Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)

Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/92

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Застосування рольових ігор у процесі формування комунікативної компетентності майбутніх менеджерів
    (World science: problems, prospects and innovations: Abstracts of the 1st International scientific and practical conference ( Toronto, Canada, October 1-3, 2020). - Toronto, 2020. - P. 240-250, 2020) Будянська, В. А.; Budianska, V. A.; Мариківська, Г. А.; Marykivska, H. A.
    Дана стаття присвячена проблемі формування комунікативної компетентності майбутніх менеджерів освіти. Показано процес вдосконалення підготовки майбутніх менеджерів освіти за допомогою рольових ігор. Доведено доцільність застосування рольових ігор в освітньому процесі ЗВО, зокрема в процесі підготовки майбутніх менеджерів освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Роль профорієнтаційних центрів у формуванні мовленнєвої культури старшокласників
    (Global science: prospects and innovations: The 6th International scientific and practical conferenc (Liverpool, United Kingdom, February 1-3, 2024). - Liverpool, 2024. - P. 188-198, 2024) Будянська, В. А.; Budianska, V. A.; Мариківська, Г. А.; Marykivska, H. A.
    Зазначено, що мовленнєва культура – це інтегративна особистісна якість, що відбиває спроможність людини здійснювати ефективну мовленнєву діяльність на основі врахування поставленої мети й наявної мовленнєвої ситуації, а також норм літературної мови. Доведено доцільність формування мовленнєвої культури старшокласників у профорієнтаційних центрах закладів вищої освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення мовленнєвої підготовки майбутніх абітурієнтів у системі позашкільної освіти
    (Results of modern scientific research and development: The 1st International scientific and practical conference (Madrid, Spain, April 4-6, 2021). - Madrid, 2021. - P. 288-294, 2021) Мариківська, Г. А.; Marykivska, H. A.
    Обґрунтовано шляхи мовленнєвої підготовки абітурієнтів на підготовчих курсах закладів вищої освіти. Підкреслено, що мовленнєва підготовка майбутніх абітурієнтів на підготовчих курсах має передбачати залучення їх до виконання різних мовленнєвих вправ з метою забезпечення осмислення ними основних мовних норм та мовленнєвих правил, засвоєння знань про функціональні стилі літературного мовлення, усвідомлення взаємозв‘язків усіх складових системи мови, структури мовлення та невербальних структур.
  • Ескіз
    Документ
    Культурологічний підхід як теоретико-методологічна основа формування мовленнєвої культури студентів
    (Results of modern scientific research and development: The 2nd International scientific and practical conference (Madrid, Spain, May 2-4, 2021). - Madrid, 2021. - P. 311-317, 2021) Мариківська, Г. А.; Marykivska, H. A.
    Проаналізовано культурологічний підхід як теоретико-методологічну основу формування мовленнєвої культури студентів. Наголошено, що важливість використання культурологічного підходу як методологічної бази дослідження обраної проблеми зумовило стратегією гуманізації процесу виховання учнів, яка передбачає формування їх як суб’єктів і носіїв сучасної культури. Крім того, проведення наукового пошуку з позиції окресленого підходу забезпечує сприйняття мовленнєвої культури як важливого складника духовної культури окремої особистості й людства загалом.
  • Ескіз
    Документ
    Формування культури ділового спілкування як умова підготовки майбутніх правоохоронців
    (Eurasian scientific discussions: The 9th International scientific and practical conference ( Barcelona, Spain, September 25-27, 2022). - Barcelona, 2022. - P. 127-135, 2022) Мариківська, Г. А.; Marykivska, H. A.
    Доведено доцільність використання інтерактивних методів для навчання культури ділового спілкування в процесі підготовки майбутніх правоохоронців. Проблема професіоналізму правозахисників має велике значення як для охорони закону, так і для існування й розвитку суспільства загалом. Навчити майбутніх правоохоронців спілкуванню, зокрема діловому спілкуванню, – першочергове завдання викладачів.