Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ, 2007, Вип. 38
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ, 2007, Вип. 38 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 32
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Деякі проблеми організації співпраці працівників Державтоінспекції і населення та шляхи їх вирішення(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2007. – Вип. 38. - С. 198-204, 2007) Салманова, О. Ю.; Salmanova, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6376-1160Наголошено на підвищенні значення використання міліцією різноманітних адміністративно-правових засобів з метою забезпечення виконання правил, попередження і припинення їх порушень. Підкреслено що головним суб’єктом здійснення заходів щодо забезпечення безпеки дорожнього руху є Державтоінспекція МВС України, на яку покладені функції не тільки стосовно регулювання процесу дорожнього руху, наглядові, контрольні, юрисдикційні, а й організації співпраці всіх інших суб’єктів у цій сфері. Отмечено о повышении значения использования милицией различных административно-правовых средств с целью обеспечения выполнения правил, предупреждениея и пресечениея нарушений. Подчеркнуто что главным субъектом осуществления мероприятий по обеспечению безопасности дорожного движения является Госавтоинспекция МВД Украины, на которую возложены функции не только по регулированию процесса дорожного движения, надзорные, контрольные, юрисдикционные, но и организации сотрудничества всех других субъектов в этой сфере. It was noted that the use of various administrative and legal means by the police in order to ensure compliance with the rules, preventing and suppressing violations was noted. It was emphasized that the main subject of the implementation of measures to ensure road safety is the State traffic inspectorate of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine, which is entrusted with the functions not only of regulating the process of traffic, supervisory, control, jurisdictional, but also organizing cooperation of all other entities in this field.Документ Правові взаємини північнопричорноморських держав-республік з Римом (друга пол. І ст. до н.е. – третя чверть ІІІ ст. н.е.)(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2007. – Вип. 38. - С. 48-56, 2007) Гавриленко, О. А.; Gavrylenko, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5554-4919Досліджено правові взаємовідносини північнопричорноморських держав-республік з Римом у даний період. Проаналізовано що північнопричорноморські держави з республіканською формою правління, які знаходилися поза офіційними кордонами Римської імперії, могли набувати юридичного статусу автономії або елевтерії, що закріплювалося нормами імперського законодавства. Исследованы правовые взаимоотношения северопричерноморских государств-республик с Римом в данный период. Проанализировано что северопричерноморские государства с республиканской формой правления, которые находились вне официальных границ Римской империи, могли приобретать юридический статус автономии или элевтерии, что закреплялось нормами имперского законодательства. The legal relationship between the Northern Black Sea states-republics and Rome in this period is investigated. It is analyzed that the North-coastal states with a republican form of government, which were outside the official borders of the Roman Empire, could acquire the legal status of autonomy or eleutheria, which was fixed by the rules of imperial legislation.Документ Примусові слідчі дії в кримінальному судочинстві України(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2007. – Вип. 38. - С. 84-90, 2007) Янченко, І. М.; Yanchenko, I. M.Розглянуті примусові слідчі дії в кримінальному судочинстві України. Запропоновано перелік слідчих дій, які необхідно вважати заходами кримінально-процесуального примусу. Рассмотрены принудительные следственные действия в уголовном судопроизводстве Украины. Предложен перечень следственных действий, которые необходимо считать мерами уголовно-процессуального принуждения. Compulsory investigative actions in the criminal proceedings of Ukraine are considered. A list of investigative actions that should be considered measures of criminal procedural coercion is proposed.Документ Вплив традицій на процес реформування ОВС України(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2007. – Вип. 38. - С. 281-286, 2007) Проскурякова, О. С.; Proskuriakova, O. S.Наведен соціологічний аналіз впливу дисфункціональних традицій на процес реформування ОВС України. Підкреслено, що при подальшому введенні змін необхідно враховувати традиції ОВС України, а також необхідно розробити та впровадити конкретні методи, направлені на подолання дисфункціональної традиційної поведінки працівників. Приведен социологический анализ влияния дисфункциональных традиций на процесс реформирования ОВД Украины. Подчеркнуто, что при дальнейшем введении изменений необходимо учитывать традиции ОВД Украины, а также необходимо разработать и внедрить конкретные методы, направленные на преодоление дисфункционального традиционного поведения работников. The sociological analysis of the influence of dysfunctional traditions on the reform process of the Department of Internal Affairs of Ukraine is presented. It was emphasized that with the further introduction of changes, it is necessary to take into account the traditions of the Department of Internal Affairs of Ukraine, and it is also necessary to develop and implement specific methods aimed at overcoming the dysfunctional traditional behavior of workers.