Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)

Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/92

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 133
  • Ескіз
    Документ
    Використання методу проєктної технології для формування комунікативних компетентностей у правоохоронців
    (Diversity and Inclusion in Scientific Area: Proceedings of the 4th International Scientific and Practical Conference (Warsaw, Poland, March 26-28, 2024). – Warsaw, 2024. – P. 107-108, 2024) Голопич, І. М.; Holopych, I. M.
    Автор розглядає доцільність використання методу проєктної технології для формування комунікативних компетентностей правоохоронців на заняттях з української мови професійного спрямування.
  • Ескіз
    Документ
    Фактори впливу на національно-патріотичне виховання сучасної молоді в Україні
    (Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених, курсантів та студентів : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 21 черв. 2024 р.). – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 663-665, 2024) Павленко, А. А.; Pavlenko, A. A.
    Стверджено, що національно-патріотичне виховання молоді в Україні в сучасних умовах вимагає комплексного підходу та сприяння з боку держави, освітніх установ, громадських організацій та суспільства в цілому. Важливо формувати у молодих людей почуття гордості за свою країну, розуміння її цінностей та захисту її незалежності. Лише згуртована, свідома та патріотична молодь може забезпечити успішне майбутнє України.
  • Ескіз
    Документ
    Історія як шлях до національно-патріотичного виховання молоді
    (Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених, курсантів та студентів : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 21 черв. 2024 р.). – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 641-643, 2024) Журавська, О. Л.; Zhuravska, O. L.
    Зазначено, що в умовах військової агресії росії проти України історія перестає сприйматися лише як наукова дисципліна, вона стає важливим чинником у процесі національно-патріотичного виховання формування загальнонаціональної ідентичності, зростання рівня патріотизму молоді. За допомогою історії отримується можливість не лише долучатися до спадщини своєї нації, а й активно сприяти її розвитку, вдосконаленню, підтримувати й передавати у спадок наступним поколінням національні цінності.
  • Ескіз
    Документ
    Про питання національно-патріотичного виховання молоді
    (Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених, курсантів та студентів : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 21 черв. 2024 р.). – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 631-635, 2024) Демченко, В. О.; Demchenko, V. O.
    Розглянуто багаторічну практику патріотичного виховання молоді Харківського національного університету внутрішніх справ, в якій акцент зроблено на організованому, планомірному та цілеспрямованому процесі засвоєння молоддю національних цінностей, традицій та норм культури.
  • Ескіз
    Документ
    Порівняння традиційних методів навчання поліцейських з VR-симуляторами
    (Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених, курсантів та студентів : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 21 черв. 2024 р.). – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 567-569, 2024) Борисова, К. Є.; Borysova, K. Ye.; Грищенко, Д. О.; Hryshchenko, D. O.
    Зазначено, що порівняння традиційних методів навчання поліцейських з VR-симуляторами є надзвичайно актуальним для правоохоронних органів. VR-симулятори мають більше переваг порівняно з традиційними методами, надаючи більше можливостей для реалістичного та ефективного навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Досвід професійної підготовки майбутніх офіцерів у вищих військових навчальних закладах провідних країн світу
    (Соціально-психологічне забезпечення діяльності сил безпеки та оборони України : тези доп. V Всеукр. наук.-практ. конф., (м. Харків, 31 трав. 2024 р.). – Харків: НА НГУ, 2024. – С. 126-130, 2024) Дорофєєв, А. С.; Dorofieiev, A. S.
    Підкреслено, що вивчення досвіду професійної підготовки військовослужбовців у розвинених зарубіжних країнах відкриває нові можливості для удосконалення вищої військової освіти в Україні в умовах її адаптації до вимог загальноєвропейського освітнього простору.
  • Ескіз
    Публікація
    Актуальні напрями вдосконалення підготовки фахівців у ЗВО МВС України в галузі права та правоохоронної діяльності
    (Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. IV наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 27 червня 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 11-14, 2024) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; Valerii Sokurenko
    Відмічено, що сучасна система підготовки фахівців у ЗВО МВС України в галузі права та правоохоронної діяльності має бути спрямована насамперед на відновлення та збереження територіальної цілісності і незалежності держави, забезпечення публічного порядку та безпеки, захист прав, свобод та законних інтересів громадян, у тому числі тих, що були порушені внаслідок вторгнення військ агресора.
  • Ескіз
    Документ
    Морально-етичні та психологічні основи діяльності викладачів закладів вищої освіти МВС України
    (Забезпечення психологічної допомоги в секторі безпеки та оборони України: зб. тез доп. ІІІ Всеукр. міжвід. психол. форуму (м. Київ, 30 трав. 2024 р.). – Київ: ДНДІ МВС України, 2024. – С. 184-185, 2024) Марюха, А. М.; Mariukha, A. M.
    Наголошено, що професійна діяльність викладача потребує ерудиції, стресостійкості, формування високої культури мислення та спілкування, духовного розвитку шляхом постійного самовдосконалення.
  • Ескіз
    Документ
    Роль STEM-освіти у формуванні навичок та компетенцій для роботи зі складними технічними системами
    (Актуальні питання підготовки фахівців для сектору безпеки і оборони в умовах війни (з нагоди Дня Університету) : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кропивницький, 19 квіт. 2024 р.). – Кропивницький : ДонДУВС, 2024. – С. 852-856, 2024) Матвійчук, А.; Matviichuk, A.
    Наголошено, що STEM-освіта відіграє важливу роль у формуванні навичок та компетенцій для роботи зі складними технічними системами. STEM-освіта допомагає формувати критичне мислення, навички командної роботи, бачення цілісної картини світу та вміння застосовувати знання для розв’язання завдань з реального світу, «витягувати» інформацію з усіх галузей знань, з якими вони стикаються, і творчо її застосовувати, щоб запропонувати щось унікальне й новаторське.
  • Ескіз
    Документ
    Місце юридичного супроводження серед інших напрямків діяльності закладів вищої освіти
    (Теоретичні питання юриспруденції і проблеми правозастосування: виклики ХХІ століття : тези доп. учасників VII Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 9 черв. 2023 р.). - Харків: НДІ ППСН, 2023. - С. 94-95, 2023) Мельник, Т. М.; Melnyk, T. M.
    Наведено напрямки діяльності закладу вищої освіти, у тому числі і юридичне супроводження, які перебувають у тісній взаємозалежності, створюючи сприятливе середовище для здобуття вищої освіти, проведення досліджень та особистісного розвитку всіх учасників освітнього процесу.