поліції та інших правоохоронних органів України, питання якісної підготовки правоохоронців стало надзвичайно важливим. Різні погляди на хід реформування поліції, на можливість або неможливість формування надійного спеціаліста - поліцейського за короткий час широко обговорюються в суспільстві. Тому корисно буде залучити позитивний досвід зарубіжних країн, що призведе до підвищеного інтересу до вивчення тенденцій та динаміки поліцейської системи, пошуку нових, гнучких та ефективних підходів для забезпечення певних змін та інновацій. У статті представлений аналіз результатів реформування систем підготовки поліцейських у зарубіжних країнах (США, Європі та Азії). Матеріалом для дослідження стали вчення та погляди сучасних вчених на моделі та напрямки вдосконалення поліцейських інститутів; статистика, що характеризує результати реформ. Було визначено, що в сучасній психологічній та юридичній практиці існує щонайменше три підходи до оцінки необхідності підвищення рівня підготовки поліцейських. Було підкреслено, що реформування правоохоронної системи висуває нові вимоги не лише до особистості поліцейського, а й до освітніх умов формування особистості. Було аргументовано, що зміст і технологія нової поліцейської освіти повинні бути спрямовані на створення таких психологічних умов для розвитку особистості майбутніх фахівців, щоб забезпечить формування професійної компетентності та актуалізацію особистого потенціалу правоохоронців. Особлива увага була приділена розгляду реформ у структурі Національної поліції України в посткризових ситуаціях. Порушувалось питання про необхідність концептуалізації кваліфікаційних вимог до поліцейського та створення сучасної моделі поліцейської освіти.Документ Поліцейська освіта: європейські підходи до організації та тенденції розвитку(Наше право. - 2020. - № 3. - С. 17-26, 2020) Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-995; ResearcherID: B-9071-2018; Євдокімова, О. О.; Yevdokimova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4211-7277У статті досліджено європейські підходи до підготовки кадрів для поліції. Показано, що вони детермінуються низкою чинників, таких як: державна політика, ідеологія і соціальні настановлення; національно-історичні традиції; освітні концепції, ідеї та принципи; специфіка національних правових систем; особливості організації та регулювання діяльності правоохоронних органів тощо. Зазначено, що тенденціями розвитку систем підготовки поліцейських у європейських країнах можна вважати посилення їх кооперації, уніфікацію національних законодавств, активну націленість на співпрацю із суспільством та збільшення у програмах підготовки частки соціально-поведінкових наук.Документ Поліцейська освіта: європейські підходи до організації та тенденції розвитку(Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків: ХНУВС, 2020. – С. 50-54, 2020) Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018Європейські підходи до підготовки кадрів для поліції детермінуються низкою чинників, таких як: державна політика, ідеологія і соціальні настановлення; національно-історичні традиції; освітні концепції, ідеї та принципи; специфіка національних правових систем; особливості організації та регулювання діяльності правоохоронних органів тощо. Тенденціями розвитку систем підготовки поліцейських у європейських країнах можна вважати посилення їх кооперації, уніфікацію національних законодавств, активну націленість на співпрацю із суспільством та збільшення у програмах підготовки частки соціально-поведінкових наук.Документ Сучасні тенденції підготовки майбутніх офіцерів поліції в Харківському національному університеті внутрішніх справ(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 27 берез. 2020 р.). - Харків, 2020. - С. 12-14, 2020) Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018Розглянуто можливості та перспективи вирішення проблем професійної освіти і підготовки кадрів для Національної поліції України.Документ Актуальні питання соціального виховання курсантів в закладах, які здійснюють підготовку поліцейських(Соціально-педагогічні основи розвитку особистості в сучасних умовах комунікації: досвід, проблеми, перспективи: зб. матеріалів ІІІ Всеукр. конф.( м. Дніпро, 10-11 жовт. 2019 р.). – Дніпро, 2019. – C. 235-238, 2019) Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »