Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/92
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Конструктивність проблематики психолого-педагогічної професійної підготовки та патріотичного виховання персоналу системи МВС в умовах повномасштабної агресії РФ на території України(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 29 берез. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 57-60, 2024) Швець, Д. В.; Shvets, D. V.Наголошено, що в системі освіти МВС України необхідно посилити виховання, формування тих цінностей, які нададуть змогу з’явитися лідерам-патріотам нового типу, завдяки науково-професійній саморефлексії й конструктивній систематизації досягнень у площині проблематики психолого-педагогічної професійної підготовки та патріотичного виховання персоналу системи МВС в умовах повномасштабної агресії рф на території України.Документ Система субъектов профессиональной подготовки полицейских в Украине на современном этапе(Legea si viata = Закон и Жизнь: междунар. науч.-практ. журн. – 2018. – № 12/2 (Decembrie). – P. 148-153, 2018) Швец, Д. В.; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018В статье рассматривается система субъектов, осуществляющих профессиональную подготовку полицейских в Украине. Отмечается, что профессиональная подготовка полицейских находится на стадии изменений и эволюции, что связано с европейской интеграцией Украины, необходимостью совершенствования профессиональной подготовки полицейских в соответствии с нормами и стандартами европейского сообщества. Подчеркивается, что подготовка сотрудников полиции возлагается на разветвленную систему ведомственных учебных заведений, в число которых входят созданные в соответствии с законодательством Украины университеты, академии, институты, колледжи, лицеи. Однако ведущая роль принадлежит высшим учебным заведениям со специфическими условиями обучения, поскольку именно они осуществляют комплексную подготовку специалистов. Указаны определенные недостатки, связанные с отсутствием законодательного определения правового статуса высших учебных заведений со специфическими условиями обучения.Документ Особливості професійної підготовки поліцейських: порівняльний аналіз(Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Сер.: Право. - 2018. - Вип. 25. - С. 14-17, 2018) Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018У статті досліджено специфіку професійної підготовки поліцейських у сучасних державах. Проаналізовано вплив поліцейської системи та принципів діяльності поліції на підготовку кадрів. Визначено окремі аспекти підготовки поліцейських, які можливо було б адаптувати та запровадити в Україні. Запропоновано низку заходів щодо оптимізації професійного відбору, мінімізації можливості виникнення професійної деформації поліцейського, оцінки населенням ефективності діяльності правоохоронних органів в Україні.Документ Сутність та специфіка професійної підготовки поліцейських(Право і суспільство. – 2018. – № 3. – С. 217-223, 2018) Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018Досліджено сутність та специфіку професійної підготовки поліцейських в Україні, проаналізовано та узагальнено досвід професійної підготовки персоналу для органів поліції зарубіжних країн, зокрема Великобританії. Визначено, що в сучасних умовах швидкого розвитку інтеграційних процесів у світі та значного зближення країн у різних сферах суспільного життя виникає потреба в удосконаленні вітчизняної системи професійної підготовки поліцейських, що надасть змогу наблизити органи внутрішніх справ України до міжнародних та європейських стандартів у цій сфері.Документ Нормативно-правовые основы профессиональной подготовки полицейских в Украине(Legea si viata = Закон и Жизнь : междунар. науч.-практ. журн. – 2018. – Mai (№ 5/2). – P. 205-209, 2018) Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018В статье освещаются основные проблемы нормативно-правового обеспечения профессиональной подготовки сотрудников полиции, что связано с европейской интеграцией Украины, построением правоохранительных органов, в частности полиции, в соответствии с нормами и стандартами европейского сообщества. Исследуется правовая база, регулирующая организацию образовательного процесса в органах внутренних дел Украины. Отмечается, что анализ содержания нормативно-правовых актов дает нам возможность сделать вывод о том, что основные правовые принципы профессионального обучения полицейских в Украине находятся на стадии изменений и эволюции как важная составляющая реформы МВД Украины. Указаны определенные недостатки нормативно-правового обеспечения профессиональной подготовки полицейских, предложено провести их экспертную и дальнейшую систематизацию.Документ Проблеми вдосконалення теоретико-правових засад і практики організації професійної підготовки поліцейського(Jurnalul juridic national: teorie şi practică = Национальный юридический журнал: теория и практика. - 2018. - № 2, ч. 1 (Aprilie). - С. 78-82, 2018) Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018Ускладнення криміногенної ситуації, поява нових видів злочинів, використання кримінальними структурами досягнень науково-технічного прогресу висуває сьогодні підвищені вимоги до поліцейських як до висококваліфікованих фахівців. Успішне вирішення цих проблем багато в чому залежить від професійної підготовки поліцейських, основне завдання якої полягає в створенні організаційно-правових, соціальних, психологічних, матеріально-технічних та інших передумов для формування високопрофесійного персоналу. Успіх у роботі поліцейських прямо залежить від належного юридичного складника професійної підготовки, що є запорукою його подальшої успішної службової діяльності. Зарубіжний досвід передових країн щодо професійної підготовки поліцейських високо оцінюється українськими експертами та заслуговує на увагу з метою вдосконалення діяльності й подальшого розвитку всієї правоохоронної системи України.Документ Юридична складова професійної підготовки поліцейських як необхідна умова їх професіогенезу(Вісник Кримінологічної асоціації України. - 2017. - № 2 (16). - С. 55-65, 2017) Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018У статті досліджено питання професійно-правового спрямування підготовки працівників поліцейських підрозділів України, визначена її юридична складова як необхідна умова виховання висококваліфікованих фахівців-правоохоронців.Документ Результати дослідно-експериментальної роботи з формування готовності до охорони і забезпечення громадського порядку у майбутніх офіцерів Міністерства внутрішніх справ(Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. : Педагогічні та психологічні науки. - 2014. - № 4. - С. 354–364, 2014) Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018Стаття присвячена аналізу результатів дослідно-експериментальної роботи з формування готовності до охорони і забезпечення громадського порядку у майбутніх офіцерів МВС.Документ Підготовка майбутніх офіцерів МВС України до охорони і забезпечення громадського порядку в процесі фахової підготовки : автореф. дис.(Київ, 2016) Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; Швец, Д. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018Дисертацію присвячено дослідженню проблеми формування готовності майбутніх офіцерів МВС до охорони і забезпечення громадського порядку. Здійснено аналіз стану розробленості проблеми дослідження у психолого- педагогічній теорії та практиці; уточнено сутність, особливості змісту і структуру професійної готовності до охорони й забезпечення громадського порядку; визначено критерії (мотиваційний, діяльнісний, когнітивний, особистісно- рефлексивний), конкретизовано їх показники та охарактеризовано рівні (низький, середній і високий) сформованості зазначеної готовності. Розроблено модель, обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування готовності до охорони і забезпечення громадського порядку в майбутніх офіцерів МВС (активізація та розвиток мотивації до навчальної діяльності; забезпечення професійної спрямованості практичної складової підготовки майбутніх офіцерів у ВНЗ; оптимізація змісту, форм і методів формування професійних умінь; використання особистісно орієнтованого підходу при викладанні спеціальних дисциплін).