Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)

Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/92

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 245
  • Ескіз
    Документ
    Сучасний стан адміністративно-правового забезпечення використання електронної освіти в Україні
    (Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. ІІІ наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 11 трав. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 128-131, 2023) Клубань, М. В.; Kluban, M. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3622-5263
    Розглянуто проблему реформування освіти шляхом її інформатизації, розроблення комплексної моделі адміністративно правових засад реформування освіти. Зазначено, що впровадження електронної освіти в структуру освіти України можна уявити як діяльність органів державної влади спрямовану на реалізацію державної політики інформатизації та підвищення якості освіти. Нажаль зараз немає єдиної концепції до організації електронної освіти, хоча таку тенденцію та концепцію має надати Міністерство освіти та науки України.
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка кадрів для правоохоронних органів України відповідно до сучасних вимог
    (Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. ІІІ наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 11 трав. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 100-102, 2023) Глушкова, Д. В.; Hlushkova, D. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5909-6367
    Відзначено, що заклади вищої освіти зі специфічними умовами навчання грають велику роль у підготовці високоякісних правників, тому в Україні повинна бути збережена система підготовки правників закладами вищої освіти зі специфічними умовами навчання з метою підготовки здобувачів вищої освіти для їх подальшого працевлаштування не тільки в правоохоронні органи, але й як правників інших напрямів. Від стану та розвитку правничої освіти і науки України залежить ефективність та якість реалізації правової реформи, процес адаптації та гармонізації українського законодавства з міжнародним законодавством, створення сучасного суспільства з ефективною правовою системою, високім рівнем правової культури тощо.
  • Ескіз
    Публікація
    Основні напрями розвитку поліцейської освіти та науки на сучасному етапі розвитку держави
    (Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. ІІІ наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 11 трав. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 11-15, 2023) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; Valerii Sokurenko
    Зазначено, що якість роботи Національної поліції України, безумовно, залежить від якості кадрового складу, підготовку якого здійснюють заклади вищої освіти зі специфічними умовами навчання. Під час дії воєнного стану вимоги керівництва держави та МВС України до змісту та якості підготовки майбутніх поліцейських значно підвищилися. Особлива увага в цьому напрямі приділяється збільшенню практичної складової під час освітнього процесу, відпрацюванню навичок документування та розслідування воєнних злочинів, злочинів, учинених на деокупованих територіях, застосуванню нових видів озброєння та спеціальних засобів.
  • Ескіз
    Документ
    Напрямки використання інформаційних технологій в юридичній діяльності
    (Правова наука і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції: матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 трав. 2021 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2021. – С. 171-172, 2021) Виганяйло, С. М.; Vyhaniailo, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5350-0728; В’юненко, О. Б.; Viunenko, O. B.
    Розглянуто напрямки забезпечення юридичної галузі загалом та юридичних закладів освіти зокрема програмним забезпеченням та використанням інформаційних технологій. Використання інформаційних ресурсів майбутніми та діючими юристами є важливою складовою ефективності їх діяльності. Окрім того, постійно ведуться роботи щодо вдосконалення діючих інформаційних технологій, проектування та побудови нових інформаційних мереж, впроваджуються нові підсистеми, здійснюється поповнення автоматизованих банків даних.
  • Ескіз
    Документ
    Формування комунікативної компетентності правоохоронців у закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання
    (Актуальні питання гуманітарних наук. - 2023. - Вип. 59, т. 2. - С. 283-289, 2023) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1007-9560; Солохіна, Л. О.; Solokhina, L. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8728-3178; Шелкошвеєв, І. В.; Shelkoshveiev, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3171-1078
    Обґрунтовано актуальність проблеми формування комунікативної компетентності правоохоронців як невід’ємного складника їхньої професійної компетентності. Комунікативну компетентність правоохоронців визначено як професійно-особистісне утворення, що інтегрує наявність певних життєвих цінностей, установок (аксіологічний компонент), знання та адекватне використання мовних засобів (когнітивний компонент), мовленнєво-комунікаційних умінь (діяльнісний компонент), особистісних якостей, необхідних для ефективного професійного спілкування. Визначено сприятливі та гальмівні фактори впливу на перебіг досліджуваного процесу на змістово-професійному, корпоративно-етичному, особистісно-культурному рівнях. Доведено, що професійне спілкування є базовим для формування комунікативної компетентності правоохоронців. Правовий заклад вищої освіти схарактеризований як сукупність специфічних умов навчання, що впливають на просторове та функціональне об’єднання суб’єктів освітньої діяльності, між якими встановлюються різнопланові, індивідуальні та групові, формальні та міжособистісні взаємозв’язки та реалізуються особистісні, освітні, службові, професійні потреби, інтереси, здібності комунікаторів. Проаналізовано можливості правового закладу вищої освіти щодо формування комунікативної компетентності правоохоронців. З’ясовано, що найбільш впливовими щодо формування комунікативної компетентності правоохоронців є змістовий (інформаційне поле для задоволення освітніх потреб комунікаторів), комунікативний (комфортна емоційно-психологічна атмосфера, яка допомагає курсантам долати психологічні бар’єри спілкування), організаційно-управлінський (матеріально-технічне та навчально-технологічне підґрунтя освітнього процесу, запровадження інформаційно-комунікаційних технологій).
