Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)

Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/92

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 22
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка кадрів для правоохоронних органів України відповідно до сучасних вимог
    (Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. ІІІ наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 11 трав. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 100-102, 2023) Глушкова, Д. В.; Hlushkova, D. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5909-6367
    Відзначено, що заклади вищої освіти зі специфічними умовами навчання грають велику роль у підготовці високоякісних правників, тому в Україні повинна бути збережена система підготовки правників закладами вищої освіти зі специфічними умовами навчання з метою підготовки здобувачів вищої освіти для їх подальшого працевлаштування не тільки в правоохоронні органи, але й як правників інших напрямів. Від стану та розвитку правничої освіти і науки України залежить ефективність та якість реалізації правової реформи, процес адаптації та гармонізації українського законодавства з міжнародним законодавством, створення сучасного суспільства з ефективною правовою системою, високім рівнем правової культури тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Кримінологічна складова у підготовці майбутніх правоохоронців в умовах воєнного стану в Україні
    (Злочинність і протидія їй в умовах війни: глобальний, регіональний та національний виміри: зб. доп. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 12 квіт. 2023 р.). – Харків: ХНУВС, 2023. – С. 254-56, 2023) Шевчук, Т. А.; Shevchuk, T. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0162-7011
    Досліджено питання набуття курсантами кримінологічної освіченості, що проявляється, перш за все в умінні орієнтуватись в досить широкому інформаційному просторі, аналітично мислити, аналізувати, узагальнювати, прогнозувати події і явища, знаходячи оптимальні шляхи вирішення професійних задач; бути готовим до викликів сучасного світу, який швидко змінюється; вміти адаптуватися до екстремальних умов; прагнути розширення сфери особистісного потенціалу. Важливим при цьому є наявність комунікативних здібностей, уміння виражати і обґрунтовувати свою позицію, вести коректну дискусію, з повагою ставлячись до думок інших, навіть якщо правильність їх суджень ставиться під сумнів.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз стану формування професійної компетентності майбутніх слідчих у ЗВО зі специфічними умовами навчання
    (Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 56, т. 2. - С. 128-133, 2023) Скляр, О. С.; Skliar, O. S.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6179-3329
    Вивчено сучасний стан формування професійної компетентності майбутніх слідчих в умовах закладу вищої освіти зі специфічними умовами навчання. Виокремлено внутрішні (біологічні та психологічні), зовнішні (соціальні) чинники, які впливають на процес формування професійної компетентності майбутніх слідчих. Обґрунтовано необхідність нормативно-правового регулювання фахової підготовки слідчих, що є гарантією якості підготовки та дотримання їх прав та свобод при здійсненні професійної діяльності. Проаналізовано деякі сучасні нормативно-правові акти, які регламентують підготовку поліцейських.
  • Ескіз
    Публікація
    Роль куратора навчальної групи у формуванні особистості поліцейського на етапі фахової підготовки
    (Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 24 берез. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 167-169, 2023) Гусаров, С. М.; Gusarov, S. M.; Сергій Гусаров
    Розглянуто основні напрями виховної діяльності куратора та проаналізовано її особливості на етапі фахової підготовки. Наголошено на значенні національно-патріотичного виховання.
  • Ескіз
    Публікація
    Професійна підготовка поліцейських як цілеспрямована система
    (Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 24 берез. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 30-32, 2023) Євдокімова, О. О.; Yevdokimova, O. O.; Olena Yevdokimova
    Розглянуто процес професійної підготовки правоохоронців як соціальну інституцію, розвиток і функціонування якої обумовлені усіма чинниками й умовами існування суспільства в цілому: економічними, політичними, соціальними, культурними й іншими. У контексті теорії Акоффа й Емері, професійну підготовку правоохоронців охарактеризовано як цілеспрямовану систему. Важливими наслідками цілеспрямованості є наявність у системи таких її властивостей, як активність, динамічність, самоорганізація, самовідтворення.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тенденції професійної підготовки авіаційного персоналу цивільної авіації в провідних країнах світу
    (Krakowskie Studia Małopolskie. - 2022. - № 2 (34). - P. 134-151, 2022) Бершадська, Ю. В.; Bershadska, Yu. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7699-1208
    Обґрунтовано пріоритетні напрями формування сучасних тенденцій професійної підготовки авіаційного персоналу цивільної авіації в провідних країнах світу. Наголошено, що, враховуючи високу потребу у наявності висококваліфікованого авіаційного персоналу на сучасному ринку праці в процесі євроінтеграції українського суспільства, фахівцям державного рангу, які приділяють велику увагу проблемі професійної підготовки авіаційного персоналу з високим рівнем психофізіологічної надійності та серйозно зацікавлені в забезпеченні безпеки польотів галузі авіації України, необхідно поєднати наявні в даний час варіанти закордонних систем підготовки авіаційного персоналу деяких провідних авіаційних країн світу, таких як Франція, Італія, Велика Британія, США, з наявним багаторічним досвідом функціонування вітчизняної школи з підготовки авіаційних кадрів в Україні.
