Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)

Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/92

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Публікація
    Готовність майбутніх фахівців сектору безпеки та оборони України до професійної діяльності в екстремальних умовах
    (Вісник науки та освіти. - 2024. - № 9(27). - С. 917-926, 2024) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Ушань, В. М.; Ushan, V. M.; Ольга Марченко
    У статті обґрунтовано актуальність проблеми формування готовності майбутніх фахівців сектору безпеки та оборони України до професійної діяльності в екстремальних умовах. Визначено, що майбутні фахівці сектору безпеки та оборони України при виконанні професійних обов’язків піддаються впливу низки негативних факторів. Готовність офіцера до ефективної професійної діяльності в екстремальних умовах охарактеризована як особливий стан особистості, що забезпечує реалізацію завдань в бойовій або оперативній обстановці, у постійній нервовій напрузі, в замкнутому просторі з недоліком кисню, гіподинамією, гіпокінезією, шумами двигунів, дизельних установок, технічних комплексів, з порушенням природного добового режиму. Готовність до ефективної професійної діяльності в екстремальних умовах передбачає наявність мотиваційних, психофізіологічних, операційно-технологічних ресурсів особистості в умовах невизначеності та різної модальності інформаційних потоків, дефіциту часових, складності просторових параметрів діяльності. Формування готовності курсантів як майбутніх фахівців сектору безпеки та оборони України до екстремальної діяльності реалізується у процесі професійної підготовки у вищих військових навчальних закладах і закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання та передбачає системне використання особистісно-орієнтованих, функціонально-орієнтованих, інноваційних методів розвитку, стимуляції й організації освітньої діяльності, інтерактивних методів навчання та освітніх технологій. Доведено, що офіцери, які впоралися з реальними нештатними ситуаціями, на одно з перших місць їх ефективного подолання висувають психологічну готовність до діяльності в екстремальних умовах, здатність до управління діями особовим складом підпорядкованого підрозділу. Психологічна готовність майбутніх фахівців сектору безпеки та оборони України до впевнених дій в екстремальних умовах формується у процесі спеціальної підготовки та різних видів тренувань.
  • Ескіз
    Публікація
    Гнучкі уміння (soft skills) як професійно значущі уміння майбутніх офіцерів поліції
    (Modern technologies and processes of implementation of new methods: The 5th International scientific and practical conference ( Madrid, Spain, February 06 - 09, 2024). - Madrid, 2024. - P. 275-278, 2024) Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.; Данченко, І. О.; Danchenko, I. O.; Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Іванов, С. О.; Ivanov, S. O.; Короткевич, Р. О.; Korotkevych, R. O.; Ольга Марченко
    Розглянуто необхідність формування у курсантів закладів вищої освіти МВС України гнучких умінь і навичок. Оскільки професійна діяльність офіцерів поліції невідривно пов'язана з вирішенням різноманітних проблем, з агресивною поведінкою людей та їхніми індивідуальними особливостями, пріоритетами, потребами, почуттями, пристрастями тощо, тому гнучкі уміння (soft skills) треба спеціально формувати у майбутніх офіцерів поліції як професійно значущі уміння і навички.
  • Ескіз
    Публікація
    Influence of educational environment on the formation of skills among future professionals
    (Amazonia Investiga. – 2024. – Vol. 13, Issue 73. – P. 128-138, 2024) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; Kovalenko, Yu.; Pavlyk, O.; Lukin, B. P.; Лукін, Б. П.; Федоренко Олена; Ольга Марченко; Лукiн Богдан Павлович
    Проблемою дослідження є визначення впливовості факторів едукаційного середовища закладу вищої освіти на процес формування професійних (Hard Skills) і соціальних компетентностей (Soft Skills) майбутніх фахівців. Дослідження, що пропонується, належить до наукових розвідок змішаного типу, оскільки містить узагальнення, засновані на теоретичному аналізі наукових положень щодо сутності ключових понять статті, факторний аналіз емпіричних даних, які виміряні для кількісної характеристики впливу чинників зовнішнього та внутрішнього освітнього середовища, якісні узагальнення результатів факторного аналізу. Збір емпіричних даних здійснювався у процесі спостереження за групою студентів (n = 925): опитування, анкетування, тестування, інтерв’ювання. Результати дослідження доцільно врахувати у процесі реалізації моделі випускників закладів вищої освіти. Дослідження показало, що майбутні фахівці повинні володіти не тільки професійними навичками, а й розвивати м’які навички, формування яких має відбуватися паралельно.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування професійної компетентності майбутніх юристів у процесі фахової підготовки
    (Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2024. - Вип. 72, т. 2. - С. 306-312, 2024) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Ольга Марченко
    Уточнено змістовно-структурні характеристики професійної компетентності юристів і її формування в умовах фахової підготовки. Доведено доцільність ідеології та методології компетентнісного підходу до організації процесу фахової підготовки юристів. Визначено сутність професійної компетентності юристів. Розглянуто критерії і показники рівнів сформованості професійної компетентності юристів.
  • Ескіз
    Публікація
    Правова освіта як основа формування професійної компетентності правоохоронця
    (Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 29 берез. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 49-51, 2024) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Онипченко, П. М.; Onypchenko, P. M.; Громико, О. В.; Hromyko, O. V.; Ольга Марченко
    Відзначено, що одним із головних елементів освіти правоохоронця на сьогодні є правова освіта, яка полягає у формування системи духовних і матеріальних цінностей у сфері функціонування права та правової свідомості, правових знань, даних, навичок і умінь щодо їх застосування, свідомого вибору здійснення визначеної правом дії, форми ставлення людини до правової дійсності. Зазначені компоненти інтегруються в особистісно-професійне утворення – професійну компетентність правоохоронця.
  • Ескіз
    Публікація
    Деякі аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця в едукаційному середовищі закладу вищої освіти у кризових умовах
    (Наукові інновації та передові технології. - 2024. - № 2(30). - С. 1133-1145, 2024) Жовтоніжко, І. М.; Zhovtonizhko, I. M.; Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Ольга Марченко
    У статті доведено актуальність компетентнісного підходу до професійної підготовки фахівців у закладах вищої освіти. Професійну компетентність фахівця визначено як соціально-професійний феномен, основою якого є фахові знання, засвоєні способи дій, уміння, навички, професійно важливі особистісні якості та корпоративні цінності, які забезпечують готовність до майбутньої професійної діяльності, дозволяють швидко адаптуватися до певних умов, бути відповідальним, ініціативним, прагнути до вдосконалення, самореалізації, здорового способу життя. З’ясовано, що професійна компетентність є основою фахового та кар’єрного зростання випускника закладу вищої освіти, досягнення ним професійно значущих і життєвих цілей. Рівень сформованості професійної компетентності фахівця визначає його кваліфікацію, якість організації праці, адекватність оцінки її результатів.
  • Ескіз
    Документ
    Навчальна дисципліна «Основи порівняльної педагогіки»: цільові орієнтири, зміст, форми та методи навчання
    (Духовно-інтелектуальне виховання і навчання молоді в ХХІ столітті : Міжнар. період. зб. наук. пр. – Харків : ВННОТ, 2022. – Вип. 4. – С. 820-824., 2022) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.
    У статті обґрунтовано доцільність включення в освітньо-наукову програму «Доктор філософії» за спеціальністю «Освітні, педагогічні науки» вибіркової компоненти «Основи порівняльної педагогіки». Визначено мету, завдання, предметний зміст, форми, методи організації навчальної діяльності та самостійної роботи аспірантів.