Документ Встановлення розміру збитків, завданих клієнту неналежним наданням правової допомоги(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2007. – Вип. 38. - С. 237-244, 2007) Колєсніков, О. М.; Koliesnikov, O. M.Встановлені критерії для визначення розміру заподіяного порушенням договірного зобов’язання збитку як грошового зобов’язання. Установлены критерии для определения размера причиненного нарушением договорного обязательства ущерба как денежного обязательства. Criteria are established for determining the amount of damage caused as a violation of a contractual obligation as a monetary obligation.Документ Деякі питання ефективності контрольної діяльності обласних державних адміністрацій(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2007. – Вип. 38. - С. 154-159, 2007) Панова, І. В.; Panova, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4325-5428Розглянуті питання ефективності контрольної діяльності обласних державних адміністрацій. Визначено, що обласна державна адміністрація повинна не лише фіксувати недоліки, а й надавати реальну допомогу в їх усуненні, робити задля цього максимум можливого. Рассмотрены вопросы эффективности контрольной деятельности областных государственных администраций. Определено, что областная государственная администрация должна не только фиксировать недостатки, но и оказывать реальную помощь в их устранении, делать для этого максимум возможного. The issues of the effectiveness of control activities of regional state administrations are considered. It is determined that the regional state administration should not only record shortcomings, but also provide real assistance in eliminating them, to do the maximum possible for this.Документ Правові засоби забезпечення зменшення негативного впливу відпрацьованих газів автомобіля на людину та довкілля(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2007. – Вип. 38. - С. 255-262, 2007) Бригадир, І. В.; Bryhadyr, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3181-3410Визначено основні правові засоби, за допомогою яких можна домогтися підвищення рівня захищеності людини і довкілля від небезпечного впливу шкідливих речовин, що містяться у відпрацьованих газах двигуна автомобіля, та вироблені відповідні рекомендації щодо вдосконалення чинного законодавства України. Определены основные правовые средства, с помощью которых можно добиться повышения уровня защищенности человека и окружающей среды от опасного воздействия вредных веществ, содержащихся в отработанных газах двигателя автомобиля, и выработаны соответствующие рекомендации по совершенствованию действующего законодательства Украины. The main legal means have been identified by which it is possible to increase the level of human and environmental protection from the harmful effects of harmful substances contained in the exhaust gases of a car engine, and relevant recommendations have been developed to improve the current legislation of Ukraine.Документ Запровадження інституту земських дільничних начальників в контексті контрреформ 80 – 90 –х рр. ХІХ ст.(Є. О. Бутирін // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2007. – Вип. 38. - С. 56-62, 2007) Бутирін, Є. О.; Butyrin, Ye. O.Висвітлені питання щодо сутності політичного курсу Олександра ІІІ, співвідношення контрреформ зі становленням буржуазного суспільства. Проаналізовані проблеми введення інституту земських дільничних начальників. Освещены вопросы о сущности политического курса Александра III, соотношение контрреформ со становлением буржуазного общества. Проанализированы проблемы введения института земских участковых начальников. The questions about the essence of the political course of Alexander III, the relationship of counter-reforms with the formation of bourgeois society are highlighted. The problems of introducing the institute of zemstvo district chiefs are analyzed.Документ Визначення принципу законності діяльності міліції(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2007. – Вип. 38. - С. 31-36, 2007) Піскунов, Ю. В.; Piskunov, Yu. V.Розкрито зміст принципу законності діяльності міліції та з’ясовано, що являє собою саме поняття «законність», його природу та сутність. Раскрыто содержание принципа законности деятельности милиции и выяснено, что представляет собой само понятие «законность», его природу и сущность. The content of the principle of the legality of the police’s activity is revealed and it is clarified what the concept of “legality” itself is, its nature and essence.Документ Особливості кваліфікації кримінально караних погроз за законодавством України(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2007. – Вип. 38. - С. 99-107, 2007) Храмцов, О. М.; Khramtsov, O. M.Внесені пропозиції щодо оптимізації та ефективності застосування кримінально-правових норм, які передбачають кримінальну відповідальність за погрози. Їх ефективне застосування дозволить запобігти більш небезпечним злочинам проти життя, здоров’я особи, власності. Внесены предложения по оптимизации и эффективности применения уголовно-правовых норм, предусматривающих уголовную ответственность за угрозы. Их эффективное применение позволит предотвратить более опасные преступления против жизни, здоровья человека, собственности. Suggestions have been made for optimizing and effectively applying criminal law provisions criminalizing threats. Their effective use will prevent more dangerous crimes against life, human health, property.