Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)

Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/92

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Публікація
    Формування толерантності до невизначеності як якості особистості майбутніх офіцерів поліції в процесі професійної підготовки
    (Modern vision of implementing innovations in scientific studies: Proceedings of the I International Scientific and Theoretical Conference (Sofia, Republic of Bulgaria, March 31,2023). - Sofia, 2023. - P. 111-115, 2023) Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.; Лисяк, М. В.; Lysiak, M. V.; Медведєва, А. А.; Medvedieva, A. A.; Харитонова, В. М.; Kharytonova, V. M.
    Розглянуто результативність навчальної роботи щодо формування у курсантів закладів вищої освіти МВС України толерантності до невизначеності як професійно значущої якості особистості.
  • Ескіз
    Документ
    Дистанційне навчання майбутніх офіцерів поліції: проблеми та перспективи
    (Distance education as the main problem of young people: Proceedings of the XV International Scientific and Practical Conference (Madrid, Spain, December 26 - 29, 2023). - Madrid, 2023. - P. 214-217, 2023) Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.; Данченко, І. О.; Danchenko, I. O.; Іванов, С. О.; Ivanov, S. O.; Короткевич, Р. О.; Korotkevych, R. O.
    Грунтовно проаналізовано основні проблеми та шляхи розвитку дистанційного формату отримання освіти в закладах вищої освіти МВС України. Попри надання можливостей мобільності та швидкого формування професійних компетентностей і результатів навчання, дистанційна освіта має низку недоліків, що можуть негативно позначитися на якості її результатів. Застосування технологій дистанційного навчання спричинило значну кількість труднощів, які негативно впливають на ефективність підготовки здобувачів вищої освіти, зокрема майбутніх офіцерів поліції України. Нестача міжособистісного спілкування, ресурсного та нормативно-правового забезпечення, практичної роботи з документами, неможливість жити повноцінним життям залишаються тими проблеми, які виникають у сучасній практиці віддаленої взаємодії.
  • Ескіз
    Документ
    Критичне мислення як фактор формування информаційної компетентності майбутніх офіцерів поліції
    (Science and practice, actual problems, innovations: The ХХVIII International Scientific and Practical Conference (Milan, Italy, July 19 – 22, 2022). - Milan, 2022. - P. 176-179, 2022) Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.
    Зазначено, що успішне виконання офіцером поліції службових обов’язків вимагає сформованості у нього таких професійних умінь: визначати і формулювати потребу в інформації того чи іншого роду; ідентифікувати тип і формат потенційних джерел інформації; оцінювати достовірність одержаної оперативної інформації; обирати шляхи одержання необхідної інформації; критично оцінювати отриману інформацію та надійність її джерел; ефективно використовувати отриману оперативну інформацію для вирішення поставлених завдань. Тобто у офіцера поліції має бути сформовано критичне мислення й інформаційна компетентність як складник його професійної компетентності.
  • Ескіз
    Документ
    Критичне мислення як визначальна професійно значуща якість особистості майбутнього офіцера поліції
    (Problems and prospects of modern science and education: The 10th International scientific and practical conference ( Stockholm, Sweden, March 12-15 , 2024). - Stockholm, 2024. - P. 223-226, 2024) Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.
    Показано доцільність формування і розвитку у майбутніх офіцерів поліції критичного мислення як професійно значущої якості особистості. Робота над квестовими завданнями і проектами допомагає майбутнім офіцерам поліції у набутті навичок вибору способів та методів вирішення завдань, розвитку творчих здібностей, формуванню умінь і навичок раціонального й ефективного спілкування у процесі спільній діяльності і, як результат, формуванню критичного мислення, яке визначає розумову здатність ефективно реалізовувати власні професійні потреби, спрямовані на знаходження, оцінювання та використання відповідної інформації, яка є необхідною для оптимального вибору способу виконання професійних завдань.
