Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)

Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/92

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Публікація
    Формування толерантності до невизначеності як якості особистості майбутніх офіцерів поліції в процесі професійної підготовки
    (Modern vision of implementing innovations in scientific studies: Proceedings of the I International Scientific and Theoretical Conference (Sofia, Republic of Bulgaria, March 31,2023). - Sofia, 2023. - P. 111-115, 2023) Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.; Лисяк, М. В.; Lysiak, M. V.; Медведєва, А. А.; Medvedieva, A. A.; Харитонова, В. М.; Kharytonova, V. M.
    Розглянуто результативність навчальної роботи щодо формування у курсантів закладів вищої освіти МВС України толерантності до невизначеності як професійно значущої якості особистості.
  • Ескіз
    Документ
    Критичне мислення як визначальна професійно значуща якість особистості майбутнього офіцера поліції
    (Problems and prospects of modern science and education: The 10th International scientific and practical conference ( Stockholm, Sweden, March 12-15 , 2024). - Stockholm, 2024. - P. 223-226, 2024) Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.
    Показано доцільність формування і розвитку у майбутніх офіцерів поліції критичного мислення як професійно значущої якості особистості. Робота над квестовими завданнями і проектами допомагає майбутнім офіцерам поліції у набутті навичок вибору способів та методів вирішення завдань, розвитку творчих здібностей, формуванню умінь і навичок раціонального й ефективного спілкування у процесі спільній діяльності і, як результат, формуванню критичного мислення, яке визначає розумову здатність ефективно реалізовувати власні професійні потреби, спрямовані на знаходження, оцінювання та використання відповідної інформації, яка є необхідною для оптимального вибору способу виконання професійних завдань.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність і структура професійної культури працівників сектору безпеки й оборони України
    (Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2023. - № 1 (125). - С. 375-384, 2023) Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.
    У статті обґрунтовано актуальність проблеми формування і розвитку професійної культури працівників сектору безпеки й оборони України. У зв’язку з цим актуальною є проблема формування професійної культури у майбутніх офіцерів поліції, яка входить до сектору безпеки й оборони. Показано, що професійна культура має власну складну структуру, до якої входять правова, психологічна, політична, етична, естетична, релігійна, комунікативна та інші культури, які доповнюють одна одну й забезпечують ефективне й якісне виконання службових обов’язків офіцерів сектору безпеки й оборони. Розглянуто особливості означених складників професійної культури правоохоронців та їх залежність від особливостей професійної діяльності офіцерів поліції. Представлено результати експериментального дослідження формування професійної культури у майбутніх офіцерів поліції у процесі їх професійної підготовки. Виявлено статистично вірогідну наявність позитивної динаміки за більшістю показників в експериментальних групах після вивчення спецкурсу, написання курсових і творчих робіт, участі у тренінгу і виконання та розв’язування квестових завдань.
  • Ескіз
    Документ
    Квест-технології як фактор формування управлінської компетентності майбутніх офіцерів поліції
    (Physical Culture and Sport: Scientific Perspective. - 2023. - № 1. - С. 130-136, 2023) Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.; Романишина, Л.; Romanyshyna, L.
    Обґрунтовано доцільність впровадження інтерактивних технологій, зокрема квест-технологій, в процес професійної підготовки майбутніх працівників поліції з метою формування управлінської компетентності. Дано визначення понять «управлінська компетентність», «квест-технологія», «освітній квест», «поліцейський квест». Розкрито зміст етапів підготовки і проведення квесту як навчальної гри. Експериментально доведено доцільність використання «поліцейського квесту» у процесі професійної підготовки майбутніх офіцерів поліції з метою формування у них управлінської компетентності. Виявлено статистично вірогідну наявність позитивної динаміки за більшістю показників в експериментальних групах після вивчення спецкурсу, написання курсових і творчих робіт, участі у тренінгу з елементами квест-технологій і практичних заняттях у формі «поліцейського квесту».
  • Ескіз
    Документ
    Формування управлінської компетентності майбутніх офіцерів поліції в процесі професійної підготовки
    (Physical Culture and Sport: Scientific Perspective. - 2022. - № 3-4. - С. 52-57, 2022) Тюріна, В. О.; Tiurina, V. O.; Романишина, Л.; Romanyshyna, L.; Маланюк, Н.; Malaniuk, N.
    У статті обґрунтовано актуальність проблеми формування і розвитку управлінської компетентності майбутніх офіцерів поліції, яка входить до складу сектору безпеки й оборони України. Дано визначення понять «управління», «управлінська компетентність». Показано, що управлінська компетентність має власну складну структуру. Визначено специфічні функції, які виконує особа, яка здійснює управлінську діяльність. Тому процес формування управлінської компетентності безпосередньо пов’язаний з оволодінням управлінськими вміннями й навичками, які забезпечують компетентне виконання управлінських функцій. Представлено результати експериментального дослідження формування управлінської компетентності у майбутніх офіцерів поліції у процесі їх професійної підготовки. Виявлено статистично вірогідну наявність позитивної динаміки за більшістю показників в експериментальних групах після вивчення спецкурсу, написання курсових і творчих робіт, участі у тренінгу.