Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/92
Переглянути
91 результатів
Результати пошуку
Публікація Готовність майбутніх фахівців сектору безпеки та оборони України до професійної діяльності в екстремальних умовах(Вісник науки та освіти. - 2024. - № 9(27). - С. 917-926, 2024) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Ушань, В. М.; Ushan, V. M.; Ольга МарченкоУ статті обґрунтовано актуальність проблеми формування готовності майбутніх фахівців сектору безпеки та оборони України до професійної діяльності в екстремальних умовах. Визначено, що майбутні фахівці сектору безпеки та оборони України при виконанні професійних обов’язків піддаються впливу низки негативних факторів. Готовність офіцера до ефективної професійної діяльності в екстремальних умовах охарактеризована як особливий стан особистості, що забезпечує реалізацію завдань в бойовій або оперативній обстановці, у постійній нервовій напрузі, в замкнутому просторі з недоліком кисню, гіподинамією, гіпокінезією, шумами двигунів, дизельних установок, технічних комплексів, з порушенням природного добового режиму. Готовність до ефективної професійної діяльності в екстремальних умовах передбачає наявність мотиваційних, психофізіологічних, операційно-технологічних ресурсів особистості в умовах невизначеності та різної модальності інформаційних потоків, дефіциту часових, складності просторових параметрів діяльності. Формування готовності курсантів як майбутніх фахівців сектору безпеки та оборони України до екстремальної діяльності реалізується у процесі професійної підготовки у вищих військових навчальних закладах і закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання та передбачає системне використання особистісно-орієнтованих, функціонально-орієнтованих, інноваційних методів розвитку, стимуляції й організації освітньої діяльності, інтерактивних методів навчання та освітніх технологій. Доведено, що офіцери, які впоралися з реальними нештатними ситуаціями, на одно з перших місць їх ефективного подолання висувають психологічну готовність до діяльності в екстремальних умовах, здатність до управління діями особовим складом підпорядкованого підрозділу. Психологічна готовність майбутніх фахівців сектору безпеки та оборони України до впевнених дій в екстремальних умовах формується у процесі спеціальної підготовки та різних видів тренувань.Публікація Формування толерантності до невизначеності як якості особистості майбутніх офіцерів поліції в процесі професійної підготовки(Modern vision of implementing innovations in scientific studies: Proceedings of the I International Scientific and Theoretical Conference (Sofia, Republic of Bulgaria, March 31,2023). - Sofia, 2023. - P. 111-115, 2023) Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.; Лисяк, М. В.; Lysiak, M. V.; Медведєва, А. А.; Medvedieva, A. A.; Харитонова, В. М.; Kharytonova, V. M.Розглянуто результативність навчальної роботи щодо формування у курсантів закладів вищої освіти МВС України толерантності до невизначеності як професійно значущої якості особистості.Публікація Sports Pedagogy: Readiness of Cadets to Apply Physical Action in Different Conditions of Service Activity(Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. – 2024. – Vol. 16, Issue 2. – P. 336-355, 2024) Medvid, M.; Khatsaiuk, O. V.; Хацаюк, О. В.; Sydorchenko, K.; Vorok, S.; Kernas, A.; Borovyk, M. O.; Боровик, М. О.; Боровик Микола ОлександровичМетою даного дослідження є вивчення розвитку прикладних навичок застосування фізичної сили у майбутніх жінок-офіцерів МВС України з урахуванням їх фізіологічних особливостей.Публікація Сутнісні характеристики формування готовності батьків до організації фізичного розвитку дошкільників в реаліях сьогодення(Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2024. - № 92. - С. 76-82, 2024) Самойленко, О. А.; Samoilenko, O. A.; Хацаюк, О. В.; Khatsaiuk, O. V.; Бровата, О. Б.; Brovata, O. B.; Колєсніков, В. В.; Koliesnikov, V. V.; Оленченко, В. В.; Olenchenko, V. V.; Віктор КолєсніковГоловною метою дослідження є визначення сутнісних характеристик формування готовності батьків до організації системи фізичного розвитку дошкільників в умовах воєнного стану. В процесі дослідно-аналітичної роботи використані наступні методи: абстракції, вимірювання, експертного оцінювання, опитування, порівняння, спостереження тощо, а також враховано досвід організації системи фізичного виховання представників різних груп населення. В результаті теоретичного дослідження членами науково-дослідної групи визначені сутнісні характеристики готовності батьків до організації системи фізичного розвитку дошкільників в умовах воєнного стану. Крім цього, у структурі специфічного виду «готовності» виділені наступні компоненти: ціннісно-мотиваційний, прикладний, стресостійкий та функціональний. Перспективи подальших досліджень у обраному напрямі наукової розвідки передбачають визначення: критеріїв, показників та рівнів сформованості готовності батьків до організації системи фізичного розвитку дошкільників в умовах воєнного стану.