Документ Поняття та юридична характеристика договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2007. – Вип. 38. - С. 233-237, 2007) Мирза, С. С.; Myrza, S. S.Розкрито поняття та дана юридична характеристика договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком. Раскрыто понятие и дана юридическая характеристика договора о предоставлении услуг по управлению многоквартирным домом. The concept is disclosed and the legal characteristics of the contract for the provision of services for the management of an apartment building are given.Документ Питання структуризації процедури підготовки управлінських рішень в адміністративній діяльності органів внутрішніх справ(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2007. – Вип. 38. - С. 148-153, 2007) Конопльов, В. В.; Konoplov, V. V.Визначено сучасний стан діяльності ОВС за всіма напрямками як правоохоронної, так і внутрішньо-організаційної діяльності. Зазначено, що процедура підготовки управлінських рішень в адміністративній діяльності органів внутрішніх справ є комплексним процесом, який тісно пов’язаний із налагодженням загальної організації управління. Определено современное состояние деятельности ОВД по всем направлениям как правоохранительной, так и внутренне-организационной деятельности. Отмечено, что процедура подготовки управленческих решений в административной деятельности органов внутренних дел является комплексным процессом, который тесно связан с налаживанием общей организации управления. The current state of ATS activities in all areas of both law enforcement and internal organizational activity is determined. It is noted that the management training procedure decisions in the administrative activities of the internal affairs bodies is a complex process, which is closely related to the establishment of a common management organization.Документ Використання натурних колекцій при проведенні попередніх та перевірочних досліджень(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2007. – Вип. 38. - С. 66-71, 2007) Щербаковський, М. Г.; Shcherbakovskyi, M. H.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8413-9311; Волкова, А. Е.; Volkova, A. E.Продемонстровані можливості використання натурних колекцій при попередніх та перевірочних дослідженнях з метою отримання орієнтуючої інформації, визначення напрямків впровадження сучасних комп'ютерних технологій і мобільних засобів зв’язку. Продемонстрированы возможности использования натурных коллекций при предварительных и проверочных исследованиях с целью получения ориентирующей информации, определение направлений внедрения современных компьютерных технологий и мобильных средств связи. The possibilities of using full-scale collections in preliminary and verification studies with the aim of obtaining orienting information, determining the directions of the introduction of modern computer technologies and mobile communications are demonstrated.Документ Договір драйвінгу(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2007. – Вип. 38. - С. 216-222, 2007) Шишка, Р. Б.; Shyshka, R. B.Зазначено, що з переходом на ринкові відносини в Україні започатковані нові послуги, у тому числі й транспортні. До них відноситься договір драйвінгу, який слугує охороні прав учасників дорожнього руху. Отмечено, что с переходом на рыночные отношения в Украине начаты новые услуги, в том числе и транспортные. К ним относится договор драйвинга, который служит охране прав участников дорожного движения. It is noted that with the transition to market relations in Ukraine, new services have been launched, including transport. These include a driving agreement, which serves to protect the rights of road users.Документ Щодо сутності та місця принципу автономії волі в міжнародному приватному праві(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2007. – Вип. 38. - С. 222-227, 2007) Самойлов, М. О.; Samoilov, M. O.Визначено зміст та місце одного з найважливіших принципів міжнародного приватного права, метою якого є визначення матеріально-правових норм, що застосовуються, а саме автономії волі сторін у виборі застосовуваного до їхніх відносин права. Определено содержание и место одного из важнейших принципов международного права, целью которого является определение материально-правовых норм, которые применяются, а именно автономии воли сторон в выборе применимого к их отношениям права. The content and place of one of the most important principles of international law, the purpose of which is to determine the substantive rules that apply, namely the autonomy of the will of the parties in choosing the law applicable to their relations, is determined.Документ Система органів контролю за здійсненням автомобільних перевезень(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2007. – Вип. 38. - С. 176-180, 2007) Рубан, А. Є.; Ruban, A. Ye.Наголошено на необхідністі здійснення належного контролю за діяльністю щодо перевезення пасажирів та вантажів. Визначена система органів контролю в даній сфері та науково обґрунтувано рекомендації щодо покращення діяльності цієї системи. Отмечена необходимость осуществления надлежащего контроля за деятельностью по перевозке пассажиров и грузов. Определена система органов контроля в данной сфере и научно обоснованы рекомендации по улучшению деятельности этой системы. The need for proper monitoring of the activity on the transportation of passengers and goods was noted. The system of control bodies in this area is determined and recommendations for improving the activity of this system are scientifically substantiated.