Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/92
Переглянути
83 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Досвід професійної підготовки майбутніх офіцерів у вищих військових навчальних закладах провідних країн світу(Соціально-психологічне забезпечення діяльності сил безпеки та оборони України : тези доп. V Всеукр. наук.-практ. конф., (м. Харків, 31 трав. 2024 р.). – Харків: НА НГУ, 2024. – С. 126-130, 2024) Дорофєєв, А. С.; Dorofieiev, A. S.Підкреслено, що вивчення досвіду професійної підготовки військовослужбовців у розвинених зарубіжних країнах відкриває нові можливості для удосконалення вищої військової освіти в Україні в умовах її адаптації до вимог загальноєвропейського освітнього простору.Документ Актуальні питання формування професійно-етичної культури майбутніх офіцерів Національної поліції у ЗВО МВС України(Перспективи та інновації науки. - 2024. - № 8(42). - С. 511-522, 2024) Пискун, Д. А.; Pyskun, D. A.У статті розглядається проблема формування професійно-етичної культури майбутніх офіцерів Національної поліції в освітньому середовищі закладу вищої освіти. На підставі аналізу нaукoвиx дocлiджeнь вчених та освітньої практики підготовки поліцейських у ЗВО розглянуто актуальні питання формування професійно-етичної культури як особистісного феномену фахівця; визначено шляхи вдосконалення та ефективності процесу формування професійно-етичної культури майбутніх офіцерів Національної поліції в освітньому середовищі закладу вищої освіти. Запропоновані шляхи та визначені напрями вдосконалення освітнього процесу задля формування професійно-етичної культури майбутніх офіцерів Національної поліції: гумaнiзaцiя пpoцecу пiдгoтoвки поліцейських, cпpямoвaнicть нa дотримання прав людини і свобод людини; змістове удосконалення підготовки майбутніх офіцерів поліції; узгoджeнicть фopм i мeтoдiв формування професійно-етичної культури поліцейських із потребами підготовки до професійної дiяльнocтi; визначення і запровадження певних педагогічних умов, які сприятимуть формуванню вказаного феномену і дозволять максимально охопити всі види діяльності курсантів. Виокремлено заходи, реалізація яких в освітньому процесі ЗВО, сприятиме формуванню у курсантів професійно-етичної культури: поєднання теоретичної (змістової) та практичної (операційної) складових фахової підготовки поліцейського; доповнення методичних матеріалів для проведення навчальних занять конкретним переліком професійно-етичних знань та умінь офіцерів поліції; використання різних видів семінарських та практичних занять для розширення знань та оволодіння професійно-етичними вміннями; використання у процесі викладання фахових дисциплін інноваційних (активних, інтерактивних, ситуаційних, квестових та ін.); використання різних форм самостійної роботи, відповідно до специфіки навчальної дисциплін у контексті розвитку професійно-етичної культури.Публікація Теоретичні основи підготовки до безпечної діяльності майбутніх правоохоронців в екстремальних умовах(Підготовка правоохоронців в системі МВС України в умовах воєнного стану : зб. наук. пр. – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 263-265, 2024) Федоров, В. В.; Fedorov, V. V.; Балац, А. О.; Balats, A. O.; Толкачов, С. М.; Tolkachov, S. M.; Горпиненко, Д. О.; Horpynenko, D. O.; Анатолій Балац; Толкачов Сергій; Віталій ФедоровНаголошено, що підготовка майбутніх правоохоронців до роботи в екстремальних умовах є складним та багатоплановим процесом, який потребує поєднання теоретичних знань, практичних навичок та психологічної стійкості. Безпека, особливо особиста, є важливою потребою, яка зараз задовольняється недостатньо. Вона залежить від професійної підготовленості, наявності технічних засобів і здатності працівника діяти чітко та рішуче, враховуючи всі ризики і прогнози розвитку ситуації.Публікація Формування поняття «тактика комунікації поліцейського»(Підготовка правоохоронців в системі МВС України в умовах воєнного стану : зб. наук. пр. – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 253-258, 2024) Скляр, О. С.; Skliar, O. S.; Забора, А. В.; Zabora, A. V.; Цвєткова, М. А.; Tsvietkova, M. A.; Олександр Скляр; Забора Андрій ВолодимировичРозглянуто важливість окремого поняття «тактика комунікації поліцейського» в сучасному правоохоронному середовищі. Підкреслено важливість поліцейського професіоналізму в контексті вибору тактики комунікації з громадянами. Наголошено на проблемі глибокого дефініціювання визначення поняття «тактика комунікації поліцейського», як складової професійної підготовки та діяльності поліцейського.