Публікація Актуальні напрями вдосконалення підготовки фахівців у ЗВО МВС України в галузі права та правоохоронної діяльності(Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. IV наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 27 червня 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 11-14, 2024) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; Valerii SokurenkoВідмічено, що сучасна система підготовки фахівців у ЗВО МВС України в галузі права та правоохоронної діяльності має бути спрямована насамперед на відновлення та збереження територіальної цілісності і незалежності держави, забезпечення публічного порядку та безпеки, захист прав, свобод та законних інтересів громадян, у тому числі тих, що були порушені внаслідок вторгнення військ агресора.Публікація Особливості мотивації та її вплив на готовність військовослужбовців Національної гвардії України до здійснення професійної діяльності(Вісник науки та освіти. - 2024. - № 7(25). - С. 1105-1120, 2024) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; Забора, А. В.; Zabora, A. V.; Федоренко Олена; Забора Андрій ВолодимировичСтаття присвячена дослідженню феномена «готовність» до професійної діяльності військовослужбовців Національної гвардії України. Розглянуто сутність поняття «готовність» в контексті здійснення професійної діяльності військовослужбовцями, досліджено особливості мотивації військовслужбовців з різним рівнем готовності до службовобойової діяльності. Встановлено, що готовність до професійної діяльності – це стан, що передує певній діяльності, в якому концентруються можливості людини, які досягають вищого ступеня; він проявляється перед, при виконанні й при завершенні службового завдання. Стан готовності до професійної діяльності має різні рівні й компонентну структуру; прояв готовності залежить від особливостей особистості й умов діяльності. У статті конкретизовано, що готовність військовослужбовця НГУ до професійної діяльності – це особистісне утворення, яке формується шляхом цілеспрямованого педагогічного впливу на формування у військовослужбовця готовності до виконання службово-бойових завдань, до захисту України та забезпечує узгодження ним знань про зміст та структуру професійної діяльності, вимог цієї діяльності до його професійної підготовленості. Виокремлено складові мотивації, які впливають на стан готовності військовослужбовця до професійної діяльності: професійне покликання; професійні наміри; потреба в професійній діяльності; мета в професійній діяльності; індивідуальні смисли; професійна установка особистості; ставлення до діяльності. Для визначення особливостей мотивації військовослужбовців Національної гвардії України було проведено дослідження, що впливає на стан їхньої готовності до професійної діяльності. Проведене дослідження показало, що готовність до професійної діяльності пов’язана із мотивацією професійної майстерності, яка визначає успішність професійної діяльності.Публікація Modern approaches and trends in teaching foreign languages to law students(Інноваційна педагогіка. - 2024. - Вип. 68, т. 2. - С. 158-161, 2024) Samoilova, Yu. I.; Самойлова, Ю. І.; Юлія СамойловаВивчення іноземної мови є невід’ємною частиною підготовки майбутніх юристів. Це пов’язано з низкою факторів. Серед основних можна виділити наступні: глобалізація, адже світ стає все більш глобалізованим, і юристам часто доводиться працювати з міжнародними справами, де знання іноземної мови є необхідним; міжнародне право, оскільки багато правових актів та договорів публікуються англійською мовою, тому юристам важливо володіти цією мовою, щоб мати можливість їх читати та розуміти; спілкування з іноземними колегами, отже знання іноземної мови є необхідним для ефективної співпраці. Сучасні підходи у викладанні іноземної мови майбутнім юристам роблять акцент на розвитку таких навичок як читання, письмо, усне мовлення та навички перекладу. Юристи повинні вміти читати та розуміти тексти юридичного характеру англійською мовою; писати тексти юридичного характеру англійською мовою, такі як договори, листи, меморандуми; спілкуватися іноземною мовою з колегами та клієнтами з інших країн; перекладати тексти юридичного характеру