Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/92
Переглянути
99 результатів
Результати пошуку
Публікація Сутнісні характеристики формування готовності батьків до організації фізичного розвитку дошкільників в реаліях сьогодення(Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2024. - № 92. - С. 76-82, 2024) Самойленко, О. А.; Samoilenko, O. A.; Хацаюк, О. В.; Khatsaiuk, O. V.; Бровата, О. Б.; Brovata, O. B.; Колєсніков, В. В.; Koliesnikov, V. V.; Оленченко, В. В.; Olenchenko, V. V.; Віктор КолєсніковГоловною метою дослідження є визначення сутнісних характеристик формування готовності батьків до організації системи фізичного розвитку дошкільників в умовах воєнного стану. В процесі дослідно-аналітичної роботи використані наступні методи: абстракції, вимірювання, експертного оцінювання, опитування, порівняння, спостереження тощо, а також враховано досвід організації системи фізичного виховання представників різних груп населення. В результаті теоретичного дослідження членами науково-дослідної групи визначені сутнісні характеристики готовності батьків до організації системи фізичного розвитку дошкільників в умовах воєнного стану. Крім цього, у структурі специфічного виду «готовності» виділені наступні компоненти: ціннісно-мотиваційний, прикладний, стресостійкий та функціональний. Перспективи подальших досліджень у обраному напрямі наукової розвідки передбачають визначення: критеріїв, показників та рівнів сформованості готовності батьків до організації системи фізичного розвитку дошкільників в умовах воєнного стану.Публікація Актуальні напрями вдосконалення підготовки фахівців у ЗВО МВС України в галузі права та правоохоронної діяльності(Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. IV наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 27 червня 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 11-14, 2024) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; Valerii SokurenkoВідмічено, що сучасна система підготовки фахівців у ЗВО МВС України в галузі права та правоохоронної діяльності має бути спрямована насамперед на відновлення та збереження територіальної цілісності і незалежності держави, забезпечення публічного порядку та безпеки, захист прав, свобод та законних інтересів громадян, у тому числі тих, що були порушені внаслідок вторгнення військ агресора.Публікація Особливості мотивації та її вплив на готовність військовослужбовців Національної гвардії України до здійснення професійної діяльності(Вісник науки та освіти. - 2024. - № 7(25). - С. 1105-1120, 2024) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; Забора, А. В.; Zabora, A. V.; Федоренко Олена; Забора Андрій ВолодимировичСтаття присвячена дослідженню феномена «готовність» до професійної діяльності військовослужбовців Національної гвардії України. Розглянуто сутність поняття «готовність» в контексті здійснення професійної діяльності військовослужбовцями, досліджено особливості мотивації військовслужбовців з різним рівнем готовності до службовобойової діяльності. Встановлено, що готовність до професійної діяльності – це стан, що передує певній діяльності, в якому концентруються можливості людини, які досягають вищого ступеня; він проявляється перед, при виконанні й при завершенні службового завдання. Стан готовності до професійної діяльності має різні рівні й компонентну структуру; прояв готовності залежить від особливостей особистості й умов діяльності. У статті конкретизовано, що готовність військовослужбовця НГУ до професійної діяльності – це особистісне утворення, яке формується шляхом цілеспрямованого педагогічного впливу на формування у військовослужбовця готовності до виконання службово-бойових завдань, до захисту України та забезпечує узгодження ним знань про зміст та структуру професійної діяльності, вимог цієї діяльності до його професійної підготовленості. Виокремлено складові мотивації, які впливають на стан готовності військовослужбовця до професійної діяльності: професійне покликання; професійні наміри; потреба в професійній діяльності; мета в професійній діяльності; індивідуальні смисли; професійна установка особистості; ставлення до діяльності. Для визначення особливостей мотивації військовослужбовців Національної гвардії України було проведено дослідження, що впливає на стан їхньої готовності до професійної діяльності. Проведене дослідження показало, що готовність до професійної діяльності пов’язана із мотивацією професійної майстерності, яка визначає успішність професійної діяльності.