Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/92
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Застосування рольових ігор у процесі формування комунікативної компетентності майбутніх менеджерів(World science: problems, prospects and innovations: Abstracts of the 1st International scientific and practical conference ( Toronto, Canada, October 1-3, 2020). - Toronto, 2020. - P. 240-250, 2020) Будянська, В. А.; Budianska, V. A.; Мариківська, Г. А.; Marykivska, H. A.Дана стаття присвячена проблемі формування комунікативної компетентності майбутніх менеджерів освіти. Показано процес вдосконалення підготовки майбутніх менеджерів освіти за допомогою рольових ігор. Доведено доцільність застосування рольових ігор в освітньому процесі ЗВО, зокрема в процесі підготовки майбутніх менеджерів освіти.Документ Роль профорієнтаційних центрів у формуванні мовленнєвої культури старшокласників(Global science: prospects and innovations: The 6th International scientific and practical conferenc (Liverpool, United Kingdom, February 1-3, 2024). - Liverpool, 2024. - P. 188-198, 2024) Будянська, В. А.; Budianska, V. A.; Мариківська, Г. А.; Marykivska, H. A.Зазначено, що мовленнєва культура – це інтегративна особистісна якість, що відбиває спроможність людини здійснювати ефективну мовленнєву діяльність на основі врахування поставленої мети й наявної мовленнєвої ситуації, а також норм літературної мови. Доведено доцільність формування мовленнєвої культури старшокласників у профорієнтаційних центрах закладів вищої освіти.Документ Удосконалення мовленнєвої підготовки майбутніх абітурієнтів у системі позашкільної освіти(Results of modern scientific research and development: The 1st International scientific and practical conference (Madrid, Spain, April 4-6, 2021). - Madrid, 2021. - P. 288-294, 2021) Мариківська, Г. А.; Marykivska, H. A.Обґрунтовано шляхи мовленнєвої підготовки абітурієнтів на підготовчих курсах закладів вищої освіти. Підкреслено, що мовленнєва підготовка майбутніх абітурієнтів на підготовчих курсах має передбачати залучення їх до виконання різних мовленнєвих вправ з метою забезпечення осмислення ними основних мовних норм та мовленнєвих правил, засвоєння знань про функціональні стилі літературного мовлення, усвідомлення взаємозв‘язків усіх складових системи мови, структури мовлення та невербальних структур.Документ Культурологічний підхід як теоретико-методологічна основа формування мовленнєвої культури студентів(Results of modern scientific research and development: The 2nd International scientific and practical conference (Madrid, Spain, May 2-4, 2021). - Madrid, 2021. - P. 311-317, 2021) Мариківська, Г. А.; Marykivska, H. A.Проаналізовано культурологічний підхід як теоретико-методологічну основу формування мовленнєвої культури студентів. Наголошено, що важливість використання культурологічного підходу як методологічної бази дослідження обраної проблеми зумовило стратегією гуманізації процесу виховання учнів, яка передбачає формування їх як суб’єктів і носіїв сучасної культури. Крім того, проведення наукового пошуку з позиції окресленого підходу забезпечує сприйняття мовленнєвої культури як важливого складника духовної культури окремої особистості й людства загалом.Документ Формування культури ділового спілкування як умова підготовки майбутніх правоохоронців(Eurasian scientific discussions: The 9th International scientific and practical conference ( Barcelona, Spain, September 25-27, 2022). - Barcelona, 2022. - P. 127-135, 2022) Мариківська, Г. А.; Marykivska, H. A.Доведено доцільність використання інтерактивних методів для навчання культури ділового спілкування в процесі підготовки майбутніх правоохоронців. Проблема професіоналізму правозахисників має велике значення як для охорони закону, так і для існування й розвитку суспільства загалом. Навчити майбутніх правоохоронців спілкуванню, зокрема діловому спілкуванню, – першочергове завдання викладачів.