Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)

Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/92

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Заохочення студентів до самовдосконалення: досвід України та Великої Британії (початок ХХІ століття)
    (Наукові записки [Центральноукр. держ. пед. ун-ту імені Володимира Винниченка]. Сер.: Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 194. - С. 177-183, 2021) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0497-7196
    Виявлено на основі історико-педагогічного аналізу теоретичні ідеї та проаналізовано досвід заохочення студентів до самовдосконалення в Україні й у Великій Британії на початку XXI cт. для використання педагогічно цінних методів заохочення студентів у практиці роботи сучасних вищих навчальних закладів України. Розкрито проблему заохочення студентів вищих навчальних закладів до самовдосконалення. Розглянуто заохочення студентів до самовдосконалення як сукупність взаємопов`язаних і взаємодіючих структурних компонентів, направлених на стимулювання саморозвитку, розвитку механізмів рефлексії та самореалізації. Визначено функції самовдосконалення та заохочення.
  • Ескіз
    Публікація
    Використання цифрових технологій у процесі вивчення іноземної мови майбутніми поліцейськими
    (Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 24 берез. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 61-62, 2023) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; Филипська Віта Іванівна
    Розкрито проблему використання цифрових технологій під час викладання іноземної мови курсантами у вищих навчальних закладах освіти України. Визначено переваги використання Інтернет-технологій. Розглянуто можливість використання інфографіки, відеоматеріалів, підкастів та сучасних платформ для проведення занять.
  • Ескіз
    Публікація
    Засоби реалізації якісного фідбеку під час викладання іноземної мови у вищій школі
    (Актуальні питання у сучасній науці. - 2023. - № 1(7). - С. 445-455, 2023) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; Филипська Віта Іванівна
    Розкрито питання засобів реалізації якісного фідбеку (зворотного зв`язку) під час викладання іноземної мови у вищих навчальних закладах освіти України. Проаналізовано види зворотного зв’язку у психологічному контексті. Розглянуто особливості, принципи ефективності, дієвості фідбеку як під час аудиторних занять, так і під час дистанційного навчання. Визначено послідовність організації ефективного зворотного зв`язку на всіх етапах практичного заняття іноземної мови. Виокремлено методи, які використовуються для реалізації ефективного зворотного зв’язку, під час практичних занять та під час здійснення тестування студентів, розглядаються аспекти дієвого механізму забезпечення фідбеку, досліджено практичні поради педагогів та дослідників, у тому числі, як правильно формулювати відгуки для студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Особистісно-орієнтований підхід під час викладання іноземної мови професійного спрямування
    (Наукові інновації та передові технології. – 2022. – Вип. 11 (13). – С. 374-381, 2022) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0497-7196
    У статті розкрито проблему використання особистісно-орієнтованого підходу під час викладання іноземної мови професійного спрямування у вищих навчальних закладах освіти України. Визначено наукові передумови виникнення та сучасне розуміння понять «традиційний підхід до вивчення іноземної мови», «особистісно-орієнтований підхід до навчання іноземних мов». У статті наголошується, що відбулася зміна мети навчання й виховання, в ролі якої виступає не сукупність знань, умінь і навичок, а вільний розвиток особистості людини. Проаналізовано вимоги до змісту особистісно-орієнтованої освіти, так як саме від правильно вибудуваного змісту значною мірою залежить ефективність особистісно орієнтованої освіти. У статті розкрито принципи особистісно-орієнтованого підходу до навчання іноземних мов. У роботі детально схарактеризовано реалізацію даного підходу в усному та писемному мовленні. Виокремлено методики, які допомагають реалізувати особистісно-орієнтоване навчання іноземної мови професійного спрямування, а саме - проектна методика та інформаційно-комунікаційні технології навчання. Особистісно-орієнтований підхід до навчання професійно-орієнтованого англомовного письма розглядається у статті з позиції використання елементів дистанційного навчання, досліджено практичні поради педагогів. З`ясовано, що для того, щоб навчання було ефективним, слід орієнтуватися на особистість студента, його реальні потреби і мотиви, диференціювати завдання, враховуючи тип мовно-слухової, мовно-зорової уваги та тип пам’яті студента. Визначено перспективи подальших досліджень, які мають бути спрямовані на визначення результативності набутих знань на практичних заняттях з навчальної дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування» з використанням особистісно-орієнтованого навчання та визначення психологічних показників щодо того, як таке навчання впливає на емоційний стан студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Види зворотного зв`язку між викладачем та студентом у процесі вивчення іноземної мови
    (Методика та специфіка викладання іноземних мов у закладах вищої освіти: матеріали Всеукр. наук.-метод. заоч. конф. (м. Харків, 7 груд. 2020 р.) / Нац. акад. Нац. гвардії України. - Харків, 2020 – С.22-25, 2020) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0497-7196
    Розглянуто підходи щодо класифікації видів зворотного зв'язку у методиці викладання іноземних мов. Досліджено, що найкращим є сполучення різних типів зворотного зв’язку, що мають застосовуватися залежно від рівня підготовки студентів, виду навчальної діяльності, преференцій студентів, стилів учіння та багатьох інших чинників.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості викладання іноземної мови професійного спрямування у закладі вищої освіти МВС України
    (Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 27 листоп. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 301-302, 2020) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0497-7196
    Схарактеризовано методи викладання іноземної мови, їх переваги. Розглянуто критерії відбору фахових текстів та компоненти структури професійної мовно-комунікативної компетентності правоохоронця.
