Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)

Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/92

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Формування мовленнєвої культури майбутніх діячів мистецтв
    (Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 7. - С. 318-334, 2020) Будянська, В. А.; Budianska, V. A.; Мариківська, Г. А.; Marykivska, H. A.
    Дана стаття присвячена проблемі застосування лінгвістичних ігор на заняттях з української мови професійного спрямування в процесі підготовки майбутніх діячів мистецтв. Доведено доцільність застосування лінгвістичних ігор на заняттях з української мови. Розкрито сутність термінів мовленнєвої культури; зроблено аналіз методу «лінгвістична гра»; надано приклади використання лінгвістичних ігор. Перспективним напрямом дослідження є розробка системи лінгвістичних ігор, які можна застосовувати в процесі підготовки спеціалістів будь-яких спеціальностей, зокрема під час підготовки майбутніх фахівців мистецтв.
  • Ескіз
    Документ
    Формування культури ділового спілкування як умова підготовки майбутніх правоохоронців
    (Eurasian scientific discussions: The 9th International scientific and practical conference ( Barcelona, Spain, September 25-27, 2022). - Barcelona, 2022. - P. 127-135, 2022) Мариківська, Г. А.; Marykivska, H. A.
    Доведено доцільність використання інтерактивних методів для навчання культури ділового спілкування в процесі підготовки майбутніх правоохоронців. Проблема професіоналізму правозахисників має велике значення як для охорони закону, так і для існування й розвитку суспільства загалом. Навчити майбутніх правоохоронців спілкуванню, зокрема діловому спілкуванню, – першочергове завдання викладачів.
  • Ескіз
    Документ
    Формування змістового компоненту культури ділового спілкування майбутніх менеджерів освіти
    (Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 28. - С. 127-133, 2020) Будянська, В. А.; Budianska, V. A.; Мариківська, Г. А.; Marykivska, H. A.
    Розглянуто процес формування змістового компоненту культури ділового спілкування майбутніх менеджерів освіти. Проаналізовано поняття «ділове спілкування», «культура ділового спілкування», «компоненти культури ділового спілкування», «змістовий компонент культури ділового спілкування»; «знання», «уміння», «навички». З метою формування змістового критерію культури ділового спілкування майбутніх менеджерів освіти доцільно застосовувати мовні вправи різного рівня складності, мовленнєві вправи, творчі завдання.