Освіта. Педагогіка (Education. Pedagogy)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/92
Переглянути
35 результатів
Результати пошуку
Публікація Науковий висновок щодо необхідності внесення змін до актів Кабінету Міністрів України та нормативно-правових актів МВС у зв’язку із прийняттям Закону України від 17.12.2021 № 1986-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо військової освіти та науки» від 17.12.2021 № 986-IX(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Татаров, О. Ю.; Tatarov , O. Yu.; Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; Valerii Sokurenko; Костянтин БугайчукНадано науковий висновок щодо необхідності внесення змін до актів Кабінету Міністрів України та нормативно-правових актів МВС у зв’язку із прийняттям Закону України від 17.12.2021 № 1986-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо військової освіти та науки».Документ Деякі питання щодо обрання керівників та встановлення показників діяльності закладів вищої освіти із специфічними умовами навчання(Actual problems of practice and science and methods of their solution: The ІV International Scientific and Practical Conference (Milan, Italy, 31 January - 02 February 2022). – Milan, 2022. – P. 226-232, 2022) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010У доповіді досліджено правову основу та механізм формування показників діяльності закладів вищої освіти із специфічними умовами навчання, а також правовий статус їх керівників та особливості його регулювання.Документ Деякі питання удосконалення правового регулювання діяльності науково-педагогічних та наукових працівників закладів вищої освіти системи МВС України(Актуальні питання теорії та практики в галузі права, освіти, соціальних та поведінкових наук – 2020: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 23–24 квіт. 2020 р.): у 2-х т. - Чернігів: Академія ДПтС, 2020. - Т. 2. - С. 33-37, 2020) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016У доповіді акцентовано увагу на існуючих нормативно-правових перепонах щодо залучення науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти системи МВС до процесу акредитації освітніх програм. Внесені пропозиції щодо удосконалення актів Кабінету Міністрів України із зазначеного питання.Публікація Сучасні аспекти організації дистанційної форми навчання в системі МВС України та перспективи її вдосконалення(Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків: ХНУВС, 2020. – С. 226-229, 2020) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; Костянтин БугайчукУ доповіді аналізується сучасний стан організації освітнього процесу у закладах вищої освіти зі специфічними умовами навчання в умовах карантинних заходів. Сформульовані пропозиції щодо удосконалення змісту дистанційних курсів та порядку їх проведення.Документ Деякі аспекти підвищення кваліфікації працівників Національної поліції за дистанційною формою навчання(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 берез. 2018 р.). – Харків, 2018. – С. 67-69, 2018) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016У доповіді розглянуто організаційні та педагогічні аспекти підвищення кваліфікації працівників Національної поліції за дистанційною формою навчання в Харківському Національному університеті внутрішніх справ. Запропоновано шляхи удосконалення навчання за дистанційною формою в системі підвищення кваліфікації працівників Національної поліції.Документ Дистанційне навчання поліцейських: закордонний досвід і напрями імплементації до системи кадрового забезпечення Національної поліції України(Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. - Харків : ХНУВС, 2018. - С. 165-169, 2018) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016У доповіді автором проаналізований досвід застосування технологій дистанційного навчання в діяльності поліцейських органів Великобританії, Канади та Нової Зеландії. Запропоновано напрями його адаптації до системи кадрового забезпечення Національної поліції.Документ Реформування відомчої освіти МВС України : концептуальні засади та наявні проблеми(Актуальні проблеми правової науки і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції : матеріали Х Міжнар. наук-практ. конф. (м. Суми, 20-21 трав. 2017 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2017. – С. 202-204, 2017) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016Проаналізований сучасний стан підготовки фахівців з вищою освітою для потреб МВС України та Національної поліції.Публікація Мікронавчання: поняття, особливості, переваги(Дистанційне навчання – старт із сьогодення в майбутнє: зб. наук.-метод. пр. ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (м. Харків, 20 квіт. 2017 р.). - Харків, 2017. - С. 28, 2017) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; Костянтин БугайчукУ доповіді аналізуються поняття види та переваги мікронавчання, як нової форми організації навчального процесу.Документ Застосування технологій дистанційного навчання в післядипломній освіті працівників Національної поліції(Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. матеріалів [конф. (м. Харків, 21 квіт. 2017 р.)]. – Харків : ХНУВС, 2017. – С. 157-161, 2017) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016Аналізуються організаційні та нормативні основи післядипломної освіти поліцейських. Досліджені особливості організації навчального процесу в післядипломній освіті працівників поліції в залежності від ступеня використання технологій дистанційного навчання.Документ Змішане навчання: теоретичний аналіз та стратегія впровадження в освітній процес вищих навчальних закладів(Інформаційні технології і засоби навчання. – 2016. – № 4 (54), 2016) Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлена системним впровадженням в освітній процес вищих навчальних закладів сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, що викликає появу нових видів і форм його організації, зокрема змішаного навчання. На сьогодні серед учених немає єдиного погляду на зміст цього явища. На підставі аналізу наукової літератури і практичних напрацювань педагогічної спільноти автором проаналізований зміст та ознаки поняття «змішане навчання», виділені два підходи до його розуміння: вузький і широкий. Здійснена узагальнена класифікація моделей змішаного навчання, а також запропоновані стратегічні етапи його впровадження в діяльність вищих навчальних закладів.