Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/92
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Публікація Influence of educational environment on the formation of skills among future professionals(Amazonia Investiga. – 2024. – Vol. 13, Issue 73. – P. 128-138, 2024) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; Kovalenko, Yu.; Pavlyk, O.; Lukin, B. P.; Лукін, Б. П.; Федоренко Олена; Ольга Марченко; Лукiн Богдан ПавловичПроблемою дослідження є визначення впливовості факторів едукаційного середовища закладу вищої освіти на процес формування професійних (Hard Skills) і соціальних компетентностей (Soft Skills) майбутніх фахівців. Дослідження, що пропонується, належить до наукових розвідок змішаного типу, оскільки містить узагальнення, засновані на теоретичному аналізі наукових положень щодо сутності ключових понять статті, факторний аналіз емпіричних даних, які виміряні для кількісної характеристики впливу чинників зовнішнього та внутрішнього освітнього середовища, якісні узагальнення результатів факторного аналізу. Збір емпіричних даних здійснювався у процесі спостереження за групою студентів (n = 925): опитування, анкетування, тестування, інтерв’ювання. Результати дослідження доцільно врахувати у процесі реалізації моделі випускників закладів вищої освіти. Дослідження показало, що майбутні фахівці повинні володіти не тільки професійними навичками, а й розвивати м’які навички, формування яких має відбуватися паралельно.Публікація Формування професійної компетентності майбутніх юристів у процесі фахової підготовки(Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2024. - Вип. 72, т. 2. - С. 306-312, 2024) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Ольга МарченкоУточнено змістовно-структурні характеристики професійної компетентності юристів і її формування в умовах фахової підготовки. Доведено доцільність ідеології та методології компетентнісного підходу до організації процесу фахової підготовки юристів. Визначено сутність професійної компетентності юристів. Розглянуто критерії і показники рівнів сформованості професійної компетентності юристів.Публікація Правова освіта як основа формування професійної компетентності правоохоронця(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 29 берез. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 49-51, 2024) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Онипченко, П. М.; Onypchenko, P. M.; Громико, О. В.; Hromyko, O. V.; Ольга МарченкоВідзначено, що одним із головних елементів освіти правоохоронця на сьогодні є правова освіта, яка полягає у формування системи духовних і матеріальних цінностей у сфері функціонування права та правової свідомості, правових знань, даних, навичок і умінь щодо їх застосування, свідомого вибору здійснення визначеної правом дії, форми ставлення людини до правової дійсності. Зазначені компоненти інтегруються в особистісно-професійне утворення – професійну компетентність правоохоронця.Публікація Деякі аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця в едукаційному середовищі закладу вищої освіти у кризових умовах(Наукові інновації та передові технології. - 2024. - № 2(30). - С. 1133-1145, 2024) Жовтоніжко, І. М.; Zhovtonizhko, I. M.; Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Ольга МарченкоУ статті доведено актуальність компетентнісного підходу до професійної підготовки фахівців у закладах вищої освіти. Професійну компетентність фахівця визначено як соціально-професійний феномен, основою якого є фахові знання, засвоєні способи дій, уміння, навички, професійно важливі особистісні якості та корпоративні цінності, які забезпечують готовність до майбутньої професійної діяльності, дозволяють швидко адаптуватися до певних умов, бути відповідальним, ініціативним, прагнути до вдосконалення, самореалізації, здорового способу життя. З’ясовано, що професійна компетентність є основою фахового та кар’єрного зростання випускника закладу вищої освіти, досягнення ним професійно значущих і життєвих цілей. Рівень сформованості професійної компетентності фахівця визначає його кваліфікацію, якість організації праці, адекватність оцінки її результатів.Документ Формування професійної компететності вертольотчиків у закладах вищої освіти авіаційного профілю із специфічними умовами навчання(Науковий вісник Льотної академії. Серія : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 13. - С. 90-100, 2023) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Онипченко, П. М.; Onypchenko, P. M.; Марченко, В. В.; Marchenko, V. V.У статті розглянуто особливості формування професійної компетентності курсантів-вертольотчиків у закладах вищої освіти авіаційного профілю із специфічними умовами навчання. Одним із суттєвих критеріїв щодо визначення рівня сформованості особистісної компоненти професійної компетентності вертольотчика є його фахова надійність, яка визначається нормою нальоту, працездатністю, виконавською дисципліною, що у свою чергу є основою та гарантією безпеки польотів.Документ Soft Skills у системі професійної компетентності правоохоронців(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 24 берез. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 34-35, 2023) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1007-9560Уточнено сутність, зміст, структуру Soft Skills як складової професійної компетентності правоохоронців. У склад Soft Skills правоохоронців включені соціально-комунікативні навички, уміння працювати з інформацією, критичне мислення, навички самоорганізації. Виявлено можливості закладу вищої освіти із специфічними умовами навчання правового профілю та його підрозділів у формуванні Soft Skills правоохоронців.Документ Удосконалення професійної компетентності методиста навчальної частини закладу спеціалізованої освіти спортивного профілю(Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2022. - № 80, т. 1. - С. 32-37, 2022) Гунбіна, С. Ю.; Hunbina, S. Yu.; Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1007-9560Розглянуто проблему професійного вдосконалення методиста навчальної частини закладу спеціалізованої освіти спортивного профілю. Зазначено, що дієвими засобами вдосконалення професійної компетентності методиста є психолого-педагогічне та предметне-викладацьке вдосконалення, підвищення кваліфікації через організацію роботи за предметною підготовкою, практичну допомогу вчителям з удосконалення професійної майстерності, розроблення та апробацію новітніх педагогічних ідей через організацію експериментальної роботи, використання у власній педагогічній діяльності елементів новизни, розроблення програмно-методичного забезпечення освітнього процесу.