Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/92
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Організаційно-педагогічні умови формування соціально-правової компетентності курсантів ВВНЗ авіаційного профілю(Перспективи та інновації науки. - 2023. - № 15(33). - С. 326-338, 2023) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Онипченко, П. М.; Onypchenko, P. M.Визначено теоретичні і методичні засади запровадження організаційно-педагогічних умов формування соціально-правової компетенції курсантів ВВНЗ авіаційного профілю, яке сприятиме підвищенню якості професійної підготовки авіаційних військових фахівців. Наголошено, що організаційно-педагогічні умови організації навчального процесу, щодо формування соціально-правової компетентності курсанта ВВНЗ авіаційного профілю, можуть бути реалізовані через набуття ціннісних орієнтацій у професійній сфері, творчий потенціалу особистості, комунікативний аспект навчання, моральні орієнтири майбутнього офіцера, психофізіологічну готовність до професії військового льотчика, кваліфікаційного потенціалу процесу навчання.Документ Research of the influrnce factors of the educationfl environment of the institution on the formation of professional and social characteristics of future specialists(European Science. - 2023. - № sge20-03. - P. 117-126, 2023) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.Уточнено сутність, структуру і можливості освітнього середовища закладу вищої освіти щодо формування певних соціально-професійних характеристик майбутнього фахівця, набуття яких забезпечує професійну готовність для реалізації функціоналу, який визначений займаною посадою.Документ Experimental Verification of the Effectiveness of the Pedagogical System of the Formation of Educational Environment in a Higher Educational Institution(The New Educational Review. - 2023. - Vol. 71. - P. 50-62, 2023) Marchenko, O. H.; Марченко, О. Г.; Onypchenko, P.; Zelenska, O.; Zhovtonizhko, I.; Barannyk, M.Дослідження пов'язане з педагогічним експериментом системного керованого впливу на формування освітнього середовища у вищому навчальному закладі. Метою статті є перевірка ефективності запровадження педагогічної системи формування освітнього середовища у вищому навчальному закладі на прикладі авіаційного навчального закладу.Документ Організація дистанційного навчання у закладах вищої освіти в умовах війни та його вплив на психологічний стан здобувачів освіти та викладачів(Психологія особистості фахівця в умовах воєнного часу та поствоєної реабілітації : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю), м. Львів, 27 жовт. 2023 р. – Львів, 2023. – С. 184-187, 2023) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Баранник, М. О.; Barannyk, M. O.; Жовтоніжко, І. М.; Zhovtonizhko, I. M.Розглянуто проблеми організації дистанційного навчання в закладах вищої освіти в умовах воєнного стану, уточнено його сутність, вивчено можливості і недоліки. Зазначено, що дистанційне навчання забезпечує нерегламентованість освітнього процесу в часових і просторових межах, має гнучке планування викладачами та здобувачами освіти свого часу, формальну та міжособистісну взаємодію.Документ Професійна культура фахівця як соціально-професійний феномен(Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 58, т. 1. - С. 161-165, 2023) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.У статті обґрунтована доцільність розгляду професійної культури фахівця як соціально-професійного феномену. Загальна культура особистості проявляється в догляді за собою, покращенні, ушляхетненні тілесно-душевно-духовних нахилів та здібностей і проявляється в культурі тіла, душі, духовній культурі. З’ясовано, що професійна культура інтегрується до загальної культури особистості. До соціально-спрямованого компоненту професійної культури належать аксіосфера особистості, взаємне проникнення професійно-корпоративних і загальнолюдських гуманістичних цінностей, що є основою професійної етики фахівця, запорукою збереження високоморального обличчя в повсякденній практиці. Виокремлені такі соціально-орієнтовані складові професійної культури, як критичне мислення, ефективна комунікація, емоційний інтелект, соціальний інтелект, здатність вирішувати проблеми, знаходити можливості та ресурси для цього, допитливість, ділова хватка. Професійно-орієнтовані елементи визначаються профілем підготовки фахівця.Документ Вивчення фундаметальних дисципллін за допомогою хмарних інформаційно-комунікаційних технологій(Застосування інноваційних технологій та методів навчання при викладанні фундаментальних та мовних дисциплін у вишах: тези доп. Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Харків, 16 берез. 2023 р.). - Харків, 2023. - С. 39-41, 2023) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.Відзначено, що основними перевагами використання хмарних інформаціно-комунікаційних технологій в освітній діяльності у порівнянні з класичними аудиторними заняттями є їхня максимальна інформативність, чіткість структурованості навчального матеріалу, доступність форми подання, можливості «прокручування» та повернення до незрозумілого місця. До недоліків дистанційної освіти можна віднести відсутність безпосереднього, живого міжособистісного спілкування між учасниками освітнього процесу.