Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)

Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/92

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Публікація
    Науковий висновок щодо необхідності внесення змін до актів Кабінету Міністрів України та нормативно-правових актів МВС у зв’язку із прийняттям Закону України від 17.12.2021 № 1986-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо військової освіти та науки» від 17.12.2021 № 986-IX
    (Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Татаров, О. Ю.; Tatarov , O. Yu.; Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; Valerii Sokurenko; Костянтин Бугайчук
    Надано науковий висновок щодо необхідності внесення змін до актів Кабінету Міністрів України та нормативно-правових актів МВС у зв’язку із прийняттям Закону України від 17.12.2021 № 1986-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо військової освіти та науки».
  • Ескіз
    Публікація
    Сучасні аспекти організації дистанційної форми навчання в системі МВС України та перспективи її вдосконалення
    (Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків: ХНУВС, 2020. – С. 226-229, 2020) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; Костянтин Бугайчук
    У доповіді аналізується сучасний стан організації освітнього процесу у закладах вищої освіти зі специфічними умовами навчання в умовах карантинних заходів. Сформульовані пропозиції щодо удосконалення змісту дистанційних курсів та порядку їх проведення.
  • Ескіз
    Публікація
    Деякі аспекти здійснення навчальної мотивації в процесі підготовки сучасного фахівця
    (Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця : зб. наук. ст., матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. конф.(м. Харків, 7-8 черв. 2017 р.). – Харків : ХНЕУ; ХОГОКЗ, 2017. – С. 7-12, 2017) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; Костянтин Бугайчук
    Проаналізовано поняття, складові елементи та види мотивації. Сформульовані прийоми та способи «позитивної мотивації» в процесі здійснення освітньої діяльності.
  • Ескіз
    Публікація
    Ефективні прийоми мотивації у навчальному процесі
    (Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України: тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 7 квіт. 2017 р.). – Харків: ХНУВС, 2017. – С. 42-45, 2017) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; Костянтин Бугайчук
    Розглянуто поняття та здійснено класифікацію мотивації, в т.ч. щодо організації навчального процесу. Визначено основні прийоми і способи створення позитивної мотивації у навчальному процесі.
  • Ескіз
    Публікація
    Преподаватель 21 века: как повысить эффективность?
    (Педагогические и информационные технологии в образовании. – 2015 – № 14, 2015) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; Костянтин Бугайчук
    В статье исследованы методологические и инструментарные подходы к работе современного преподавателя в условиях информационного общества. На основании теорий педагогического дизайна сформулированы предложения по повышению эффективности профессиональной деятельности преподавателя.
  • Ескіз
    Публікація
    Гейміфікація у навчанні: сутність, переваги, недоліки
    (Дистанційна освіта України 2015: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 19-20 листопада 2015 р.). – Харків : ХАДІ, 2015. – C. 39-43, 2015) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; Костянтин Бугайчук
    У статті автор досліджує сутність гейміфікації у навчанні, її ознаки та відмінності від ігор та навчання заснованого на грі. Визначені переваги та недоліки використання гейміфікації у навчальному процесі вищої школи та у корпоративному навчанні.
  • Ескіз
    Публікація
    Теоретичні та практичні аспекти створення і використання відео при проектуванні дистанційних курсів
    (Дистанційне навчання: старт із сьогодення в майбутнє: Зб. наук.-метод. пр. І Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків,14-15 трав. 2015 р.). – Харків: ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2015. – С. 103-108, 2015) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; Костянтин Бугайчук
    У доповіді розглянуті дидактичні та організаційні питання створення та використання відеоресурсів в дистанційному навчальному процесі.
  • Ескіз
    Публікація
    Застосування технологій дистанційного навчання в системі підготовки кадрів у Харківському національному університеті внутрішніх справ
    (Харківський національний університет внутрішніх справ в системі підготовки кадрів України: Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 26 верес. 2014 р.). – ХНУВС, 2014. – С. 101-103, 2014) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; Костянтин Бугайчук
    У доповіді розглядаються практичні аспекти здійснення післядипломної освіти працівників Харківського національного університету внутрішніх справ в галузі розробки дистанційних курсів та проведення дистанційного навчального процесу.
  • Ескіз
    Публікація
    Значення курування контенту в умовах дистанційного навчання у вищих навчальних закладах МВС України
    (Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 11-12 червня 2014 р.). – Харків: ХНЕУ, 2014. - С. 45-51, 2014) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; Костянтин Бугайчук
    В статті досліджений зміст поняття «курування контенту» та його значення в умовах інформаційного суспільства та проведення дистанційного навчального процесу. Автором розглянуті основні функції викладача ВНЗ МВС України, як куратора контенту, та запропоновано впровадження в систему підвищення кваліфікації викладачів ВНЗ МВС навчального курсу «Куратор контенту».
  • Ескіз
    Публікація
    Використання сервісів Інтернет для перевірки навченості курсантів (студентів, слухачів) у професійній роботі викладача вищого навчального закладу МВС
    (Проблеми сучасної освіти : зб. наук.-метод. пр. – Харків: ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2014. - Вип. 5.Ч. 2 – С. 105-111, 2014) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; Костянтин Бугайчук
    Визначено поняття навченості та її зв’язок з цілями навчання. Здійснено огляд сервісів Інтернет для перевірки досягнення цілей і завдань дистанційного курсу. Висвітлено досвід використання зазначених сервісів в процесі викладання юридичних дисциплін.