з англійської мови на українську мову і навпаки. Серед сучасних підходів, які використовуються для викладання іноземної мови майбутнім юристам, можна виділити наступні: – використання автентичних матеріалів. Використання текстів та аудіозаписів юридичного характеру, які використовуються в реальній практиці; – симуляції та рольові ігри. Створення ситуацій, які юристи можуть зустріти в своїй роботі, і відпрацювання навичок спілкування та ведення переговорів англійською мовою; – проектні роботи. Виконання проектів, які дозволяють юристам застосувати свої знання іноземної мови на практиці; – використання онлайн-ресурсів. Використання онлайн-курсів, платформ для спілкування з носіями мови та інших ресурсів для вивчення іноземної мови, тощо. В статті проаналізовано основні підходи та тенденції до викладання іноземної мови майбутнім юристам, виділено переваги кожного підходу та наведено приклади як той чи інший підхід може бути інтегрований саме у процес навчання майбутніх юристів іноземній мові. Важливо зазначити, що не існує єдиного найкращого підходу до викладання іноземної мови майбутнім юристам. Найефективніший підхід буде залежати від багатьох факторів, таких як рівень знань юристів, їх цілі навчання, а також ресурси, які доступні викладачам.Публікація Теоретичні основи підготовки до безпечної діяльності майбутніх правоохоронців в екстремальних умовах(Підготовка правоохоронців в системі МВС України в умовах воєнного стану : зб. наук. пр. – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 263-265, 2024) Федоров, В. В.; Fedorov, V. V.; Балац, А. О.; Balats, A. O.; Толкачов, С. М.; Tolkachov, S. M.; Горпиненко, Д. О.; Horpynenko, D. O.; Анатолій Балац; Толкачов Сергій; Віталій ФедоровНаголошено, що підготовка майбутніх правоохоронців до роботи в екстремальних умовах є складним та багатоплановим процесом, який потребує поєднання теоретичних знань, практичних навичок та психологічної стійкості. Безпека, особливо особиста, є важливою потребою, яка зараз задовольняється недостатньо. Вона залежить від професійної підготовленості, наявності технічних засобів і здатності працівника діяти чітко та рішуче, враховуючи всі ризики і прогнози розвитку ситуації.Публікація Формування поняття «тактика комунікації поліцейського»(Підготовка правоохоронців в системі МВС України в умовах воєнного стану : зб. наук. пр. – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 253-258, 2024) Скляр, О. С.; Skliar, O. S.; Забора, А. В.; Zabora, A. V.; Цвєткова, М. А.; Tsvietkova, M. A.; Олександр Скляр; Забора Андрій ВолодимировичРозглянуто важливість окремого поняття «тактика комунікації поліцейського» в сучасному правоохоронному середовищі. Підкреслено важливість поліцейського професіоналізму в контексті вибору тактики комунікації з громадянами. Наголошено на проблемі глибокого дефініціювання визначення поняття «тактика комунікації поліцейського», як складової професійної підготовки та діяльності поліцейського.Публікація Стратегії навчання іноземним мовам майбутніх юристів(Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2023. - Вип. 62, т. 2. - С. 279-284, 2023) Решитько, А. Д.; Reshytko, A. D.; Самойлова, Ю. І.; Samoilova, Yu. I.; Довгополова, Г. Г.; Dovhopolova, H. H.; Юлія Самойлова; Г.Г. Довгополова; Анна РешитькоСтаттю присвячено стратегіям навчання іноземної мови для здійснення професійної діяльності. Наводяться визначення поняття «стратегія навчання», актуалізованого у сфері мовної освіти. Дається класифікація навчальних стратегій з урахуванням принципів компетентнісно-модульної організації навчального процесу. Пропонується виокремлювати такі стратегії навчання бакалаврів англійської мови: мовні, комунікативні, інтегративні творчі стратегії. Дані стратегії рекомендується вважати ефективними для бакалаврату немовного вишу. Стратегії співвідносяться з компетенціями, формуванню яких вони сприяють, і навіть із категорією «уміння». Мовні вміння передбачають накопичення спеціальної термінології за фахом; активне освоєння граматичних конструкцій, притаманних ділового стилю. Комунікативні вміння – це вміння обробляти та інтерпретувати інформацію; володіти мовним етикетом, листуватися англійською; використовувати країнознавчі та культурні фонові знання. Інтегративні вміння полягають у здібностях самостійно знаходити різні джерела інформації іноземною мовою; обробляти, інтерпретувати інформацію; реалізовувати продукт із використанням комунікаційних та інформаційних технологій. Розглядаються питання, пов’язані з організацією навчання через систему вправ. Стратегії, компетенції (уміння) та вправи представлені системно взаємопов’язаними.