Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/92
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Публікація Integration of Ukrainian institutions of higher education into the global educational space: challenges and opportunities(Brazilian Journal of Education, Technology and Society. - 2024. - Vol. 17, n. 1. - P. 459-471, 2024) Kuchynska, I.; Fedotova, O.; Kichuk, Ya.; Paska, T.; Kuchynskyi, S. A.; Кучинський, С. А.; Сергій КучинськийЗазначено, що інтеграція українських вищих навчальних закладів у світовий освітній простір створює як виклики, так і можливості. Охарактеризовано процес інтеграції, визначено проблеми та досліджено можливості їх подолання. Були використані статистичні дані з рейтингів навчальних закладів Quacquarelli Symonds за 2022 рік і глобальних рейтингів, включаючи індекс освіти та витрати на освіту у відсотках від ВВП за 2022 рік. Якісні дані були зібрані шляхом пошуку в наукових базах даних, таких як Ebsco, Google Scholar, PubMed і WoS. Результати показали, що інтеграція українських вищих навчальних закладів у світовий освітній простір постає перед проблемами, зокрема обмежений досвід міжнародної співпраці та участі в європейських освітніх програмах, а також неадекватна підготовка до подання проектних пропозицій та низький рівень володіння іноземними мовами, зокрема англійською. Крім того, недостатня фінансова підтримка міжнародних проектів заважає модернізації вищої освіти України та підвищення якості підготовки кадрів. Незважаючи на ці виклики, українські ВНЗ мають значний потенціал для розвитку та підвищення конкурентоспроможності через співпрацю з європейськими та міжнародними партнерами. Показано, що для успішної інтеграції Україна має посилити роль держави у стимулюванні міжнародної співпраці між ВНЗ та надати необхідну підтримку.