Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)

Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/92

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка майбутніх працівників правоохоронних органів до роботи з підлітками “групи ризику” : автореферат дисертації
    (Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2009) Колісніченко, В. В.; Kolisnichenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4896-7889; Колисниченко, В. В.; Синьов, В. М. - науковий керівник
    Дисертаційну роботу присвячено проблемі підготовки майбутніх правоохоронців МВС України до роботи з підлітками “групи ризику”. У результаті дослідження виявлено сутність і фактори виникнення проблемної категорії неповнолітніх та особливості професійної підготовки випускників юридичних вищих навчальних закладів до здійснення профілактичної діяльності в системі правоохоронних органів. На основі теоретичного аналізу проблеми, урахування даних експерименту розроблено структуру їх професійної готовності, яку представлено взаємодією мотиваційно-ціннісного, змістового, психологічного та функціонально-визначального компонентів. Обґрунтовано систему вихідних концептуальних положень, зміст та основні параметри педагогічної технології, яка на основі міжпредметних зв’язків забезпечує високу результативність підготовки майбутнього правоохоронця в зазначеному напрямі. Експериментальним шляхом доведена сукупність організаційнопедагогічних умов реалізації комплексу виховних впливів на мотиваційно-вольову, інтелектуально-змістовну й процесуально-діяльнісну сфери курсантів вищого юридичного навчального закладу у процесі їх підготовки до здійснення запобіжнокорекційних заходів з дитячими контингентами, зокрема, до роботи з підлітками “групи ризику”. Програма поетапного формування відповідного новоутворення базується на системно-комплексному, цілісному підході до розвитку особистості курсанта, здійснюваному шляхом поєднання традиційних та інноваційних освітніх технологій і вродженої активності людини щодо реалізації свого потенціалу в спеціально створених педагогічних умовах.
  • Ескіз
    Документ
    Формування готовності майбутніх аграріїв до реалізації міжнародних фахових програм : автореф. дис.
    (Київ, 2007) Ляшенко, І. В.; Lyashenko, I. V.; Ляшенко, И. В.; Козлова, О. Г. - науковий керівник
    Дисертація присвячена вивченню процесу формування готовності майбутніх аграріїв до реалізації міжнародних фахових програм. Визначено основні структурні компоненти готовності, характеристики, чинники, види діяльності, умови, за допомогою яких можна з’ясувати суть цього утворення, а також розробити систему його формування і розвитку цього утворення у майбутніх фахівців аграрного профілю.
  • Ескіз
    Документ
    Формування культури дозвілля студентів вищих навчальних закладів в умовах роботи студентського клубу : автореф. дис.
    (Київ, 2005) Пішун, С. Г.; Pishun, S. G.; Пишун, С. Г.; Чернишова, Г. Ф. - науковий керівник
    В дисертації досліджується проблема участі студентського клубу в формуванні культури до-звілля молоді. Розвиток культурно-дозвільної діяльності студентів, як складової частини їх есте-тичного виховання, дозволяє підвищити професійне й особистісне удосконалення особистості. Оптимальною моделлю діяльності молодіжного об'єднання, яким можна вважати і студентський клуб, є співробітництво з інституціональними і неінституціональними утвореннями. Запропонована автором модель характеризується рухливістю реагування на насущні проблеми молоді і може бути використана в формуванні культури дозвілля. Процес розвитку культурно-дозвільної діяльності студентів має рівневий характер і описує розвиток даної діяльності на репродуктивному, інтерпретуючому і продуктивному рівнях. Енергетичне джерело механізму культурно-дозвільної активності молоді базується на задоволенні культурно-дозвільних потреб. Внутрішнім джерелом механізму є суперечність між існуючими культурно-дозвільними потребами особистості молодої людини, самореалізацією потенціалу в тій чи іншій сфері діяльності і новими, підвищеними потребами.
  • Ескіз
    Документ
    Тренінг як технологія виховання курсантів ВНЗ МВС України
    (Актуальні проблеми роботи з персоналом у правоохоронних органах : матеріали наук.-практ. конф.(м. Харків, 27 листоп. 2008 р.). - Харків : ХНУВС, 2008. - С.206-208, 2008) Червоний, П. Д.; Chervonyi, P. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732
    У тезах доповіді пропонується за допомогою тренінгових технологій здійснювати виховання курсантів.
