Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/92
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Публікація Формування толерантності до невизначеності як якості особистості майбутніх офіцерів поліції в процесі професійної підготовки(Modern vision of implementing innovations in scientific studies: Proceedings of the I International Scientific and Theoretical Conference (Sofia, Republic of Bulgaria, March 31,2023). - Sofia, 2023. - P. 111-115, 2023) Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.; Лисяк, М. В.; Lysiak, M. V.; Медведєва, А. А.; Medvedieva, A. A.; Харитонова, В. М.; Kharytonova, V. M.Розглянуто результативність навчальної роботи щодо формування у курсантів закладів вищої освіти МВС України толерантності до невизначеності як професійно значущої якості особистості.Публікація Теоретичні основи підготовки до безпечної діяльності майбутніх правоохоронців в екстремальних умовах(Підготовка правоохоронців в системі МВС України в умовах воєнного стану : зб. наук. пр. – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 263-265, 2024) Федоров, В. В.; Fedorov, V. V.; Балац, А. О.; Balats, A. O.; Толкачов, С. М.; Tolkachov, S. M.; Горпиненко, Д. О.; Horpynenko, D. O.; Анатолій Балац; Толкачов Сергій; Віталій ФедоровНаголошено, що підготовка майбутніх правоохоронців до роботи в екстремальних умовах є складним та багатоплановим процесом, який потребує поєднання теоретичних знань, практичних навичок та психологічної стійкості. Безпека, особливо особиста, є важливою потребою, яка зараз задовольняється недостатньо. Вона залежить від професійної підготовленості, наявності технічних засобів і здатності працівника діяти чітко та рішуче, враховуючи всі ризики і прогнози розвитку ситуації.Публікація Формування поняття «тактика комунікації поліцейського»(Підготовка правоохоронців в системі МВС України в умовах воєнного стану : зб. наук. пр. – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 253-258, 2024) Скляр, О. С.; Skliar, O. S.; Забора, А. В.; Zabora, A. V.; Цвєткова, М. А.; Tsvietkova, M. A.; Олександр Скляр; Забора Андрій ВолодимировичРозглянуто важливість окремого поняття «тактика комунікації поліцейського» в сучасному правоохоронному середовищі. Підкреслено важливість поліцейського професіоналізму в контексті вибору тактики комунікації з громадянами. Наголошено на проблемі глибокого дефініціювання визначення поняття «тактика комунікації поліцейського», як складової професійної підготовки та діяльності поліцейського.Публікація Формування професійної компетентності майбутніх юристів у процесі фахової підготовки(Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2024. - Вип. 72, т. 2. - С. 306-312, 2024) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Ольга МарченкоУточнено змістовно-структурні характеристики професійної компетентності юристів і її формування в умовах фахової підготовки. Доведено доцільність ідеології та методології компетентнісного підходу до організації процесу фахової підготовки юристів. Визначено сутність професійної компетентності юристів. Розглянуто критерії і показники рівнів сформованості професійної компетентності юристів.Публікація Особливості підготовки молодших командирів до управлінської діяльності(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 29 берез. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 64-66, 2024) Бобро, Н. В.; Bobro, N. V.; Бобро Наталія ВалеріївнаРозглянута Школа молодших командирів як професійне середовище, в якому формується нова генерація управлінців, спроможних мислити і діяти в умовах динамічного суспільства, приймати випереджувальні рішення, ефективно використовувати наявні ресурси.Публікація Правова освіта як основа формування професійної компетентності правоохоронця(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 29 берез. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 49-51, 2024) Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Онипченко, П. М.; Onypchenko, P. M.; Громико, О. В.; Hromyko, O. V.; Ольга МарченкоВідзначено, що одним із головних елементів освіти правоохоронця на сьогодні є правова освіта, яка полягає у формування системи духовних і матеріальних цінностей у сфері функціонування права та правової свідомості, правових знань, даних, навичок і умінь щодо їх застосування, свідомого вибору здійснення визначеної правом дії, форми ставлення людини до правової дійсності. Зазначені компоненти інтегруються в особистісно-професійне утворення – професійну компетентність правоохоронця.Публікація Деякі аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця в едукаційному середовищі закладу вищої освіти у кризових умовах(Наукові інновації та передові технології. - 2024. - № 2(30). - С. 1133-1145, 2024) Жовтоніжко, І. М.; Zhovtonizhko, I. M.; Марченко, О. Г.; Marchenko, O. H.; Ольга МарченкоУ статті доведено актуальність компетентнісного підходу до професійної підготовки фахівців у закладах вищої освіти. Професійну компетентність фахівця визначено як соціально-професійний феномен, основою якого є фахові знання, засвоєні способи дій, уміння, навички, професійно важливі особистісні якості та корпоративні цінності, які забезпечують готовність до майбутньої професійної діяльності, дозволяють швидко адаптуватися до певних умов, бути відповідальним, ініціативним, прагнути до вдосконалення, самореалізації, здорового способу життя. З’ясовано, що професійна компетентність є основою фахового та кар’єрного зростання випускника закладу вищої освіти, досягнення ним професійно значущих і життєвих цілей. Рівень сформованості професійної компетентності фахівця визначає його кваліфікацію, якість організації праці, адекватність оцінки її результатів.Публікація Розвиток юридичної психології в умовах воєнного стану(Психологія особистості фахівця в умовах воєнного часу та поствоєної реабілітації : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (з міжнар. участю), м. Львів, 27 жовт. 2023 р. – Львів, 2023. – С. 181-183, 2023) Макарова, О. П.; Makarova, O. P.; Olena MakarovaНаголошено, що в сучасних умовах, знання в галузі Юридичної психології, для майбутніх поліцейських, є одним з пріоритетних напрямків освіти під час навчання у закладі вищої освіти зі специфічними умовами навчання. Юридична психологія повинна розглядатись таким чином, щоб сформувати нові навички використання психологічних знань та умінь у процесі виконання професійних обов’язків правоохоронців в умовах війни.Публікація Роль куратора навчальної групи у формуванні особистості поліцейського на етапі фахової підготовки(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 24 берез. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 167-169, 2023) Гусаров, С. М.; Gusarov, S. M.; Сергій ГусаровРозглянуто основні напрями виховної діяльності куратора та проаналізовано її особливості на етапі фахової підготовки. Наголошено на значенні національно-патріотичного виховання.Публікація Професійна підготовка поліцейських як цілеспрямована система(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 24 берез. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 30-32, 2023) Євдокімова, О. О.; Yevdokimova, O. O.; Olena YevdokimovaРозглянуто процес професійної підготовки правоохоронців як соціальну інституцію, розвиток і функціонування якої обумовлені усіма чинниками й умовами існування суспільства в цілому: економічними, політичними, соціальними, культурними й іншими. У контексті теорії Акоффа й Емері, професійну підготовку правоохоронців охарактеризовано як цілеспрямовану систему. Важливими наслідками цілеспрямованості є наявність у системи таких її властивостей, як активність, динамічність, самоорганізація, самовідтворення.