Документ Звільнення від відбування покарання з випробуванням:окремі аспекти чинної правозастосовчої практики(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2007. – Вип. 38. - С. 76-84, 2007) Смоков, Д. С.; Smokov, D. S.Дослідження проводилося на матеріалах Одеського регіону у 2005 – 2006 роках, та визначено, що інститут звільнення від відбування покарання з випробуванням набуває все більшого значення у кримінальному правосудді і застосовується не лише до осіб, які вчиняють злочин вперше, але й до осіб, які вчинили злочини невеликої або ж середньої тяжкості. Исследование проводилось на материалах Одесского региона в 2005 - 2006 годах, и определено, что институт освобождения от отбывания наказания с испытанием приобретает все большее значение в уголовном правосудии и применяется не только к лицам, которые совершают преступление впервые, но и к лицам, совершившим преступления небольшой или средней тяжести. The study was conducted on the materials of the Odessa region in 2005 - 2006, and it was determined that the institution of exemption from serving a sentence with trial is becoming increasingly important in criminal justice and applies not only to persons who commit a crime for the first time, but also to persons who commit crimes or moderate.Документ Роль соціального моніторингу в забезпеченні взаємодії міліції та громадськості(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2007. – Вип. 38. - С. 274-281, 2007) Свєженцева, Ю. О.; Sviezhentseva, Yu. O.; Андрєєва, Г. В.; Andrieieva, H. V.Підкреслено, що основною метою проведення реформ в МВС України є перетворення підрозділів міліції на структуру, що здатна забезпечити умови для нормального і стабільного життя суспільства, зосередження основних зусиль на забезпеченні громадського порядку та безпеки громадян. Подчеркнуто, что основной целью проведения реформ в МВД Украины является превращение подразделений милиции на структуру, которая способна обеспечить условия для нормальной и стабильной жизни общества, сосредоточить основные усилия на обеспечении общественного порядка и безопасности граждан. It was emphasized that the main goal of the reforms in the Ministry of Internal Affairs of Ukraine is to turn police units into a structure that is able to provide conditions for normal and stable life of society, focusing on efforts to ensure public order and the safety of citizens.Документ Функції суб’єктів загальної компетенції у сфері забезпечення внутрішньої безпеки держави(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2007. – Вип. 38. - С. 12-17, 2007) Пономаренко, Г. О.; Ponomarenko, H. O.Розглянуто функції та компетенція загальних суб’єктів, які забезпечують внутрішню безпеку держави, зокрема: Верховної Ради України; Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини; Президента України; Кабінету Міністрів України; Ради національної безпеки і оборони України; міністерств та інших центральних органів виконавчої влади; місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування; судів; органів прокуратури; військових формувань, утворених відповідно до законів України, та правоохоронних органів (крім тих, які віднесені до суб’єктів спеціальної компетенції); громадян України та їх об’єднань. Рассмотрены функции и компетенция общих субъектов, обеспечивающих внутреннюю безопасность государства, в частности: Верховной Рады Украины; Уполномоченного Верховной Рады Украины по правам человека; Президента Украины; Кабинета Министров Украины; Совета национальной безопасности и обороны Украины; министерств и других центральных органов исполнительной власти; местных государственных администраций и органов местного самоуправления; судов; органов прокуратуры; военных формирований, образованных в соответствии с законами Украины, и правоохранительных органов (кроме тех, которые отнесены к субъектам специальной компетенции) граждан Украины и их объединений. The functions and competence of the common entities ensuring the internal security of the state, in particular: the Verkhovna Rada of Ukraine; Commissioner of the Verkhovna Rada of Ukraine for Human Rights; President of Ukraine; Cabinet of Ministers of Ukraine; National Security and Defense Council of Ukraine; ministries and other central executive bodies; local state administrations and local governments; ships; prosecution authorities; military units formed in accordance with the laws of Ukraine, and law enforcement agencies (except those that are classified as subjects of special competence) of citizens of Ukraine and their associations.Документ Кримінологічна характеристика працівників органів внутрішніх справ, які вчинили корупційні злочини(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2007. – Вип. 38. - С. 111-116, 2007) Соколова, В. О.; Sokolova, V. O.Розглянуто питання поширення корупції серед працівників ОВС України що викликає велике занепокоєння в суспільстві та у керівників держави. Наголошено на необхідністі та актуальністі вивчення сучасного стану корупції в ОВС з метою подальшої розробки заходів її профілактики. Рассмотрены вопросы распространения коррупции среди сотрудников ОВД Украины вызывающего большое беспокойство в обществе и у руководителей государства. Отмечена необходимость и актуальность изучения современного состояния коррупции в ОВД с целью дальнейшей разработки мероприятий ее профилактики. The issues of the spread of corruption among the police officers of Ukraine, causing great concern in society and among state leaders, are examined. The necessity and relevance of studying the current state of corruption in ATS with the aim of further developing measures for its prevention.