  • Ескіз
    Документ
    Іноземна мова професійного спрямування як засіб досягнення професійної реалізації майбутніх правоохоронців
    (Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020. – С. 504-507, 2020) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0497-7196
    Схарактеризовано методи викладання іноземної мови, їх переваги. Розглянуто критерії відбору фахових текстів та компоненти структури професійної мовно-комунікативної компетентності правоохоронця.
  • Ескіз
    Документ
    Challenges in using feedback in foreign language teaching in higher education
    (International scientific integration: conference proceedings (Washington, 9-10 November 2020). - Washington, 2020.- P. 439-442, 2020) Fylypska, V. I.; Филипська, В. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0497-7196
    У статті розкрито проблему використання зворотного зв'язку між викладачем та студентом у процесі навчання у вищих навчальних закладах. У цьому дослідженні зворотній зв'язок розглядається як дуже важливий компонент у навчанні, як метод виявлення та виправлення помилок. Визначено функції хорошого зворотного зв'язку. Це дослідження досліджує уявлення учнів та викладачів щодо використання зворотного зв'язку. Проаналізовано бар'єри реалізації зворотного зв'язку, охарактеризовано його аспекти. Було встановлено, що для того, щоб зворотний зв’язок був ефективним, необхідно враховувати такі виклики, як розуміння ролі учнів у зворотньому зв’язку; використання письмового відгуку як оцінки; взаємозв’язок між відгуками та оцінкою; оцінка зворотного зв'язку; залучення студентів до процесу навчання; справедливість оцінки колегами; почуття щодо надання та отримання негативних відгуків. Перспективи подальших досліджень, спрямованих на науково обґрунтований аналіз та вибір ефективних прийомів, методів та засобів зворотного зв’язку на різних етапах практичного навчання, в різних формах і видах роботи, а також з точки зору інноваційних технологій навчання, які вчитель можна використовувати на практиці.
  • Ескіз
    Документ
    Забезпечення ефективного коригувального зворотного зв`язку як одного із видів зворотного зв`язку між викладачем та студентом у процесі вивчення іноземної мови
    (Іноземні мови. - 2020. - № 4. - С. 11-16, 2020) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0497-7196
    У статті розкрито проблему забезпечення ефективного коригувального зворотного зв`язку, як одного із видів зворотного зв`язку між викладачем та студентом у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі. У даному дослідженні коригувальний зворотний зв`язок розглядається як спосіб корекції помилок студента на етапі контролю знань, умінь та навичок. Визначено функції зворотного зв`язку. Проаналізовано механізм та етапи здійснення зворотного зв`язку, розкрито його аспекти. У роботі детально схарактеризовано усний та письмовий коригувальний зворотний зв`язок. Виокремлено види усного - експліцитний (прямий), металінгвістичний, імпліцитний (непрямий) та письмового коригувального зворотного зв`язку - прямий та непрямий. Підвиди непрямого усного коригувального зворотного зв`язку (перефразування висловлення, запит уточнення, домагання правильної відповіді й повторення з наголосом на помилці) схарактеризовано з точки зору їх особливостей, відмінностей та ефективності використання. Проаналізовано підхід до виправлення помилок студента у письмовій роботі та в усному мовленні. У роботі акцентовано увагу на умовах ефективного забезпечення коригувального зворотного зв`язку. З`ясовано, що для того, щоб зворотний зв`язок був ефективним, слід дотримуватись послідовності в його організації, поєднувати різні види, враховувати рівень засвоєння матеріалу студентами, їх реакцію, розуміння його необхідності та обговорювати помилки зі студентами. Здійснення коригувального зворотного зв'язку розглянуто в різних формах навчання: очній та дистанційній. Визначено перспективи подальших досліджень, які мають бути спрямовані на науково обґрунтований аналіз та добір ефективних прийомів, методів та засобів здійснення коригувального зворотного зв`язку на різних етапах практичного заняття, в різних формах та видах роботи, а також у розрізі інноваційних технологій навчання, які викладач іноземної мови зможе використовувати у практичній діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Створення психологічного комфорту через зворотний зв`язок у системі дистанційного навчання іноземним мовам
    (Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків: ХНУВС, 2020. – С. 274-276, 2020) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0497-7196
    Розглянуто зворотний зв’язок як ключовий фактор створення психологічного комфорту під час вивчення іноземної мови дистанційно. Проаналізовано умови його дієвості. Запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності зворотного зв’язку.