Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)

Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/92

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Правова освіта як основа формування професійної компетентності правоохоронця
    (Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 29 берез. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 49-51, 2024) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Онипченко, П. М.; Onypchenko, P. M.; Громико, О. В.; Hromyko, O. V.; Ольга Марченко
    Відзначено, що одним із головних елементів освіти правоохоронця на сьогодні є правова освіта, яка полягає у формування системи духовних і матеріальних цінностей у сфері функціонування права та правової свідомості, правових знань, даних, навичок і умінь щодо їх застосування, свідомого вибору здійснення визначеної правом дії, форми ставлення людини до правової дійсності. Зазначені компоненти інтегруються в особистісно-професійне утворення – професійну компетентність правоохоронця.
  • Ескіз
    Документ
    Організаційно-педагогічні умови формування соціально-правової компетентності курсантів ВВНЗ авіаційного профілю
    (Перспективи та інновації науки. - 2023. - № 15(33). - С. 326-338, 2023) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Онипченко, П. М.; Onypchenko, P. M.
    Визначено теоретичні і методичні засади запровадження організаційно-педагогічних умов формування соціально-правової компетенції курсантів ВВНЗ авіаційного профілю, яке сприятиме підвищенню якості професійної підготовки авіаційних військових фахівців. Наголошено, що організаційно-педагогічні умови організації навчального процесу, щодо формування соціально-правової компетентності курсанта ВВНЗ авіаційного профілю, можуть бути реалізовані через набуття ціннісних орієнтацій у професійній сфері, творчий потенціалу особистості, комунікативний аспект навчання, моральні орієнтири майбутнього офіцера, психофізіологічну готовність до професії військового льотчика, кваліфікаційного потенціалу процесу навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Формування професійної компететності вертольотчиків у закладах вищої освіти авіаційного профілю із специфічними умовами навчання
    (Науковий вісник Льотної академії. Серія : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 13. - С. 90-100, 2023) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Онипченко, П. М.; Onypchenko, P. M.; Марченко, В. В.; Marchenko, V. V.
    У статті розглянуто особливості формування професійної компетентності курсантів-вертольотчиків у закладах вищої освіти авіаційного профілю із специфічними умовами навчання. Одним із суттєвих критеріїв щодо визначення рівня сформованості особистісної компоненти професійної компетентності вертольотчика є його фахова надійність, яка визначається нормою нальоту, працездатністю, виконавською дисципліною, що у свою чергу є основою та гарантією безпеки польотів.
  • Ескіз
    Документ
    Англомовна підготовка майбутніх вертольотчиків до ведення радіообміну
    (Науковий вісник Льотної академії. Серія : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 10. - С. 160-168, 2021) Зеленська, О. М.; Zelenska, O. M.; Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Онипченко, П. М.; Onypchenko, P. M.; Кондра, О. В.; Kondra, O. V.
    Навчання авіаційної англійської є специфічним за цілями, змістом, критеріями володіння, відповідними професійними й особистими показниками та умовами використання. Дана підготовка повинна відбуватись з поступовим нарощуванням складності завдань, просуванням курсантів від заучування та відтворення мовних структур до самостійного моделювання ситуацій професійного спілкування. Водночас проведене дослідження свідчить, що недоцільно в навчанні курсантів орієнтуватися лише на стандартну фразеологію радіообміну. Тому, у випадках, коли стандартна фразеологія не «пропонує жодних типових форм словесної комунікації» вертольотчикам пропонується переходити на звичайну англійську мову, що актуалізує проблему збагачення англомовного арсеналу авіаційних фахівців.