Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/92
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Формування критичного мислення як професійної якості особистості майбутніх офіцерів поліції у сучасних умовах(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 24 берез. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 41-43, 2023) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977; Данченко, І. О.; Danchenko, I. O.Дано визначення поняття «критичне мислення». Наголошено, що з метою формування у майбутніх офіцерів поліції критичного мислення як професійно значущої якості особистості доцільно проводити заняття з використанням квестових завдань та проблемних завдань професійної спрямованості, які за змістом, умовами та діючими факторами наближені до реальних ситуацій, що характеризуються високим рівнем невизначеності, а, отже, потребують для їхнього вирішення проявів курсантами критичного мислення, що у кінцевому рахунку сприяє формуванню і розвитку критичного мислення у майбутніх офіцерів поліції.Документ Сутність і структура професійної компетентності як якості особистості майбутніх офіцерів кіберполіції(Actual priorities of modern science, education and practice: The ХII International Scientific and Practical Conference ( Paris, France, 29 March – 01 April, 2022). – Paris, 2022. – P. 630-633, 2022) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977Визначено сутність та структуру професійної компетентності майбутніх офіцерів кіберполіції, а також розглянуто методи і прийоми її формування. Наголошено, що професійна компетентність офіцера кіберполіції – це інтегроване особистісне утворення, що складається з досвіду, теоретичних знань, практичних і спеціальних умінь, особистісних якостей, що забезпечує готовність професіонала до ефективного виконання професійної діяльності.Документ Квест-технології як фактор формування критичного мислення майбутніх офіцерів поліції(Theoretical aspects of education development : abstracts of the 3rd International scientific and practical conference (Warsaw, Poland, 24 - 27January 2023). – Warsaw, 2023. – P. 392-396, 2023) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977; Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1007-9560; Солохіна, Л. О.; Solokhina, L. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4302-9914Показано доцільність запровадження квест-технологій у процес професійної підготовки майбутніх працівників поліції з метою формування і розвитку в них критичного мислення як професійно значущої якості особистості.Документ Бінарні заняття як інноваційна форма організації навчання майбутніх офіцерів поліції(Modern trends in development science and practice : materials of the VII International Science Conference ( Varna, November 02 – 05, 2021). - Varna, 2021. - P. 474-477, 2021) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977Зазначено, що головним завданням сучасного закладу вищої освіти МВС України є забезпечення високого рівня сучасного освітнього процесу, спрямованого на підготовку професіоналів, зокрема для поліції. Означені завдання можуть бути успішно виконані за умов здійснення раціонального підходу до вибору і реалізації форм і методів навчання (традиційних та інноваційних). До інноваційних форм організації навчання можна віднести, зокрема проведення бінарних занять. Наголошено, що бінарне заняття – це навчальне заняття, яке об’єднує зміст двох навчальних дисциплін або професійних модулів, це форма інтеграції міждисциплінарних зв’язків. Такі заняття дозволяють інтегрувати знання з різних галузей для вирішення однієї проблеми, дають можливість застосувати одержані знання на практиці.Документ The impact of the project method on the development of leadership skills in students(Revista de Investigación Apuntes Universitarios. - 2022. - Vol. 12, Issue 2. – P. 179-197, 2022) Tyurina, V. O.; Тюріна, В. О.; Shevchuk, H. Y.; Kriukova, Y. D.; Lukashchuk, M. M.; Savishchenko, V. M.Досліджено вплив методу проектів на розвиток лідерських якостей у студентів. Проаналізовано розвиток особистості у студентському віці. Використовано комплекс методів дослідження: педагогічний експеримент, тест, спостереження. У дослідженні взяли участь 292 людини. Виявлено переважання середніх показників лідерських якостей у респондентів. Найменш розвиненими виявилися такі компоненти, як мотивація успіху та вольовий самоконтроль. Метод групових проектів довів ефективність для розвитку всіх вивчених навичок, крім вольового самоконтролю. Достовірність усіх виявлених змін знаходиться на рівні p = 0,05, що визначає необхідність подальшої модифікації використовуваного методу. Отримані дані можуть бути використані в практичній діяльності викладачів і психологів вищих навчальних закладів для розвитку лідерських якостей учнів.Документ Стрес-менеджмент як визначальне професійно значуще уміння майбутнього працівника поліції(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 25 берез. 2022 р.). – Харків : ХНУВС, 2022. – С. 25-27, 2022) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977Розглянуто стрес-менеджмент як професійно значуще уміння працівника поліції. Розкрито деякі методи формування стрес-менеджменту як гнучкого уміння (soft skills) працівника поліції.Документ Профілактика буллінгу в навчальних закладах(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 2 квіт. 2021 р.). – Харків : ХНУВС, 2021. – С. 265-268, 2021) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977Розглянуто буллінг як соціальне явище, визначено особливості буллінгу, схарактеризовано ролі учасників буллінгу, розкрито способи профілактики буллінгу у навчальних закладах.Документ Педагогіка вищої школи : навчальний посібник(Харків : ФОП Бровін О.В., 2020. - 240 с., 2020) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977; Котелюх, М. О.; Koteliukh, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5580-7798; Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Червоний, П.Д.; Chervonyi, P. D.; Червоный, П. Д.; Бойко, С. М.; Boiko, S. M.; ; Медведєва, О. В.; Medvedieva, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6296-736X; Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481У навчальному посібнику розглянуто теоретичні засади педагогіки вищої школи; особливості її становлення та розвитку в історичному аспекті; розкрито сучасний стан вищої освіти України; загальнодидактичні положення організації освітнього процесу у вищій школі: подано принципи, методи, форми організації освітнього процесу; особливості виховного процесу у закладі вищої освіти. Розкрито сучасні вимоги до особистості викладача, його педагогічну майстерність та професійну культуру. Посібник призначено для студентів, магістрів, аспірантів та науково- педагогічних працівників.