Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)

Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/92

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Формування комунікативної компетентності правоохоронців у закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання
    (Актуальні питання гуманітарних наук. - 2023. - Вип. 59, т. 2. - С. 283-289, 2023) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1007-9560; Солохіна, Л. О.; Solokhina, L. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8728-3178; Шелкошвеєв, І. В.; Shelkoshveiev, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3171-1078
    Обґрунтовано актуальність проблеми формування комунікативної компетентності правоохоронців як невід’ємного складника їхньої професійної компетентності. Комунікативну компетентність правоохоронців визначено як професійно-особистісне утворення, що інтегрує наявність певних життєвих цінностей, установок (аксіологічний компонент), знання та адекватне використання мовних засобів (когнітивний компонент), мовленнєво-комунікаційних умінь (діяльнісний компонент), особистісних якостей, необхідних для ефективного професійного спілкування. Визначено сприятливі та гальмівні фактори впливу на перебіг досліджуваного процесу на змістово-професійному, корпоративно-етичному, особистісно-культурному рівнях. Доведено, що професійне спілкування є базовим для формування комунікативної компетентності правоохоронців. Правовий заклад вищої освіти схарактеризований як сукупність специфічних умов навчання, що впливають на просторове та функціональне об’єднання суб’єктів освітньої діяльності, між якими встановлюються різнопланові, індивідуальні та групові, формальні та міжособистісні взаємозв’язки та реалізуються особистісні, освітні, службові, професійні потреби, інтереси, здібності комунікаторів. Проаналізовано можливості правового закладу вищої освіти щодо формування комунікативної компетентності правоохоронців. З’ясовано, що найбільш впливовими щодо формування комунікативної компетентності правоохоронців є змістовий (інформаційне поле для задоволення освітніх потреб комунікаторів), комунікативний (комфортна емоційно-психологічна атмосфера, яка допомагає курсантам долати психологічні бар’єри спілкування), організаційно-управлінський (матеріально-технічне та навчально-технологічне підґрунтя освітнього процесу, запровадження інформаційно-комунікаційних технологій).
  • Ескіз
    Документ
    Soft Skills у системі професійної компетентності правоохоронців
    (Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 24 берез. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 34-35, 2023) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1007-9560
    Уточнено сутність, зміст, структуру Soft Skills як складової професійної компетентності правоохоронців. У склад Soft Skills правоохоронців включені соціально-комунікативні навички, уміння працювати з інформацією, критичне мислення, навички самоорганізації. Виявлено можливості закладу вищої освіти із специфічними умовами навчання правового профілю та його підрозділів у формуванні Soft Skills правоохоронців.
  • Ескіз
    Документ
    Квест-технології як фактор формування критичного мислення майбутніх офіцерів поліції
    (Theoretical aspects of education development : abstracts of the 3rd International scientific and practical conference (Warsaw, Poland, 24 - 27January 2023). – Warsaw, 2023. – P. 392-396, 2023) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977; Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1007-9560; Солохіна, Л. О.; Solokhina, L. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4302-9914
    Показано доцільність запровадження квест-технологій у процес професійної підготовки майбутніх працівників поліції з метою формування і розвитку в них критичного мислення як професійно значущої якості особистості.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості викладання навчальної дисципліни «Статистичні методи у психолого-педагогічних дослідженнях» здобувачам наукового ступеня «доктор філософії» за спеціальністю «Освітні, педагогічні науки»
    (Актуальність та особливості наукових досліджень в умовах воєнного стану: зб. тез міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. з нагоди відзначення Дня науки-2022 в Україні (м. Київ, 24 трав. 2022 р.). – Київ, 2022. – С. 177-181, 2022) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1007-9560; Жовтоніжко, І. М.; Zhovtonizhko, I. M.
    Стверджено, що зміст, форми та методи організації навчання дисципліни «Статистичні методи у психолого-педагогічних дослідженнях» посідають важливе місце в системі освітньо-наукової підготовки здобувачів наукового ступеня «доктор філософії» та сприяють формуванню здатності учасників навчального процесу до проведення наукових досліджень в освітній галузі, а також аналізу, узагальненню та систематизації одержаних експериментальних результатів.
  • Ескіз
    Документ
    IT - Education In The Context Of Educational Activities
    (IJCSNS: International Journal of Computer Science and Network Security. - 2021. - Vol. 21, № 6 (June). - P. 151-155, 2021) Marchenko, O. H.; Марченко, О. Г.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1007-9560; Noskova, M.; Носкова, М.; Fedorenko, I.; Федоренко, І.; Semenog, O.; Семеног, О.; Vovk, M.; Вовк, М.; Romanyshyn, R.; Романишин, Р.