Публікація Modern approaches and trends in teaching foreign languages to law students(Інноваційна педагогіка. - 2024. - Вип. 68, т. 2. - С. 158-161, 2024) Samoilova, Yu. I.; Самойлова, Ю. І.; Юлія СамойловаВивчення іноземної мови є невід’ємною частиною підготовки майбутніх юристів. Це пов’язано з низкою факторів. Серед основних можна виділити наступні: глобалізація, адже світ стає все більш глобалізованим, і юристам часто доводиться працювати з міжнародними справами, де знання іноземної мови є необхідним; міжнародне право, оскільки багато правових актів та договорів публікуються англійською мовою, тому юристам важливо володіти цією мовою, щоб мати можливість їх читати та розуміти; спілкування з іноземними колегами, отже знання іноземної мови є необхідним для ефективної співпраці. Сучасні підходи у викладанні іноземної мови майбутнім юристам роблять акцент на розвитку таких навичок як читання, письмо, усне мовлення та навички перекладу. Юристи повинні вміти читати та розуміти тексти юридичного характеру англійською мовою; писати тексти юридичного характеру англійською мовою, такі як договори, листи, меморандуми; спілкуватися іноземною мовою з колегами та клієнтами з інших країн; перекладати тексти юридичного характеру з англійської мови на українську мову і навпаки. Серед сучасних підходів, які використовуються для викладання іноземної мови майбутнім юристам, можна виділити наступні: – використання автентичних матеріалів. Використання текстів та аудіозаписів юридичного характеру, які використовуються в реальній практиці; – симуляції та рольові ігри. Створення ситуацій, які юристи можуть зустріти в своїй роботі, і відпрацювання навичок спілкування та ведення переговорів англійською мовою; – проектні роботи. Виконання проектів, які дозволяють юристам застосувати свої знання іноземної мови на практиці; – використання онлайн-ресурсів. Використання онлайн-курсів, платформ для спілкування з носіями мови та інших ресурсів для вивчення іноземної мови, тощо. В статті проаналізовано основні підходи та тенденції до викладання іноземної мови майбутнім юристам, виділено переваги кожного підходу та наведено приклади як той чи інший підхід може бути інтегрований саме у процес навчання майбутніх юристів іноземній мові. Важливо зазначити, що не існує єдиного найкращого підходу до викладання іноземної мови майбутнім юристам. Найефективніший підхід буде залежати від багатьох факторів, таких як рівень знань юристів, їх цілі навчання, а також ресурси, які доступні викладачам.Публікація Теоретичні основи підготовки до безпечної діяльності майбутніх правоохоронців в екстремальних умовах(Підготовка правоохоронців в системі МВС України в умовах воєнного стану : зб. наук. пр. – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 263-265, 2024) Федоров, В. В.; Fedorov, V. V.; Балац, А. О.; Balats, A. O.; Толкачов, С. М.; Tolkachov, S. M.; Горпиненко, Д. О.; Horpynenko, D. O.; Анатолій Балац; Толкачов Сергій; Віталій ФедоровНаголошено, що підготовка майбутніх правоохоронців до роботи в екстремальних умовах є складним та багатоплановим процесом, який потребує поєднання теоретичних знань, практичних навичок та психологічної стійкості. Безпека, особливо особиста, є важливою потребою, яка зараз задовольняється недостатньо. Вона залежить від професійної підготовленості, наявності технічних засобів і здатності працівника діяти чітко та рішуче, враховуючи всі ризики і прогнози розвитку ситуації.Публікація Формування поняття «тактика комунікації поліцейського»(Підготовка правоохоронців в системі МВС України в умовах воєнного стану : зб. наук. пр. – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 253-258, 2024) Скляр, О. С.; Skliar, O. S.; Забора, А. В.; Zabora, A. V.; Цвєткова, М. А.; Tsvietkova, M. A.; Олександр Скляр; Забора Андрій ВолодимировичРозглянуто важливість окремого поняття «тактика комунікації поліцейського» в сучасному правоохоронному середовищі. Підкреслено важливість поліцейського професіоналізму в контексті вибору тактики комунікації з громадянами. Наголошено на проблемі глибокого дефініціювання визначення поняття «тактика комунікації поліцейського», як складової професійної підготовки та діяльності поліцейського.