Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)

Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/92

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 35
  • Ескіз
    Публікація
    Науковий висновок щодо необхідності внесення змін до актів Кабінету Міністрів України та нормативно-правових актів МВС у зв’язку із прийняттям Закону України від 17.12.2021 № 1986-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо військової освіти та науки» від 17.12.2021 № 986-IX
    (Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Татаров, О. Ю.; Tatarov , O. Yu.; Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; Valerii Sokurenko; Костянтин Бугайчук
    Надано науковий висновок щодо необхідності внесення змін до актів Кабінету Міністрів України та нормативно-правових актів МВС у зв’язку із прийняттям Закону України від 17.12.2021 № 1986-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо військової освіти та науки».
  • Ескіз
    Документ
    Деякі питання щодо обрання керівників та встановлення показників діяльності закладів вищої освіти із специфічними умовами навчання
    (Actual problems of practice and science and methods of their solution: The ІV International Scientific and Practical Conference (Milan, Italy, 31 January - 02 February 2022). – Milan, 2022. – P. 226-232, 2022) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010
    У доповіді досліджено правову основу та механізм формування показників діяльності закладів вищої освіти із специфічними умовами навчання, а також правовий статус їх керівників та особливості його регулювання.
  • Ескіз
    Документ
    Деякі питання удосконалення правового регулювання діяльності науково-педагогічних та наукових працівників закладів вищої освіти системи МВС України
    (Актуальні питання теорії та практики в галузі права, освіти, соціальних та поведінкових наук – 2020: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 23–24 квіт. 2020 р.): у 2-х т. - Чернігів: Академія ДПтС, 2020. - Т. 2. - С. 33-37, 2020) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016
    У доповіді акцентовано увагу на існуючих нормативно-правових перепонах щодо залучення науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти системи МВС до процесу акредитації освітніх програм. Внесені пропозиції щодо удосконалення актів Кабінету Міністрів України із зазначеного питання.
  • Ескіз
    Публікація
    Сучасні аспекти організації дистанційної форми навчання в системі МВС України та перспективи її вдосконалення
    (Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків: ХНУВС, 2020. – С. 226-229, 2020) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; Костянтин Бугайчук
    У доповіді аналізується сучасний стан організації освітнього процесу у закладах вищої освіти зі специфічними умовами навчання в умовах карантинних заходів. Сформульовані пропозиції щодо удосконалення змісту дистанційних курсів та порядку їх проведення.
  • Ескіз
    Документ
    Деякі аспекти підвищення кваліфікації працівників Національної поліції за дистанційною формою навчання
    (Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 берез. 2018 р.). – Харків, 2018. – С. 67-69, 2018) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016
    У доповіді розглянуто організаційні та педагогічні аспекти підвищення кваліфікації працівників Національної поліції за дистанційною формою навчання в Харківському Національному університеті внутрішніх справ. Запропоновано шляхи удосконалення навчання за дистанційною формою в системі підвищення кваліфікації працівників Національної поліції.
  • Ескіз
    Документ
    Дистанційне навчання поліцейських: закордонний досвід і напрями імплементації до системи кадрового забезпечення Національної поліції України
    (Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. - Харків : ХНУВС, 2018. - С. 165-169, 2018) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016
    У доповіді автором проаналізований досвід застосування технологій дистанційного навчання в діяльності поліцейських органів Великобританії, Канади та Нової Зеландії. Запропоновано напрями його адаптації до системи кадрового забезпечення Національної поліції.
  • Ескіз
    Документ
    Реформування відомчої освіти МВС України : концептуальні засади та наявні проблеми
    (Актуальні проблеми правової науки і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції : матеріали Х Міжнар. наук-практ. конф. (м. Суми, 20-21 трав. 2017 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2017. – С. 202-204, 2017) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016
    Проаналізований сучасний стан підготовки фахівців з вищою освітою для потреб МВС України та Національної поліції.
  • Ескіз
    Публікація
    Мікронавчання: поняття, особливості, переваги
    (Дистанційне навчання – старт із сьогодення в майбутнє: зб. наук.-метод. пр. ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (м. Харків, 20 квіт. 2017 р.). - Харків, 2017. - С. 28, 2017) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; Костянтин Бугайчук
    У доповіді аналізуються поняття види та переваги мікронавчання, як нової форми організації навчального процесу.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування технологій дистанційного навчання в післядипломній освіті працівників Національної поліції
    (Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. матеріалів [конф. (м. Харків, 21 квіт. 2017 р.)]. – Харків : ХНУВС, 2017. – С. 157-161, 2017) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016
    Аналізуються організаційні та нормативні основи післядипломної освіти поліцейських. Досліджені особливості організації навчального процесу в післядипломній освіті працівників поліції в залежності від ступеня використання технологій дистанційного навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Змішане навчання: теоретичний аналіз та стратегія впровадження в освітній процес вищих навчальних закладів
    (Інформаційні технології і засоби навчання. – 2016. – № 4 (54), 2016) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016
    Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлена системним впровадженням в освітній процес вищих навчальних закладів сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, що викликає появу нових видів і форм його організації, зокрема змішаного навчання. На сьогодні серед учених немає єдиного погляду на зміст цього явища. На підставі аналізу наукової літератури і практичних напрацювань педагогічної спільноти автором проаналізований зміст та ознаки поняття «змішане навчання», виділені два підходи до його розуміння: вузький і широкий. Здійснена узагальнена класифікація моделей змішаного навчання, а також запропоновані стратегічні етапи його впровадження в діяльність вищих навчальних закладів.