  • Ескіз
    Документ
    Formation of foreign language communicative competence of future law-enforcement officers and servicemen in modern professional training
    (Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2021. - № 76, т. 3. - С. 110-113, 2021) Samoilova, Yu. I.; Самойлова, Ю. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9578-0350; Serhiienko, T. M.; Сергієнко, Т. М.
    Обґрунтовано важливість володіння працівниками правоохоронних органів та Збройних сил України іншомовною комунікативною компетенцією як одним з основних складників професіоналізму сучасного фахівця. Зазначено, що активний розвиток євроінтеграційних процесів спричинив необхідність модернізувати підготовку фахівців відповідно до вимог, встановлених у державах – учасницях Європейського Союзу. Іншомовна складова частина програми підготовки працівників правоохоронних органів та військовослужбовців відіграє важливу роль у процесі сучасної вищої освіти за професійним спрямуванням. Підкреслено, що сутність іншомовної комунікативної компетенції курсанта розкривається в певному рівні володіння ним іноземною мовою, мовленням, військово-професійними та соціокультурними знаннями, уміннями і навичками, що дають можливість ефективно здійснювати мовленнєву поведінку залежно від функціонального чинника іншомовного спілкування.
  • Ескіз
    Документ
    Current trends and current problems of training educational managers
    (Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії і практики. – 2021. – Т. 6 (41). – С. 556-563, 2021) Tsekhmister, Ya.; Malatsai, I.; Nechitailo, I. S.; Нечітайло, І. С.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0656-0370; Yemelyanova, O.; Korol, O.; Statsenko, N.
    Проаналізовано проблему професійної підготовки фахівців у сфері освітнього менеджменту. Виявлено, що поява зазначеної спеціальності зумовлена метаморфозами в суспільно-економічному житті та гострою конкуренцією між освітніми установами. Окреслено такі ключові проблеми освітнього менеджменту: практична діяльність керівника, упровадження інновацій; процес підготовки фахівців; моніторинг ефективності та оцінка якості освітнього менеджменту. З’ясовано, що освітній менеджмент — міждисциплінарна категорія, котра перебуває на периферії теорії і практики освітньої галузі та економіки. І якщо в першому варіанті зв’язок очевидний, то у другому — на перший погляд латентний, проте саме суспільно-економічні процеси детермінують діяльність керівника, завдання якого полягає у вивченні тенденцій ринку праці та побудові ефективної стратегії загального розвитку закладу освіти. Актуальним питанням є висвітлення базових для керівника особистісних якостей, психологічних характеристик і практичних умінь. Так, чільне місце займає вивчення когнітивної сфери, творчого потенціалу та готовності до інноваційної діяльності. Злободенною залишається і проблема організації освітнього процесу. Зокрема, компетентнісного підходу і розкриття творчих можливостей студентів як ресурсу для майбутньої професійної діяльності. Глибше розуміння професійної підготовки забезпечив фрагментарний аналіз окремих аспектів діяльності закладів вищої освіти в Україні, Великій Британії та Сполучених Штатах Америки (по одному закладу із кожного регіону). Встановлено, що загальні тенденції підготовки аналогічні, проте європейські ЗВО акцентують увагу на міжнародній академічній мобільності; США — на практичній компоненті; України — теоретичній базі. Розроблено ієрархічну модель факторів детермінантів освітнього процесу підготовки освітніх менеджерів.
  • Ескіз
    Документ
    Актуальні проблеми підготовки кадрів кіберполіції
    (Захист та дотримання прав громадян органами Національної поліції України в умовах воєнного стану : тези доп. учасників наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 7 груд. 2022 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2022. – С. 158-159, 2022) Борисова, К. Є.; Borysova, K. Ye.; Світличний, В. А.; Svitlychnyi, V. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3381-3350
    Визначено, що для більш якісної підготовки фахівців з кібербезпеки потрібно враховувати академічні та професійні вимоги до спеціалістів в галузі програмування, комп’ютерних наук та інформаційно-комунікаційних технологій, а також у супутніх галузях. Тому майбутніх кіберполіцейських потрібно навчити нестандартно мислити, добре володіти іноземною мовою, щоб спілкуватися зі своїми колегами з інших країн для ознайомлення з зарубіжним досвідом в галузі боротьби з кіберзлочинністю.
  • Ескіз
    Документ
    Методика формування компонентів готовності майбутніх поліцейських до професійного спілкування
    (Перспективи та інновації науки. Серія: Педагогіка, Серія: Психологія, Серія: Медицина. - 2021. - № 4(4). - С. 128-140, 2021) Голопич, І. М.; Golopych, І. М.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1831-9752
    Обґрунтовано методи формування готовності майбутніх поліцейських до професійного спілкування у закладах вищої освіти зі специфічними умовами навчання. Представлено методику підготовки майбутніх поліцейських до професійного спілкування як сукупність педагогічних засобів позитивного впливу – інноваційні прийоми, методи і форми, ІКТ-засоби професійного навчання – на формування готовності курсантів до професійного спілкування в правоохоронній діяльності на підготовчому, тренувальному, коригувальному етапах.