  • Ескіз
    Документ
    Навчання здобувачів вищої освіти в умовах воєнного стану
    (Сучасні напрями вдосконалення педагогічної майстерності викладачів: матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 27–28 квіт. 2023 р.). – Чернігів, 2023. – С. 239-241, 2023) Медведкіна, А. О.; Medvedkina, A. O.
    Розкрито проблеми навчання здобувачів вищої освіти в умовах воєнного стану в Україні.
  • Ескіз
    Документ
    The use of multimedia technology in English language teaching
    (Правова наука і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції: матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 трав. 2021 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2021. – С. 148-149, 2021) Shkurat, O. V.; Шкурат, О. В.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0388-1216
    Встановлено, що у зв’язку з швидким розвитком технологій, великої популярності в освітньому процесі набули засоби мультимедіа. Розглянуто основні переваги та недоліки використання мультимедійних технологій навчання на заняттях з англійської мови.
  • Ескіз
    Документ
    Деякі проблемні аспекти підготовки судових експертів в Україні
    (Правова наука і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції: матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 трав. 2021 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2021. – С. 142-144, 2021) Степанюк, Р. Л.; Stepaniuk, R. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8201-4013; Кікінчук, В. В.; Kikinchuk, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2241-6384
    Запропоновано доповнити Перелік галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, спеціальністю 264 «Судово-експертна діяльність». Такий крок дозволить надати поштовх до розроблення та запровадження освітніх програм, орієнтованих на підготовку судових експертів у закладах вищої освіти, в тому числі з використанням передового досвіду в цій сфері провідних зарубіжних університетів.
  • Ескіз
    Документ
    Навчання іноземної мови юристів в умовах інтеграції в європейській освітній простір
    (Правова наука і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції: матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 трав. 2021 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2021. – С. 140-142, 2021) Статівка, О. О.; Stativka, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9956-9082; Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5662-8185
    Визначено, що практична складова навчання іноземної мови в навчальних закладах системи МВС виявляє себе: 1) у професійному змісті матеріалу, що підлягає вивченню (зокрема, відповідної термінології); 2) у виконанні завдань, які припускають оволодіння курсантами професійним матеріалом та його засвоєння у процесі виконання таких видів діяльності, які наближаються до майбутньої професійної та передбачають застосуваня відповідних способів дій.
  • Ескіз
    Публікація
    Development of students’ communicative competence in the context of reading foreign language texts
    (Актуальні питання гуманітарних наук. - 2023. - Вип. 59, т. 1. - С. 318-323, 2023) Dovhopolova, H. H.; Довгополова, Г. Г.; Vasylenko, V. A.; Василенко, В. А.; Г.Г. Довгополова; Валентина Василенко
    Розглянуто сутність, складові та способи формування комунікативної компетенції через читання іншомовних текстів. Комунікативно-орієнтований підхід дає можливість трактувати текст як одиницю, засіб та продукт комунікації. Визначено функції читання: пізнавальна, регулятивна, ціннісноорієнтаційна, конвенціональна. Із погляду системного підходу, комунікативну компетенцію визначено низку взаємопов’язаних компонентів, володіння якими вказує на наявність в індивіда знань, навичок та вмінь в галузі мови. Розкрито складові комунікативної мовленнєвої компетенції: лінгвістичний, соціолінгвістичний та прагматичний. Лінгвістична компетенція, у свою чергу, включає лексичну, граматичну, семантичну, фонологічну, орфографічну, орфоепічну компетенції, а також когнітивну організацію та спосіб, за яким знання зберігаються. Прагматична компетенція складається з дискурсивної, функціональної компетенцій та включає програмування мовлення. Зазначено, що лінгвістичний компонент – це здатність читача сприймати й адекватно розуміти мовленнєві повідомлення на основі наявних знань про формально-структурні особливості мови, їхню єдність із лексичними, граматичними, фонетичними навичками та вміннями. Соціокультурна компетенція забезпечує адекватне розуміння, яке залежить від знання читачем норм та реалій відповідної національної культури. Когнітивний компонент визначає готовність до здійснення розумової діяльності. Предметний компонент – це цілісна система теоретичних знань про певну діяльність, що дозволяє індивіду робити обґрунтовані твердження. Паралінгвістичний компонент – це знання зовнішніх характеристик організації тексту та володіння уміннями їх розпізнавати. Формування читацької компетенції вимагає формування в студентів навчальної компетенції