Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/92
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Формування красномовності майбутніх правозахисників на заняттях з української мови в закладі вищої освіти(Інноваційна педагогіка. - 2024. - Вип. 67, т. 1. - С. 201-207, 2024) Мариківська, Г. А.; Marykivska, H. A.; Будянська, В. А.; Budianska, V. A.Окреслено шляхи формування риторичної майстерності майбутніх правозахисників на заняттях з української мови професійного спрямування. Важливе місце в роботі, спрямованій на оволодіння студентами красномовністю, має бути відведено організації спеціальних практикумів, тренінгів, які сприятимуть засвоєнню риторичних знань на практиці. Зокрема студенти мають залучатися до виконання вправ різного типу, спрямованих на оволодіння технікою мовлення. Одним із шляхів формування красномовності студентів є використання мовленнєвих ситуацій. Під мовленнєвими ситуаціями розуміємо сукупність спеціально створених зовнішніх обставин, що спонукають здобувачів вищої освіти до спілкування та створюють певні відносини між ними. Такі ситуації дають їм можливість на практиці відпрацювати дотримання загальноприйнятих норм комунікативної поведінки та побудови мовленнєвого процесу. Ефективним засобом формування красномовності є виконання спеціальних мовленнєвих вправ та завдань. Значний вплив на розвиток красномовності студентів має також проведення різноманітних виховних заходів, які вимагають від кожного учасника демонстрації мовленнєвих знань та вмінь. Для активізації розвитку в студентів красномовності викладачі мають залучати їх до виконання індивідуальних навчально-дослідних проєктів на різну тематику.