Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)

Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/92

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Напрями вдосконалення викладання іноземних мов в ЗВО з особливими умовами навчання
    (Сolloquium-journal. - 2022. - № 36(152). - P. 7-9, 2022) Левашов, О. С.; Levashov, O. S.; Oleksandr Levashov
    Розглянуто кваліфікація та загальна якість викладацького складу. Визначено вимоги, що висуваються до викладачів іноземних мов ЗВО з особливими умовами навчання, і динаміка їх трансформації в зв’язку зі зміною ролі викладача в навчальному процесі та необхідністю підвищення його професійної компетентності. На основі узагальнення колективного досвіду проводиться оцінювання того, в якій мірі сучасні педагогічні працівники відповідають вказаним вимогам. Проаналізовано існуючий стан підготовки та відбору викладацьких кадрів і його відповідності сучасним потребам. Запропоновано низку заходів з вдосконалення професійної підготовки науково-педагогічного складу як дієвого резерву підвищення ефективності навчання.
  • Ескіз
    Публікація
    Специфіка викладання іноземних мов у ЗВО з особливими умовами навчання
    (Актуальные научные исследования в современном мире. - 2020. - Вып. 4(60), ч. 7. - С. 100-106, 2020) Левашов, О. С.; Levashov, O. S.; Oleksandr Levashov
    Стаття присвячена розгляду особливостей викладання іноземних мов в закладах вищої освіти з особливими умовами навчання, перш за все, в системі МВС України. Аналізуються основні фактори, пов’язані з цілями, умовами та змістом навчання, які визначають специфіку навчального процесу, обґрунтовуються основні напрями роботи з нівелювання негативних чинників, що обмежують ефективність навчання. Запропоновано суттєвє вдосконалення самостійної роботи як потужного резерву інтенсифікації навчання на базі широкого використання інформаційних технологій. The article is devoted to the consideration of the features of teaching foreign languages in higher education institutions with special study conditions, primarily in the system of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine. It analyzes the main factors associated with the goals, conditions and content of the study, which determine the specifics of the educational process, substantiates the main directions of work on leveling the negative factors that limit the effectiveness of the study. A thesis is put forward on the need for significant improvement in independent work as a powerful reserve for the intensification of studies. The most effective forms of organizing such work based on the widespread use of information technology are proposed. Статья посвящена рассмотрению особенностей преподавания иностранных языков в учреждениях высшего образования с особыми условиями обучения, прежде всего, в системе МВД Украины. Анализируются основные факторы, связанные с целями, условиями и содержанием обучения, которые определяют специфику учебного процесса, обосновываются основные направления работы по нивелированию негативных факторов, ограничивающих эффективность обучения. Предложено существенное совершенствования самостоятельной работы как мощного резерва интенсификации обучения на базе широкого использования информационных технологий.
  • Ескіз
    Публікація
    Викладання іноземних мов у зво з особливими умовами навчання
    (25 років становлення Сумської філії Харківського національного університету внутрішніх справ: славетна історія та горизонти майбутнього: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 лют. 2020 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2020. – С. 245-246, 2020) Левашов, О. С.; Levashov, O. S.; Oleksandr Levashov
    Акцентовано увагу на особливостях викладання іноземних мов у Стаття присвячена розгляду особливостей викладання іноземних мов в закладах вищої освіти з особливими умовами навчання, перш за все, в системі МВС України. Аналізуються основні фактори, пов’язані з цілями, умовами та змістом навчання, які визначають специфіку навчального процесу, обґрунтовуються основні напрями роботи з нівелювання негативних чинників, що обмежують ефективність навчання. Висувається теза про необхідність суттєвого вдосконалення самостійної роботи як потужного резерву інтенсифікації навчання. Пропонуються найбільш ефективні форми організації такої роботи на базі широкого використання інформаційних технологій.