Документ Підготовка правоохоронців у системі МВС України в умовах воєнного стану(Підготовка правоохоронців в системі МВС України в умовах воєнного стану : зб. наук. пр. – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 227-229, 2024) Данилюк, С. Б.; Danyliuk, S. B.Відзначено, що для ефективної професійної підготовки поліцейських необхідно постійно проводити практичні заняття за такими напрямками, як фізична підготовка, вогнева підготовка, тактика самозахисту, домедична підготовка. Необхідно закцентувати увагу на відпрацюванні технічних дій саме в екстремальних ситуаціях та з підвищеним емоційно-психологічним напруженням, для того щоб більше натренувати м’язову пам’ять.Документ Розробка інноваційних методик навчання персоналу Національної поліції для роботи в умовах підвищеного ризику домашнього насильства(Підготовка правоохоронців в системі МВС України в умовах воєнного стану : зб. наук. пр. – Харків : ХНУВС, 2024. – С. 130-132, 2024) Зінченко, Д. А.; Zinchenko, D. A.Відзначено, що розробка та впровадження інноваційних методик навчання для персоналу Національної поліції є ключовим елементом у підвищенні ефективності роботи правоохоронних органів у сфері боротьби з домашнім насильством. Ці методики сприяють не тільки зміцненню професійних компетенцій, але й розвитку особистісних якостей поліцейських, таких як емпатія, стресостійкість та здатність до швидкого адаптування в динамічних та складних умовах.Документ Критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх офіцерів інституцій сектору безпеки і оборони України до виконання завдань за призначенням в умовах водного середовища(Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 33, т. 1. - С. 63-67, 2021) Климович, В. Б.; Klymovych, V. B.; Бурхайло, В. А.; Burkhailo, V. A.; Березяк, К. М.; Bereziak, K. M.; Кузнецов, М. В.; Kuznetsov, M. V.; Людовик, Т. В.; Liudovyk, T. V.Визначено критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх офіцерів інституцій сектору безпеки і оборони України до виконання завдань за призначенням в екстремальних умовах водного середовища.Документ Актуальні проблеми підготовки фахівців для сектору безпеки і оборони(Міжнародна та національна безпека: теоретичні і прикладні аспекти : матеріали VІІІ Міжнар. наук.- практ. конф. (м. Дніпро, 15 берез. 2024 р.) : у 2-х ч. – Дніпро : ДДУВС, 2024. – Ч. ІІ. – С. 669-670, 2024) Желновач, І.; Zhelnovach, I.; Грищенко, Д. О.; Hryshchenko, D. O.Проведено дослідження спеціалізованих підрозділів по боротьбі з кіберзлочинністю в Україні, висвітленно питання і проблеми, з якими стикаються співробітники поліції на передовій лінії кіберполіції.Документ Формування професійної компетентності майбутніх слідчих у процесі фахової підготовки : дисертація(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2024) Скляр, О. С.; Skliar, O. S.; Міршук, О. Є. - науковий керівникДисертація є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування професійної компетентності майбутніх слідчих у процесі фахової підготовки.Документ Вдосконалення навичок іншомовного професійного спілкування майбутніх офіцерів поліції(Інноваційна педагогіка. - 2024. - Вип. 69, т. 1. - С. 181-184, 2024) Кочина, В. В.; Kochyna, V. V.Визначено шляхи вдосконалення навичок іншомовного спілкування серед майбутніх офіцерів поліції МВС України. Майбутні офіцери поліції МВС України повинні володіти високим рівнем навичок іншомовного спілкування для успішної роботи в умовах міжнародного співробітництва та виконання міжнародних завдань. Іншомовне спілкування стає ключовою складовою їхньої професійної підготовки. Розвиток іншомовного спілкування серед майбутніх офіцерів поліції в системі МВС України базується на теоретико-методичних підходах, що поєднують комунікативний підхід з іммерсивним навчанням та використанням сучасних технологій.