  • Ескіз
    Публікація
    Гнучкі уміння (soft skills) як професійно значущі уміння майбутніх офіцерів поліції
    (Modern technologies and processes of implementation of new methods: The 5th International scientific and practical conference ( Madrid, Spain, February 06 - 09, 2024). - Madrid, 2024. - P. 275-278, 2024) Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.; Данченко, І. О.; Danchenko, I. O.; Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Іванов, С. О.; Ivanov, S. O.; Короткевич, Р. О.; Korotkevych, R. O.; Ольга Марченко
    Розглянуто необхідність формування у курсантів закладів вищої освіти МВС України гнучких умінь і навичок. Оскільки професійна діяльність офіцерів поліції невідривно пов'язана з вирішенням різноманітних проблем, з агресивною поведінкою людей та їхніми індивідуальними особливостями, пріоритетами, потребами, почуттями, пристрастями тощо, тому гнучкі уміння (soft skills) треба спеціально формувати у майбутніх офіцерів поліції як професійно значущі уміння і навички.
  • Ескіз
    Документ
    Відповідальність як фактор формування професійної суб’єктності курсантів як майбутніх офіцерів поліції
    (Адаптивне управління: теорія і практика. Серія "Педагогіка". - 2020. - Вип. 10(19), 2020) Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.
    Висвітлено значення сформованості професійної суб’єктності у курсантів як майбутніх офіцерів поліції для ефективного виконання службових обов’язків, особливо в екстремальних ситуаціях. Розкрито поняття «суб’єктність» і «професійна суб’єктність» офіцерів поліції, визначено якості особистості, які мають бути притаманні офіцеру поліції як фахівцю, у якого сформована професійна суб’єктність, і які визначають його ставлення до себе як суб’єкта спеціальної професійної діяльності, до своєї професії, до громадян, до результатів своєї діяльності. До числа таких якостей можна віднести ціннісну мотивацію діяльності, активність, відповідальність, самостійність, автономність, рефлексивність, усвідомлену модальність і варіативність, які характеризують здатність свідомо обирати засоби діяльності та цілеспрямовано детермінувати і регулювати власну поведінку, спілкування і діяльність у залежності від обставин. Зазначено, що професійна суб’єктність офіцера – це його інтегральна професійно значуща якість, яка, як і будь яка інша якість особистості, формується в процесі відповідної діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Формування критичного мислення як професійної якості особистості майбутніх офіцерів поліції у сучасних умовах
    (Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 24 берез. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 41-43, 2023) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977; Данченко, І. О.; Danchenko, I. O.
    Дано визначення поняття «критичне мислення». Наголошено, що з метою формування у майбутніх офіцерів поліції критичного мислення як професійно значущої якості особистості доцільно проводити заняття з використанням квестових завдань та проблемних завдань професійної спрямованості, які за змістом, умовами та діючими факторами наближені до реальних ситуацій, що характеризуються високим рівнем невизначеності, а, отже, потребують для їхнього вирішення проявів курсантами критичного мислення, що у кінцевому рахунку сприяє формуванню і розвитку критичного мислення у майбутніх офіцерів поліції.
  • Ескіз
    Документ
    Квест-технології як фактор формування критичного мислення майбутніх офіцерів поліції
    (Theoretical aspects of education development : abstracts of the 3rd International scientific and practical conference (Warsaw, Poland, 24 - 27January 2023). – Warsaw, 2023. – P. 392-396, 2023) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977; Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1007-9560; Солохіна, Л. О.; Solokhina, L. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4302-9914
    Показано доцільність запровадження квест-технологій у процес професійної підготовки майбутніх працівників поліції з метою формування і розвитку в них критичного мислення як професійно значущої якості особистості.
  • Ескіз
    Документ
    Бінарні заняття як інноваційна форма організації навчання майбутніх офіцерів поліції
    (Modern trends in development science and practice : materials of the VII International Science Conference ( Varna, November 02 – 05, 2021). - Varna, 2021. - P. 474-477, 2021) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977
    Зазначено, що головним завданням сучасного закладу вищої освіти МВС України є забезпечення високого рівня сучасного освітнього процесу, спрямованого на підготовку професіоналів, зокрема для поліції. Означені завдання можуть бути успішно виконані за умов здійснення раціонального підходу до вибору і реалізації форм і методів навчання (традиційних та інноваційних). До інноваційних форм організації навчання можна віднести, зокрема проведення бінарних занять. Наголошено, що бінарне заняття – це навчальне заняття, яке об’єднує зміст двох навчальних дисциплін або професійних модулів, це форма інтеграції міждисциплінарних зв’язків. Такі заняття дозволяють інтегрувати знання з різних галузей для вирішення однієї проблеми, дають можливість застосувати одержані знання на практиці.