  • Ескіз
    Документ
    Психолого-педагогічні аспекти ефективного застосування інтерактивних технологій у процесі навчання майбутніх правоохоронців
    (Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М. Т. Мартинюк]. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2009. – Ч. 3. – С. 62-68, 2009) Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5662-8185
    Важливі аспекти ефективного застосування інтерактивних технологій у процесі навчання майбутніх правоохоронців – це особистісний досвід тих, хто навчається, своєрідна організація та професійна спрямованість процесу навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка курсантів вищих навчальних закладів МВС України до роботи в міжнародних правоохоронних організаціях : автореф. дис.
    (Хмельницький, 2004) Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; Дягилева, Л. Д.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5662-8185; Бандурка, О. М. - науковий керівник
    У дисертації теоретично обґрунтовано зміст та розроблена модель професійної підготовки курсантів ВНЗ МВС України до роботи в міжнародних правоохоронних організаціях. Визначені основні дидактичні шляхи підвищення ефективності професійної підготовки працівників правоохоронних органів до здійснення міжнародної правоохоронної діяльності. Розроблено дидактичну систему організації професійної підготовки курсантів ВНЗ МВС України до роботи в міжнародних правоохоронних організаціях та комплекс професійно орієнтованих пізнавальних завдань як її складову. На підставі визначених та теоретично обгрунтованих критеріїв, показників та рівнів експериментально перевірено ефективність дидактичної системи організації професійної підготовки курсантів ВНЗ МВС України до міжнародної правоохоронної діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка курсових офіцерів до роботи з персоналом відомчих навчальних закладів МВС України
    (Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : зб. наук. пр. - Київ-Запоріжжя, 2005. – Вип. 35. – С. 385-389, 2005) Червоний, П. Д.; Chervonyi, P. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732
    В статті розглядаються кадрові причини виникнення проблем у навчально-виховному процесі відомчих навчальних закладів МВС України та можливі шляхи їх подолання. Запропоновано проводити навчання курсових офіцерів педагогічного менеджменту, на яких покладена організаторська та виховна робота з курсантами.
  • Ескіз
    Документ
    Формування комунікативної компетентності в процесі підготовки курсових офіцерів до виховної роботи методом тренінгу
    (Вісник Харківської державної академії культури: зб. наук. пр. – Харків : ХДАК, 2009. – Вип. 24. – С. 218-224, 2009) Червоний, П. Д.; Chervonyi, P. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8172-7732
    Розглядається підготовка офіцерів навчальних курсів до виховної роботи з курсантами у вищих навчальних закладах МВС України, формування їх комунікативної компетентності методом тренінгових технологій.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічні умови формування професійних здібностей вихованців ліцеїв юридичного профілю : автореф. дис.
    (Кривий Ріг, 2001) Клочко, А. М.; Klochko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/ 0000-0002-6898-964X; Клочко, А. Н.; Гавриш, І. В. - науковий керівник
    Дисертація присвячена питанням формування професійних здібностей у вихованців ліцеїв юридичного профілю. Здійснено систематизацію сучасних наукових підходів до проблеми здібностей. Теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування професійних здібностей у вихованців ліцеїв юридичного профілю. До них віднесено: організацію навчання й виховання здібної до юриспруденції молоді за профільно-рівневою освітньою моделлю;здійснення конкурсного відбору серед абітурієнтів; формування професійних здібностей у контексті особистісно орієнтованої парадигми на принципах діяльнісного підходу, педагогічної взаємодії, співпраці й співтворчості; забезпечення наступності в роботі юридичних ліцеїв і вищих юридичних навчальних закладів.
  • Ескіз
    Документ
    Виховна система юридичного ліцею Національного університету внутрішніх справ
    (Управління школою. - 2004. - № 1 (49). - С. 20-27, 2004) Білоус, П. О.; Денисенко, А. О.; Bilous, P. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7487-6230
    В статті розглянуто виховну систему юридичного ліцею Національного університету внутрішніх справ міста Харкова.