Публікація Стратегії навчання іноземним мовам майбутніх юристів(Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2023. - Вип. 62, т. 2. - С. 279-284, 2023) Решитько, А. Д.; Reshytko, A. D.; Самойлова, Ю. І.; Samoilova, Yu. I.; Довгополова, Г. Г.; Dovhopolova, H. H.; Юлія Самойлова; Г.Г. Довгополова; Анна РешитькоСтаттю присвячено стратегіям навчання іноземної мови для здійснення професійної діяльності. Наводяться визначення поняття «стратегія навчання», актуалізованого у сфері мовної освіти. Дається класифікація навчальних стратегій з урахуванням принципів компетентнісно-модульної організації навчального процесу. Пропонується виокремлювати такі стратегії навчання бакалаврів англійської мови: мовні, комунікативні, інтегративні творчі стратегії. Дані стратегії рекомендується вважати ефективними для бакалаврату немовного вишу. Стратегії співвідносяться з компетенціями, формуванню яких вони сприяють, і навіть із категорією «уміння». Мовні вміння передбачають накопичення спеціальної термінології за фахом; активне освоєння граматичних конструкцій, притаманних ділового стилю. Комунікативні вміння – це вміння обробляти та інтерпретувати інформацію; володіти мовним етикетом, листуватися англійською; використовувати країнознавчі та культурні фонові знання. Інтегративні вміння полягають у здібностях самостійно знаходити різні джерела інформації іноземною мовою; обробляти, інтерпретувати інформацію; реалізовувати продукт із використанням комунікаційних та інформаційних технологій. Розглядаються питання, пов’язані з організацією навчання через систему вправ. Стратегії, компетенції (уміння) та вправи представлені системно взаємопов’язаними.Публікація Використання смарт-технологій у навчанні іноземних мов студентів немовних спеціальностей(Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Філологічні науки. – 2024. – Вип. 1 (208). – С. 143-148, 2024) Довгополова, Г. Г.; Dovhopolova, H. H.; Решитько, А. Д.; Reshytko, A. D.; Г.Г. Довгополова; Анна РешитькоОписано сучасні проблеми викладання іноземної мови для студентів немовних спеціальностей узакладах вищої освіти з метою розвитку та вдосконалення їх професійної компетентності за допомогою використання Інтернет- та SMART-технологій. Зазначено, що викладання іноземної мови у відповідності до професійного спрямування має здійснюватися за допомогою сучасних Інтернет-технологій, що підвищують мотивацію та пізнавальну активність здобувачів вищої освіти, усувають психологічний бар'єр у процесі використання іноземної мови як засобу спілкування у закладі вищої освіти та в подальшій професійній діяльності.Публікація Law enforcers training – challenges of wartime(Підготовка правоохоронців в системі МВС України в умовах воєнного стану : зб. наук. пр. – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 199-202, 2024) Sazanova, L. S.; Сазанова, Л. С.; Pryhodko, Ye. O.; Приходько, Є. О.; Larysa SazanovaЗазначено, що в умовах кризи та воєнного стану підготовка правоохоронців для МВС України стає пріоритетним завданням. Розглянуто тонкощі навчання, як з точки зору навичок, так і мислення. Було підкреслено вкрай важливе значення навчання для забезпечення ефективного функціонування правоохоронних органів в умовах підвищеної напруги та загроз безпеці. Зроблено висновки про запровадження спеціальних навчальних програм, завдяки які правоохоронці підвищують кваліфікацію під час виконання своїх функцій.Публікація Тактико-спеціальна підготовка: адаптація до сучасних загроз і технологій(Підготовка правоохоронців в системі МВС України в умовах воєнного стану : зб. наук. пр. – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 83-84, 2024) Піць, А. В.; Pits, A. V.; Константинов, Д. В.; Konstantynov, D. V.; Дмитро КонстантиновВизначено, що тактико-спеціальна підготовка, яка спрямована на адаптацію до сучасних загроз та технологій, відіграє важливу роль у навчанні поліцейських. У зв'язку зі зростанням складності та різноманітності загроз, з якими стикаються правоохоронці, необхідно постійно вдосконалювати підготовку поліцейських, щоб вони були ефективними в роботі та здатними оперативно реагувати на нові виклики.