    Розглянуто модель, у контексті якої два основні елементи – базові бібліотечні навички та навички у використанні інформаційних технологій. Перші формуються в рамках освітніх програм для користувачів академічних бібліотек, останні формуються в рамках такої ініціативи як ECDL (Європейські комп'ютерні права) (незалежна міжнародна сертифікація навичок володіння персональним комп'ютером). Між базовим та вищим рівнями концепції "інформаційної грамотності" існує сім категорій навичок та якостей, регулярна практика яких веде від позиції компетентного користувача до експертного рівня усвідомлення та критичного сприйняття інформації як інтелектуального ресурсу.
  • Ескіз
    Документ
    Формування іншомовної комунікативної компетентності правоохоронців в освітньому середовищі закладу вищої освіти із специфічними умовами навчання
    (Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2022. - Вип. 89. - С. 107-112, 2022) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1007-9560; Сидоренко, І. І.; Sydorenko, I. I.
    Проаналізовано можливості освітнього середовища закладу вищої освіти щодо формування іншомовної комунікативної компетентності правоохоронців. З’ясовано, що серед чисельних компонентів освітнього середовища найбільш впливовими щодо формування іншомовної комунікативної компетентності правоохоронців є змістовий (інформаційне поле для задоволення освітніх потреб комунікаторів), комунікативний (комфортна емоційно-психологічна атмосфера, яка допомагає курсантам долати мовні та психологічні бар’єри іншомовного спілкування), організаційно-управлінський (матеріально-технічне та навчально-технологічне підґрунтя освітнього процесу, запровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні іншомовному професійному спілкуванні).
  • Ескіз
    Документ
    Методологічні та теоретичні засади формування професійної культури офіцера як актуальна проблема військово-професійної підготовки
    (Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2022. - Вип. 88. - С. 148-152, 2022) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1007-9560; Сидоренко, І. І.; Sydorenko, I. I.
    Досліджено сутність поняття «професійна культура офіцера» та відзначено методологічні та теоретичні засади її формування. Визначено місце професійної культури в системі загальної культури особистості. Професійна культура офіцера охарактеризовано як професійно-особистісне утворення, що інтегрує такі взаємопов’язані та взаємообумовлені складники, як-от: професійно-моральний (адекватна аксіосфера особистості офіцера, взаємне проникнення професійно-корпоративних і загальнолюдських гуманістичних цінностей), професійно-психолого-педагогічний (розвинені на високому рівні уміння володіти собою, знання закономірностей перебігу психологічних процесів особистості (когнітивні, емоційні, вольові), здатність до організації оптимального педагогічного впливу), професійно-технологічний (ступінь засвоєння військовим фахівцем на професійному рівні умінь технічного обслуговування та експлуатації новітніх зразків військової техніки та інших службових обов’язків за профілем підготовки).
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення професійної компетентності методиста навчальної частини закладу спеціалізованої освіти спортивного профілю
    (Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2022. - № 80, т. 1. - С. 32-37, 2022) Гунбіна, С. Ю.; Hunbina, S. Yu.; Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1007-9560
    Розглянуто проблему професійного вдосконалення методиста навчальної частини закладу спеціалізованої освіти спортивного профілю. Зазначено, що дієвими засобами вдосконалення професійної компетентності методиста є психолого-педагогічне та предметне-викладацьке вдосконалення, підвищення кваліфікації через організацію роботи за предметною підготовкою, практичну допомогу вчителям з удосконалення професійної майстерності, розроблення та апробацію новітніх педагогічних ідей через організацію експериментальної роботи, використання у власній педагогічній діяльності елементів новизни, розроблення програмно-методичного забезпечення освітнього процесу.
  • Ескіз
    Документ
    Освітнє середовище закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання як передумова формування soft skills майбутніх правоохоронців
    (Парадигма вищої освіти в умовах війни та глобальних викликів XXІ століття : Всеук. наук.-пед. підвищ. кваліфікації , захід присвяч. 100 літ. ювілею Одес. держ. ун-ту внутр. справ (м. Одеса, 18 лип. - 28 серп. 2022 р.) . – Одеса, Видав. дім «Гельветика», 2022. – С. 283-287, 2022) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; ORCID ID: https://orcid.org/0000-0003-1007-9560
    Проаналізовано освітнє середовище закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання як передумова формування "soft skills" майбутніх правоохоронців.
  • Ескіз
    Документ
    Програмно-цільові та змістові аспекти викладання навчальної дисципліни «Статистичні методи у психолого-педагогічних дослідженнях» здобувачам наукового ступеня «Доктор філософії» за спеціальністю «Освітні, педагогічні науки»
    (Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 25 берез. 2022 р.). – Харків : ХНУВС, 2022. – 17-19, 2022) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; ORCID ID: https://orcid.org/0000-0003-1007-9560
    Висвітлено програмно-цільові та змістові аспекти викладання навчальної дисципліни «Статистичні методи у психолого-педагогічних дослідженнях» здобувачам вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня за спеціальністю «Освітні, педагогічні науки».